piotrek7862

Members
  • Ilość treści

    204
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

12 Good

4 obserwujących

O piotrek7862

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 03/22/1994

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    okolice opatówka
  • Zainteresowania
    rolnictwo

Ostatnio na profilu byli

3380 wyświetleń profilu
  1. piotrek7862

    Ursus c-360

    nowy na zabytek na gospodarstwie ma ktoś może na zbyciu dolny zaczep bo szukam
  2. bardzo dobrze fajnie wykonana narazie mi się podoba zobaczymy po latach jak ten ocynk bedzie wyglądał
  3. po żniwach działamy dalej akcja słoma ursusikiem
  4. piotrek7862

    Pszenica ozima Artist

    pszenica artist stan na 23.05
  5. piotrek7862

    Jęczmień jary Avatar

    Jęczmień Avatar pierwszy rok zobaczymy
  6. piotrek7862

    Pszenica ozima Artist

    Pszenica ozima Artist pierwszy rok zobaczmy jak wyda
  7. u mnie dziś się uspokoiło pogoda to staram się wykorzystać okazje
  8. ursusik naszykowan ruszamy z opryskami w pszenicy
  9. spoko na ogórka to nie problem bo mam faktury na wszystko gorzej z tymi chryzantemami a umowe napisać z sąsiadem na 12000 tyś kwiatów to trochę podejrzane jest
  10. zobazymy w poniedziałek jade do ldoradcy i moze coś wymyślimy tylko że takich rachunków czy dowodów sprzedazy jest nie realne wystawiać pod cmentarzem babcią która kupiła kilka kwiatów to jest chore jedyynie co mam po potwierdzenie utylizacji tych których nie sprzedałem przez covid
  11. witam mam pytanko przyszła mi poprawka o płatność II raty pomine głupkowate pytania typu w jaki sposób są zrywane i przygotowywane do sprzedazy ogórki a jeszcze żądają przedstawienia rachunków na sprzedaz ogórków i chryzantem na ogórka mam faktury a chryzantemami handlowałem przed cmentarzami to kto miał mi faktury wystawić baby co kwiaty kupowały i tak myśle co z tym zrobić mam wrażenie ze w odziale w poznaniu to pracują osoby niedorozwinięte umysłowo pytania to mmyślałem ze pęknę ze śmiechu
  12. jest lekki 470kg wad naraziie nic nie zauwarzyłem wyhdzie w praniu jak się bedzie sprawował
  13. ja brałem na rmg siewnik meprozet s107/2 2,5m jest u mnie w galeri bardzo fajnie wykonany
  14. fakt to jest nie przemyślane wogóle na takiej blaszce obrysówka wisi
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj