wyrebski1

zetor 7211 [olej z odmy]

Polecane posty

skok    1

ok 1 litra dziennie spaliny też się wydostają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

W jakim stanie ten ciągnik, od dawna go masz? W jakich pracach robił?

Po pomiaże cisnienia sprężania może się okazać że zły jest tylko jeden cylinder, a jesli wyniki podobne to wszystkie do roboty. Chyba że tylko pierścienie staneły.

Dla ogólnego stanu silnika warto zmierzyć cisnienie oleju, bedzie wiadomo czy robić kapitalke czy tylko góre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skok    1

mam go od nowego jest to rocznik 1993 pracował tylko w transporcie ma 2890 mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fliegl    22

no moje oko to uszczelka pod glowica przetarla sie

Tak,pewnie ją tłok przetarł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

Fliegl.. dobre..:D

a nie przegrzałęs go kiedyś?? bo tak jak pisza koledzy to bedzie albo góra silnika(głowice) albo pierscienie sie zapiekły... ale jak olej.. to stawaiłbym na pierścienie.. ale tak czy siak, głowice i tak musisz zdejamować.. a jak zdejiesz to sprawdz głowice, jak dobre.. to pierścienie wtedy...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skok    1

nie byl przegrzany a sama wymiana pierscieni pomorze ??? po za tym pali od kopa nawet zima i ma moc nie ma innych wycieków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Wydaje mi się że przebieg nie jest duży. Wszystko zależy jak pracował, czesto odpalany, niedogrzany, przegrzany od używanych paliw i oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djzetor    0

może byc jeszcze rysa na tuleji i tez będzie wam olejem pluł chrachał tez tak miałem w 6211 zrobiłem kapitalny i bylo ok trzeba sie dobrze przyglądać to tam jest :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek212    1

Tematy połączone

 

Witam. Panowie od pewnego czasu mam problem z zetorem 7211, otóż dzieją się z nim dziwne rzeczy, ponieważ jadąc nim drogą (nawet na pusto) czy pracując w polu co jakiś okres czasu zaczyna wyrzucać olej odmą (w ciągu 1 minuty potrafi wypluć 2-3 litry do bańki którą ma założoną na odmę) po zdjęciu nogi z gazu wszystko się normuje i ciągnik dalej pracuje normalnie nie wyrzucając nawet kropli oleju, i dzieje się tak co jakiś czas i tylko na rozgrzanym silniku. Silnik został rozebrany sprawdzone zostały pierścienie czy nie ma pęknięcia gdzieś pozakładane nowe uszczelki, a problem w dalszym ciągu nie ustąpił. Koledzy jeśli ktoś ma jakiś pomysł to niech się wypowie na ten temat. Z góry dziękuje i proszę o pomoc...

Edytowano przez KRISTOFORn

ZETOR 10540
ZETOR 7745+TRAC-LIFT 120
URSUS C-330M
BIZON SUPER ZO-56 razem w jednej drużynie;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sollter    0

ciężko powiedzieć.

u nas są od nowości zetory ale z czymś takim to nigdy nie było problemu, owszem chamulce, hydraulika, tam jakiś wężyk od paliwa to się zdażało, ale silniki to nawet od nowości nie były myte i są suchutkie, nie ma nawet najmniejszych wycieków, z odmy to tak kapie jak powietrze dmucha to musi kapać ale nie lać olejem, jak za cały sezon 1/1,5 litra weźnie to max.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Czyli najpierw sprawdzić kompresje jeśli bd zła to sprawdzić pierścienie i tuleje tak ? Powinna być około 30 atm ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

chciałem sie podpiąc pod temat . mój zetor 7211 też wyrzuca olej z rurki odmy ale nie widać w ogóle  spalin . silnik ma moc i pali na dotyk . nie dymi a jednak wyrzuca olej ????? co może być przyczyną ??

 


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Dużo tego oleju? Jeśli sporo to przedmuchy i trzeba ściągnąć głowicę, wtedy będzie wiadomo czy silnik do remontu czy głowice się skończyły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Odkręć pierwsze pokrywkę z odmą i sprawdź jej drożność i spływ oleju do misy.

Jakoś nie chce mi się wierzyć żeby był przedmuch spalin znad tłoków bez spalin w samej odmie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mano    257

Raczej na 100% pierścienie  do wymiany o ile tuleje są w "dobrym" stanie.Taki manewr wystarczy na 2 do 4 lat a potem tylko generalny. Jeszcze możesz spróbować nalać na tłoki nafty bo może jak piszą koledzy wyżej pierścień stanął. Temat z odmą przerabiałem w swoich zetorach 7211.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

zauważyłem to wczoraj jak przytargałem przyczepę ziemi z odmy wyleciało kilka kropel oleju i zrobiła sie plama na wylewce , olej był zmieniany miesiąc temu i nie było problemu dopiero wczoraj zauważyłem i co najlepsze nie dmucha ani z odmy ani z otworu bagnetu olej kryształ czyściuteńki


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja myślę że "dmucha" tylko nie zawsze widać , światło lub słońce musi to ładnie oświetlić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekm66    26

kilka kropel może zawsze z odmy spaść... ale jeśli "leje" sporo to pierścienie... miałem to samo z 7045... remont "góry" załatwia sprawę...  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Co robiłeś ? A kiedy waszym zdaniem "dół"też trzeba robić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekm66    26

dół robi się wtedy jak czerwona lampka oleju się "za długo" świeci... ;p ja w swoim wstawiłem nowe tuleje tłoki i pierścienie do tego planowanie głowic... 

Edytowano przez bartekm66

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Długo już po tym remoncie jeździsz ? Pytam , bo zastanawiam się nad swoim . Był już "pierścieniowany" , ale już trzy lata minęło i domaga się następnych kroków . B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj