bears

Members
  • Ilość treści

    1854
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

388 Excellent

6 obserwujących

O bears

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

5974 wyświetleń profilu
  1. Ciekawie będzie, tam most nawet na tych od roweru nie wytrzymuje a co dopiero na takich
  2. Albo luźne gniazda albo brak osiowości.
  3. bears

    Yato

    Przecież Yato to Toya tylko tyle że wypust narzędzi które nie rozpadają się po pierwszym użyciu tylko po drugim. Legenda która się nosi że to "średnia" półka pochodzi od garażowych grzebaczy którzy używają klucza raz na miesiąc a z byle czym jadą do mechanika. Te pierwsze narzędzia mieli całkiem przyzwoite pewnie po to aby wprowadzić markę na rynek i rzucić w publikę opinię przyzwoitych narzędzi bo później to już była tragedia. Z rok temu kupili mi zestaw z grzechotką 1/4, 1/2 oraz klucze płasko oczkowe to w grzechotkach pasowanie na milimetry że pół obrotu dźwigni to luz jałowy zanim załapie a płasko oczkowe poddawały się pod siłą ręki. Porównując je do facoma to były prawie dwa razy cieńsze. Narzędzia dobre dla amatorów.
  4. bears

    Zetor 7711

    Zamienił stryjek siekierkę na kijek.
  5. Niezły ulep, wygląda jak by pies wygryzł.
  6. U mnie prawie 40 lat ma cięgno i nic się z nim nie dzieje bez osłony więc jaki sens?
  7. Nie. Głównie to są zarznięte trupy których się tam już nie opłaca naprawiać. Przyjeżdżają do kraju, z dwóch składają jednego i idzie na handel. Tam nie ma głupich bo każdy tam umie liczyć dlatego dobre i niewysłużone maszyny kosztują krocie podobnie jak inne maszyny, samochody i tak dalej. Swoją drogą swego czasu "poprawialiśmy" takie trupy ściągane z angielskich złomów głównie z zajechanymi skrzyniami. Nie jedna sztuka była zielona od dołu do połowy kabiny po jakimś długim postoju w pokrzywach czy nie wiadomo gdzie. Silnik jak stał to pierwsze co było robione to linka i na hol
  8. Miałem trzy w tym nową fortere 110 i prócz tego że w czasie gwarancji urwało jej dupsko przy kosiarce, popękały dwa razy felgi tylne, miała wycieki z półosi czy WOM'u i padło sprzęgło przed 2 tyś mth to nie mam Pierwszy to była chyba jakaś seria 7xxx sprowadzona z niemiec gdzie padło koło zębate 3 biegu które nigdzie nie było dostępne. Dowiedziałem się tylko że wersje eksportowe były często robione pod dany rynek więc musiałem dorobić je w zewnętrznej firmie i wyłożyć za dwa koła zębate ponad 3 tyś zł. Wtedy zrozumiałem że kierowanie się dostępnością części i ich ceną wskazuje tylko na to że ten sprzęt musi się mocno sypać skoro opłaca się to komuś produkować. Stąd popieram kolegów wyżej, wolę zapłacić za starszy ciągnik te same pieniądze, włożyć tam nawet kilka tyś i jeździć jak normalny człowiek a nie kierować się dostępnością części i pod dziadem dwa razy do roku leżeć i wiecznie remontować.
  9. Chyba w stodole. Tyle że się tak nie kurzy i tak nie wyje. W zimę masz ciepło bo w lato to jak w szklarni albo i gorzej
  10. To tak jak byś porównywał malucha do mercedesa. Gówno nigdy nie będzie smakowało jak twaróg więc sam się zastanów. Do tego Zetora dolicz jeszcze z 5-6 tyś na opony bo łyse i zapewne 3 tyś mth to miał ale kilka lat temu. Plaka tez mu nie żałowali
  11. bears

    Wiertarka

    Luzuj bo to napisałem żartem
  12. Co oznacza że głowica była przerobiona pod turbo? Jak wygląda uszkodzony zawór? Prawdopodobnie problem nie jest z głowicą tylko z resztą osprzętu.
  13. bears

    Ładowarka

    Dobra do samobójstwa
  14. bears

    Wiertarka

    Współczuję jeśli to najlepsza twoja rzecz
  15. Wywalić ten wymysł, jeden siłownik na zewnątrz z zaworem i problem z głowy. Skręcasz zawór i podnośnik nawet nie drgnie.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj