bears

Members
  • Ilość treści

    1597
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

341 Excellent

6 obserwujących

O bears

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

5078 wyświetleń profilu
  1. Bo kupujesz nadwymiar, surowe nie występują...
  2. Klej do gwintów... Chłopie nie raz na pasowaniu potrafi obrócić tuleje przez ciasnym spasowaniu sworznia a ty polecasz to przykleic. Jak masz gwint zerwany to też na klej śrubę wklejasz i Ci trzyma? Żenada Są gotowe, tyle że je zaciska po wbiciu.
  3. bears

    Ursus 1644

    Na tabliczce znamionowej...
  4. bears

    Fortschritt E516 b

    To mieli go samolotem zabrać żeby inna drogą odjechał?
  5. I co najważniejsze, nie przesącza się przez nie olej jak przez te papierowe. Chyba że uszczelki będą z płyty AF-OIL albo podobnej. Spokojnie można kłaść je bez masy. Bez uszczelki tak, ale na samą masę uszczelniającą z resztą jak i Mercedesy. Jak nie papier jak papier. Nie ma innych uszczelek do tych ciągników jak papier z bloku albo prasowana tektura (grafitowe). Na te pierwsze nie chce patrzyć, te drugie jako materiał są przyzwoite aczkolwiek w newralgiczne miejsca chociażby na łączeniu most-skrzynia dorabiam z AF-OIL. Problem jest taki że arkusz 1m x 1m kosztuje 100zł jak nie przeszło.
  6. Przecież to jest powycinane z bloku technicznego... Jedyne uszczelki jakie się nadają to tych ciągników to Morpak prasowane grafitowe. Sworzeń mogłeś wziąć chiński, i tak szybciej wyrobi tuleje albo belke jak ten sworzeń.
  7. bears

    RENAULT

    Ciężko mi zrozumieć jak zwiększenie dawki paliwa może zwiększyć moc. Zawsze myślałem że to idzie w parze z powietrzem a tego sobie śrubką nie można dodać...
  8. bears

    Zetor 5211

    Panowie po takim czasie to już sprzedany. Ludzie się o tą szklarnie zabijają
  9. Już jednej tu taki był co tak samo wygiął sobie druta i za kilka dni go ściągał co z resztą opisywał tutaj na forum. Twoja sprawa
  10. Szyby nie zbije ale oczy już tak. Za 20 razem się zapomnisz i zrobisz sobie krzywdę. Na łącznik zakłada się obejmę albo mocuje kawałek oczka i łańcuszkiem spinasz do kabiny.
  11. Zapewne chodzi o luz wzdłużny mechanizmu?
  12. Panowie jakie powinno być naprężenie łożysk (30216) mechanizmu różnicowego w C360?
  13. bears

    klucze Yato

    Nie da rady a jak czasami się trafi to kosztuje połowę co cały zestaw Nie było lepszych jak te które kupiłem. Różnica jest na pewno na szczypcach, obcinaczkach, wkrętakach bo jest tam bodajże 3 serie, na pewno różnią się wykończeniem ale nie wiem jak z materiałem.
  14. bears

    klucze Yato

    A ja tam nie polecam Yato czy tam Toya, kiedyś mieli naprawę spoko klucze ale teraz to ten sam syf co reszta tylko w innym opakowaniu. Kupiłem komplet 1/2, 1/4 i komplet płasko-oczkowych i w porównaniu do "starych" to przepaść. Wszystko gdzieś o 1/3 cieńsze niż stare wydanie, grzechotki już jako nowe mają większy luz na mechanizmie jak te stare styrane życiem. Płasko oczkowe gną się niemalże w dłoniach, widać że jadą już tylko na starej opinii.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj