grzesio31

Members
  • Ilość treści

    613
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O grzesio31

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 07/04/1984

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    woj. lubelskie

Ostatnio na profilu byli

9001 wyświetleń profilu
  1. grzesio31

    McCormick x 4

    Przystawka Wijaszki? czy jakoś tak się pisze...
  2. grzesio31

    Mccormick X3.080F

    Przyznam szczerze, że 20 ton czarnej u nas w okolicy nikt nie zbiera. Natomiast czerwonej praktycznie nikt nie posiada. Aronia 15 ton + słyszałem, ale 2 z przodu nigdy :/ Jednym słowem zazdroszczę plonów W skrzynki opłacało się jak była tania, bo nawet 10 groszy różnicy przy to była 33 % więcej kasy... Nie wiem jaka teraz była różnica między skrzynka a kistenem, NBP zwyczajnie dwie nie interesuję tym tak bardzo
  3. grzesio31

    Mccormick X3.080F

    Jaki owoc daje plony ponad 20 ton? U nas czarna bądź aronia jak ma 15 ton to już jest super... Tak poza tematem - sprzedam opryskiwacz MG, 2014 rok, 1000 litrów, okrągła przystawka,odwrócony ciąg, elektrozawory. Od ponad roku stoi zalany płynem...
  4. grzesio31

    Mccormick X3.080F

    Tak, do winogrona - wcześniej złe napisałem. W okolicy jeżdżą stare samojazdy i jest ok. Ja miałem Rubens i oresa, więc u mnie nie byłoby problemu. W sumie nie zastanawiałem się nad tiselem
  5. grzesio31

    Mccormick X3.080F

    Używany, chyba 10 letni. I to nie braud, tylko prawdziwy new Holland. Przewaga porzeczki, aronii ma dosłownie garstkę. Rozmawiał z kilkoma użytkownikami i wszyscy dają radę zarówno z czarną, jak i z czerwoną. Teraz tylko kombinuje jak przerobić wysyp bezpośrednio w listen, a nie w te oryginalne zbiorniki Pomyśleć, że jeszcze w 2021 stare braudy w okolicy gość sprzedawał po 35 tys zł, a teraz podobny kosztuje min 50...
  6. grzesio31

    Mccormick X3.080F

    To fajnie, że mimo małych koło b leci 40. Jaka skrzynia, rewers elektro? Do czego chcesz używać tego tego mc? MF to będzie już coś mocniejszego z TUZ i WOM ? Teraz kolega kupił samojezdny nh vl do jagodnikow - zapowiada się fajnie, a kosztował tyle co Twój weremczuk
  7. grzesio31

    Mccormick X3.080F

    Już miałem dość tej walki. W 2029 W 2020 była fajna cena i plon, w 21 jeszcze lepsza cena, ale za to plon miałem najniższy w historii swojej przygody z czarną, stąd też taka decyzja. Nie spodziewałem się aż takiej ceny w 2022 roku. Właśnie te małe przednie koło śmiesznie wygląda - z tyłu jest w ogóle możliwe zamówienie 28 cali? Jaka on ma v max? Zbierał mi raz kolega maszyna z 1 głowicą i to był jeden, jedyny raz...
  8. grzesio31

    Mccormick X3.080F

    Fajny. Gratuluję. Ja w 2021 skasowałem czarna.... Koła 24 ? Kombajn też fajny, ale dlaczego nie Jagoda i jej 2 otrzasacze ?
  9. grzesio31

    Renault 155 54 Nectra

    To w df agroplus nie miałem przednich błotników, bo konfigurując ciągnik sprzedawca nie powiedział mi że jest taka możliwość. 3 razy byłem na przeglądzie i nigdy nikt się nie czepiał...
  10. Co to znaczy sporo? Masz aluminiowe czy coś innego? To ja mialem 36 przy+10 i 52 przy -10. Teraz jednak muszę coś zmienić, tylko nie wiem na ile. Aktualnie obniżyłem o -5, wg tej regulacji w Panasonicu i jest bardzo ciepło (23*). Z tym że na zewnątrz+2 stopnie, a pompa wg aplikacji na 38 stopni na zasilaniu. Ciekawe jak się zachowa przy minusie zapowiedzianym na piątek
  11. Mam skosy lane betonem i na tom leży 20 cm wełny. Na strychu jest chyba 10 cm styropianu. Tak właśnie zastanawiam się czy nie ocieplić strychu, tzn dachu tam na strychu. Dziś do tej pory poszło 13 kWh, na pompie ok 40 stopni
  12. U mnie mierzył budynek, okna, drzwi, pytał o ocieplenie, preferowaną temperaturę w domu - doradził 12 kw. Wiem, że 50 stopni na pompie to dużo, ale niestety tak musi być - wcześniej paliłem eko, na piecu było 65, ale zaworem 4 drogowym ustawiałem na grzejniki też do 55 stopni w największe mrozy. Mam dom z 1993 roku- suporex 24 cm, 5 styropianu oraz cegłą 12 ...
  13. Pewnie będę musiał ocieplać - raz, że szkoda mi obecnej elewacji (czerwona cegiełka czysto murowana) a dwa to będą mega wielkie glify - mam względnie nowe okna i raczej nie zamierzam zmieniać. Poza tym mowa elewacja to już nowe balustrady, płytki na schodach i balkonie - to już kasa... Ogrodzenia też pasuje pod obecną cegłę...
  14. Wiem, że tak należy, ale nie mogłem się dopchnąć w sklepie pgg, a rynkowa cena ponad 3 tys za tonę mnie wkurzyła, więc szybko podjąłem decyzję. W sumie to już kilka lat wkurzył mnie syf i upierdliwość związane z eko, ale zawsze szkoda było kasy na zmianę źródła ciepła Nie zgodzę się z tą tezą! Fajnie jest mieć super ocieplany dom, ale w takim słabo zrobionym też jest ciepło - kwestia ceny... Każdy dorabia sobie odpowiednie, najbardziej pasujące mu teorie... Ja np nie uważam LPG za paliwo do samochodów...
  15. Jest jeszcze coś takiego jak temperatura odczuwalna. Na grzejniku jest 22-23 stopnie a podłogowa 21 i jest podobnie albo ciepłej na podłogowe przynajmniej ja tak to czuję U mnie na grzejniki szło do tej pory max 52 stopnie, przy -12 na zewnątrz... Właśnie przez takie wartości mam duże zużycie - COP wtedy było na poziomie ok 2.0. Aktualnie na zewnątrz mamy +6, pompa ma 41 stopni na zasilaniu i w domu ok 23 stopni... COP przy wynosi 4.0, a średnia z całej doby to 3,4 Żadnych kominków nie robię. Wręcz przeciwnie - gdybym miał rekuperator to zburzyłbym komin, bo mam spore straty również przez zimny dymnik. Teraz zszedłem do kotłowni - wg pompy jednak będzie poniżej 2 tys za grudzień - ciekawe ile oszukują jej wskazania?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj