wyrebski1

zetor 7211 [olej z odmy]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
skok    1

ok 1 litra dziennie spaliny też się wydostają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

W jakim stanie ten ciągnik, od dawna go masz? W jakich pracach robił?

Po pomiaże cisnienia sprężania może się okazać że zły jest tylko jeden cylinder, a jesli wyniki podobne to wszystkie do roboty. Chyba że tylko pierścienie staneły.

Dla ogólnego stanu silnika warto zmierzyć cisnienie oleju, bedzie wiadomo czy robić kapitalke czy tylko góre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

skok    1

mam go od nowego jest to rocznik 1993 pracował tylko w transporcie ma 2890 mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fliegl    6

no moje oko to uszczelka pod glowica przetarla sie

Tak,pewnie ją tłok przetarł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1221

Fliegl.. dobre..:D

a nie przegrzałęs go kiedyś?? bo tak jak pisza koledzy to bedzie albo góra silnika(głowice) albo pierscienie sie zapiekły... ale jak olej.. to stawaiłbym na pierścienie.. ale tak czy siak, głowice i tak musisz zdejamować.. a jak zdejiesz to sprawdz głowice, jak dobre.. to pierścienie wtedy...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skok    1

nie byl przegrzany a sama wymiana pierscieni pomorze ??? po za tym pali od kopa nawet zima i ma moc nie ma innych wycieków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Wydaje mi się że przebieg nie jest duży. Wszystko zależy jak pracował, czesto odpalany, niedogrzany, przegrzany od używanych paliw i oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djzetor    0

może byc jeszcze rysa na tuleji i tez będzie wam olejem pluł chrachał tez tak miałem w 6211 zrobiłem kapitalny i bylo ok trzeba sie dobrze przyglądać to tam jest :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek212    1

Tematy połączone

 

Witam. Panowie od pewnego czasu mam problem z zetorem 7211, otóż dzieją się z nim dziwne rzeczy, ponieważ jadąc nim drogą (nawet na pusto) czy pracując w polu co jakiś okres czasu zaczyna wyrzucać olej odmą (w ciągu 1 minuty potrafi wypluć 2-3 litry do bańki którą ma założoną na odmę) po zdjęciu nogi z gazu wszystko się normuje i ciągnik dalej pracuje normalnie nie wyrzucając nawet kropli oleju, i dzieje się tak co jakiś czas i tylko na rozgrzanym silniku. Silnik został rozebrany sprawdzone zostały pierścienie czy nie ma pęknięcia gdzieś pozakładane nowe uszczelki, a problem w dalszym ciągu nie ustąpił. Koledzy jeśli ktoś ma jakiś pomysł to niech się wypowie na ten temat. Z góry dziękuje i proszę o pomoc...

Edytowano przez KRISTOFORn

ZETOR 10540
ZETOR 7745+TRAC-LIFT 120
URSUS C-330M
BIZON SUPER ZO-56 razem w jednej drużynie;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sollter    0

ciężko powiedzieć.

u nas są od nowości zetory ale z czymś takim to nigdy nie było problemu, owszem chamulce, hydraulika, tam jakiś wężyk od paliwa to się zdażało, ale silniki to nawet od nowości nie były myte i są suchutkie, nie ma nawet najmniejszych wycieków, z odmy to tak kapie jak powietrze dmucha to musi kapać ale nie lać olejem, jak za cały sezon 1/1,5 litra weźnie to max.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    133

Czyli najpierw sprawdzić kompresje jeśli bd zła to sprawdzić pierścienie i tuleje tak ? Powinna być około 30 atm ?


www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

chciałem sie podpiąc pod temat . mój zetor 7211 też wyrzuca olej z rurki odmy ale nie widać w ogóle  spalin . silnik ma moc i pali na dotyk . nie dymi a jednak wyrzuca olej ????? co może być przyczyną ??

 


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    392

Dużo tego oleju? Jeśli sporo to przedmuchy i trzeba ściągnąć głowicę, wtedy będzie wiadomo czy silnik do remontu czy głowice się skończyły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    811

Odkręć pierwsze pokrywkę z odmą i sprawdź jej drożność i spływ oleju do misy.

Jakoś nie chce mi się wierzyć żeby był przedmuch spalin znad tłoków bez spalin w samej odmie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mano    79

Raczej na 100% pierścienie  do wymiany o ile tuleje są w "dobrym" stanie.Taki manewr wystarczy na 2 do 4 lat a potem tylko generalny. Jeszcze możesz spróbować nalać na tłoki nafty bo może jak piszą koledzy wyżej pierścień stanął. Temat z odmą przerabiałem w swoich zetorach 7211.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

zauważyłem to wczoraj jak przytargałem przyczepę ziemi z odmy wyleciało kilka kropel oleju i zrobiła sie plama na wylewce , olej był zmieniany miesiąc temu i nie było problemu dopiero wczoraj zauważyłem i co najlepsze nie dmucha ani z odmy ani z otworu bagnetu olej kryształ czyściuteńki


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja myślę że "dmucha" tylko nie zawsze widać , światło lub słońce musi to ładnie oświetlić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekm66    26

kilka kropel może zawsze z odmy spaść... ale jeśli "leje" sporo to pierścienie... miałem to samo z 7045... remont "góry" załatwia sprawę...  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Co robiłeś ? A kiedy waszym zdaniem "dół"też trzeba robić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekm66    26

dół robi się wtedy jak czerwona lampka oleju się "za długo" świeci... ;p ja w swoim wstawiłem nowe tuleje tłoki i pierścienie do tego planowanie głowic... 

Edytowano przez bartekm66

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Długo już po tym remoncie jeździsz ? Pytam , bo zastanawiam się nad swoim . Był już "pierścieniowany" , ale już trzy lata minęło i domaga się następnych kroków . B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez klakiergsi
      Witam.chciałbym opisać mój problem z zetorem proxima 90 2014 rok. A mianowicie po pięciu latach użytkowania i 1500mtg remont silnika.pierwszą objawą był dziwny gwizd silnika i to nie Turbo ale okazało się że wałki wyważające silnik.przy okazji wymienili pierścienie na tłokach bo troszkę dmuchał odmą no i sprzęgło bo ciężko się zmieniało biegi.czyli ciągnik rozebranyna dwie części....co wy o tym myślicie...? Z czego i jak oni robią te ciągniki!dodam że zetor pracował z turem i nie wykonywał ciężko prac i był ciągnikiem pomocniczym w gospodarstwie.
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj