Witam , mam problem z Reanult 90-34 a mianowicie ciężko pali , wtryski zostały ustawione , zaworek zwrotny wstawiony, pompka zrywu była wyczyszczona .Wystarczy żeby raz zapaliła i później normalnie pali .
W sklepie z samymi uszczelniaczami ale musiałem wraz trochę te gumki trochę przerobić . Ale pytałem się typka to może zrobić na zamówienie identyczne tylko trzeba czekać .
Nie wiem jaka jest wartość napięcia bo miernik mi się popsuł . Odłączyłem wszystkie przewody i nie grzał się . Jak złączam przewód od akumulatora z przewodem od alternatora ( odłączone przewody od rozrusznika ) to słychać jak silnik zmienia prace ( przygasa coś w tym stylu ) . Alternator od rozrusznika i akumulatora jest odłączony podpinam samą szarówkę pod alternator to świeci . I jeszcze mam takie pytanie co się podłącza w alternatorze po literkę L i B+ (takie oznaczenia są na regulatorze napięcia )
Witam mam taki problem z alternatorem grzeje się. Ciągnik jest odpalony na minute a alternator tak się ugrze wa . Łożyska są dobre . Co może być za przyczyna ?
Sprawdzałem rusza się ta dźwignia . Ale to na 10 wciśnięć sprzęgła raz nie wysprzęgli . A jest to trochę niebezpieczne . A jaki płyn wlać do tego wysprzeglika ?
Witam , od czasu do czasu przycina mi się sprzęgło a dokładnie to wcisnę pedał sprzęgła i nic żadnej reakcji jedzie sie dalej . Po zgaśnięciu ciągnika i ponownym zapaleniu przez jakiś czas jest dobrze . C może być przyczyną ?