
Maverick
Members-
Ilość treści
881 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
98 ExcellentO Maverick
-
Ranga
Zaawansowany
Ostatnio na profilu byli
2888 wyświetleń profilu
-
-
-
-
Massey Ferguson 6160
Maverick skomentował Lukash3060 obrazek galerii w Massey Ferguson seria 6000 / 6S
-
John Deere 6520 -Nierówna praca silnika.
Maverick odpisał na Grzesiek699 temat w John Deere 5x15-8x20
Nagraj film jak to brzmi -
-
Co do silnika to fakt że jest mułowaty. Dlatego zamontowałem turbosprężarkę do 904. Posiadam pompę nowego typu 9.5mm bez korektora dawki paliwa. A co do wtryskiwaczy to lepsze są niestety 4 otworkowe. Na 5 otworkowych więcej pali a mocniejszy nie jest. Mam też porównanie do wolnossącego oraz do 6turbo. Doładowanie 1bar. Niedługo będzie intercooler oraz dawka ustawiona na max 1.2bara. Ile kosztował 902?
-
-
-
Nie miałem zamiaru zwiększać udźwigu tylko zmniejszyć ciśnienie w układzie nie tracąc siły podnoszenia. Nie zamierzam dźwigać większych maszyn tylko przy tych samych maszynach nie martwić się o opadanie podnośnika. Rozdzielacz jest zregenerowany w hydrotorze, cylinder i tłok nowy bo wkur....ło mnie opadanie podnośnika chociażby przy rozsiewaczu z zaczepionym wałkiem wom/ wyłączonym wom i pompą. Większy cylinder przy tych samych maszynach powoduje mniejsze ciśnienie w układzie. Zawory są zmienione zarówno przy pompie jak i przy cylindrze bo były nieszczelne. Cylinder miałem i tak porysowany więc skusiłem się na ten większy. Do większych maszyn mam 904 turbo z udźwigiem 5500kg (dwa siłowniki wspomagające fi60) i ZTS14145 z udźwigiem 7 ton (dwa siłowniki fi70). Po wyliczeniach i pewnych wcześniejszych modyfikacjach wieszaków oraz uwzględniając ciśnienia otwarcia zaworów udźwig teoretyczny wynosiłby teraz 2500kg co jest zabójcze dla tej pokrywy podnośnika jeśli ktoś postanowiłby użyć pełnego udźwigu. Wcześniej miałem przesunięte wieszaki, co powodowało 25% większy udźwig (niższe ciśnienie przy tych samych maszynach). Musiałem zmienić zawory pompy i cylindra na 160bar (innych nie było w sklepie) które w c360 były ustawione na 120bar. Zmiana zaworów nie odciąża układu ale zwiększa teoretyczny udźwig o 33% (info dla zainteresowanych). Zmiana cylindra z fabrycznego c-360 fi80 na fi90 powoduje wzrost udźwigu (spadek ciśnienia przy tych samych maszynach) o 26%. C355 i c360 mają ten sam podnośnik. Powtarzam jeszcze raz że nie miałem na celu zwiększać udźwigu do większych maszyn tylko w końcu nie musieć włączać co chwilę womu/pompy bo podnośnik opada w transporcie chociażby z rozsiewaczem. Uważam że nie ma lepszego sposobu na zwiększenie udźwigu niż montaż siłowników wspomagających, ale mi nie chodziło o większy udźwig, a o nie opadanie podnośnika, który dłużej posłuży (używany z głową) na niższym ciśnieniu niż na wyższym. Nie piszcie więc że jak chciałem zwiększyć udźwig to to i tamto, bo nie taka idea mi przyświecała ani że pokrywa pęknie bo to są oczywistości. Gdybym miał skrzynię zetora z niezależną pompą to bym nie zmieniał cylindra za 400zł z tłokiem, ani nie regenerował rozdzielacza za 550zł tylko zmieniłbym uszczelki za 20zł i miał to wszystko w .......
-
Massey Ferguson 6160
Maverick skomentował Lukash3060 obrazek galerii w Massey Ferguson seria 6000 / 6S
-
Grzałka płynu do Zetora Proximy.
Maverick skomentował klikuu obrazek galerii w Zetor 8540 - 10540 / Proxima / Forterra
-
-
Massey Ferguson 6160
Maverick skomentował Lukash3060 obrazek galerii w Massey Ferguson seria 6000 / 6S
-
Massey Ferguson 6160
Maverick skomentował Lukash3060 obrazek galerii w Massey Ferguson seria 6000 / 6S
Na masce ciągnika jest oznaczenie 6160. Nad "1" jest zespawany siłownik z pustą tuleją przedłużającą siłownik. Interesuje mnie jaka jest długość tej tulei dospawane do siłownika ponieważ długości tych ładowaczy załatwiono w ten sposób że do podstawowego siłownika dospawano cylindry przedłużające. W najdłuższej wersji ten cylinder ma długość 50cm. A w Twojej wersji ile jest?