Maverick

Members
  • Ilość treści

    881
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

98 Excellent

O Maverick

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

2888 wyświetleń profilu
  1. Maverick

    Ursus 1224 turbo DL

    Podoba mi się takie myślenie. Dodatkowym plusem jest większy prześwit i możliwość dłuższej walki przed zakopaniem ciągnika. Też mam takie koła w Zetorze. Jak najbardziej na plus.
  2. Gratuluję nowego nabytku. Niech służy bezawaryjnie.
  3. Maverick

    Ursus C385A

    Piękny. Tylko maski nie ścinaj
  4. Dzięki kolego. To by się zgadzało z przypuszczeniami.
  5. Maverick

    Ursus 902

    Co do silnika to fakt że jest mułowaty. Dlatego zamontowałem turbosprężarkę do 904. Posiadam pompę nowego typu 9.5mm bez korektora dawki paliwa. A co do wtryskiwaczy to lepsze są niestety 4 otworkowe. Na 5 otworkowych więcej pali a mocniejszy nie jest. Mam też porównanie do wolnossącego oraz do 6turbo. Doładowanie 1bar. Niedługo będzie intercooler oraz dawka ustawiona na max 1.2bara. Ile kosztował 902?
  6. Maverick

    MTZ

    Bestia ze wschodu
  7. o ile jest dłuższy od standardowego?
  8. Co oznacza "P" na końcu?
  9. Nie miałem zamiaru zwiększać udźwigu tylko zmniejszyć ciśnienie w układzie nie tracąc siły podnoszenia. Nie zamierzam dźwigać większych maszyn tylko przy tych samych maszynach nie martwić się o opadanie podnośnika. Rozdzielacz jest zregenerowany w hydrotorze, cylinder i tłok nowy bo wkur....ło mnie opadanie podnośnika chociażby przy rozsiewaczu z zaczepionym wałkiem wom/ wyłączonym wom i pompą. Większy cylinder przy tych samych maszynach powoduje mniejsze ciśnienie w układzie. Zawory są zmienione zarówno przy pompie jak i przy cylindrze bo były nieszczelne. Cylinder miałem i tak porysowany więc skusiłem się na ten większy. Do większych maszyn mam 904 turbo z udźwigiem 5500kg (dwa siłowniki wspomagające fi60) i ZTS14145 z udźwigiem 7 ton (dwa siłowniki fi70). Po wyliczeniach i pewnych wcześniejszych modyfikacjach wieszaków oraz uwzględniając ciśnienia otwarcia zaworów udźwig teoretyczny wynosiłby teraz 2500kg co jest zabójcze dla tej pokrywy podnośnika jeśli ktoś postanowiłby użyć pełnego udźwigu. Wcześniej miałem przesunięte wieszaki, co powodowało 25% większy udźwig (niższe ciśnienie przy tych samych maszynach). Musiałem zmienić zawory pompy i cylindra na 160bar (innych nie było w sklepie) które w c360 były ustawione na 120bar. Zmiana zaworów nie odciąża układu ale zwiększa teoretyczny udźwig o 33% (info dla zainteresowanych). Zmiana cylindra z fabrycznego c-360 fi80 na fi90 powoduje wzrost udźwigu (spadek ciśnienia przy tych samych maszynach) o 26%. C355 i c360 mają ten sam podnośnik. Powtarzam jeszcze raz że nie miałem na celu zwiększać udźwigu do większych maszyn tylko w końcu nie musieć włączać co chwilę womu/pompy bo podnośnik opada w transporcie chociażby z rozsiewaczem. Uważam że nie ma lepszego sposobu na zwiększenie udźwigu niż montaż siłowników wspomagających, ale mi nie chodziło o większy udźwig, a o nie opadanie podnośnika, który dłużej posłuży (używany z głową) na niższym ciśnieniu niż na wyższym. Nie piszcie więc że jak chciałem zwiększyć udźwig to to i tamto, bo nie taka idea mi przyświecała ani że pokrywa pęknie bo to są oczywistości. Gdybym miał skrzynię zetora z niezależną pompą to bym nie zmieniał cylindra za 400zł z tłokiem, ani nie regenerował rozdzielacza za 550zł tylko zmieniłbym uszczelki za 20zł i miał to wszystko w .......
  10. Jak tam zmierzyłeś siłownik?
  11. 30minut a jak bardzo zimno to i godzinę nie zaszkodzi. ZTS 6cyl.
  12. Można prosić link do filmu na yt? Jakie turbo wstawione? K27 czy inne? Jakie jeszcze modyfikacje silnika zrobione? Pomyśl nad intercoolerem, bo to dużo zmienia.
  13. Na masce ciągnika jest oznaczenie 6160. Nad "1" jest zespawany siłownik z pustą tuleją przedłużającą siłownik. Interesuje mnie jaka jest długość tej tulei dospawane do siłownika ponieważ długości tych ładowaczy załatwiono w ten sposób że do podstawowego siłownika dospawano cylindry przedłużające. W najdłuższej wersji ten cylinder ma długość 50cm. A w Twojej wersji ile jest?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj