panmino

Members
  • Ilość treści

    690
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

23 Excellent

5 obserwujących

O panmino

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Nie sprawdzałem, ale wydaje mi się, że też 8. Masz taką samą przyczepę?
  2. Jak to się rozłączył? Przecież trzeba użyć siły, żeby go odblokować. To musiał być: a) sabotaż, b) krytyczne zużycie zaczepu, c) popsuty zaczep, który się nie zamyka. Prędzej niezabezpieczony sworzeń wyskoczy z tradycyjnego zaczepu, niż automatyczny się wypnie. Co do parametrów, to ja bym go zbytnio nie przeciążał, bo szybciej się wyeksploatuje. Ten z linku allegro to jest do 10 ton.
  3. Czy da się to sprawdzić bez zdejmowania dekla zaworów i tej nadstawki?
  4. Sprawdziłem odmę , jest drożna ale jest możliwe że otworem węża opierała się o inny wąż i drożność była ograniczona A którędy połączone jest ujście gazów ze skrzyni korbowej do głowicy?
  5. To czemu wywaliło mi ten korek oleju? Takie przedmuchy w wyremontowanym silniku..?
  6. Po remoncie silnika i wymiana pompy zorientowałem się, że silnik ma trochę za niskie obroty maksymalne - pod obciążeniem 2000, na luzie 2150. Przestawiłem więc ustawienie pedału gazu, tak, żeby przy pedale w podłodze pompa była maksymalnie otwarta, młoteczek doszedł do łebka śrubki oporowej fabrycznie ustawionej. No i traktor wkręcał się na 2500! Nie sprawdziłem w książce, tylko zadowolony pojechałem kosić mulczerem. Po 30 minutach wywaliło mi korek wlewu oleju..! Dalej kosiłem już na 2250, a korek zabezpieczyłem drutem żeby nie wyskoczył. Nie mam pewności czy ciśnienie w skrzyni korbowej rośnie też przy niższych obrotach, nie zdążyłem tego sprawdzić. Jakie Wy macie obroty ustawione w swoich ciągnikach, chodzi mi o 1025 bo w innych modelach jest inaczej.
  7. Mnie też tyko 3000 wytrzymał, ale jestem drugim właścicielem, a z tego co się zorientowałem, to pierwszy właściciel nie dbał o nic i to pewnie przez to. Mówię o 1025. Po remoncie i wymianie pompy chodzi świetnie, pozdrawiam.
  8. Pisałeś, żebym się nauczył obsługi, to miałeś na myśli podpięcie węży czy włączenie kompresora?
  9. Może, tylko skąd wziąć instrukcję przyczepy 35 letniej? A może mi powiesz, co jeszcze należy zrobić przed wyjazdem oprócz podpięcia węży?
  10. To gdzie ja teraz mam szukać człowieka, co to naprawi..?
  11. Jak to? ciśnienie jest potrzebne, żeby hamulce puściły? Przecież ja nią jeżdżę bez podłączonych hamulców i nie ma problemu.
  12. Czołem, Zapiąłem "dwuobwodowy" układ hamulcowy przyczepy BSS do ciągnika, ujechałem kilkaset metrów i przyczepa zatrzymała traktor. Po spuszczeniu powietrza tłoki na przedniej osi wciąż były wypchnięte a hamulce trzymały i były ciepłe. po kilkunastu minutach hamulce odpuściły. od czego zacząć sprawdzanie tego układu hamulcowego? Kompletnie nie znam się na układach pneumatycznych.
  13. Z całym szacunkiem, ale to nie chodzi o to, jak kto uważa, tylko, jaka jest reguła, wzór, zasada.... Może napisz przynajmniej, jaką masz pojemność siłowników, to będzie jakieś porównanie.
  14. A czym się kierowaleś wybierając 2 x 0,5 ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj