News
damianzb9613

Renault 85-14-Paliwo / olej leci tłumikiem

Polecane posty

Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurmiczek    11

ma prawo plunąć olejem jak się wymieni pierścienie.Czasami można przegapići pierścień odwrotnie założyć tzn literką do dołu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kopci delikatnie na szaro , pierwsze opalenie to mocno kopciła ale po 6 godzinach pracy( z przerwami) na wolnych obrotach delikatnie kopci ale za to kolektor i tłumik jest mokry . Pierścienie na 100% są założone poprawnie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

a gdzie ciągnik stoi, bo jeśli pod chmurką to może ci wody napadało i dlatego mokry wydech. A po za tym za mało jeszcze pracował silnik weź go trochę w pracę to się szybciej ułożą pierścienie :)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciągnik nie stoi pod chmurką cały czas jest garażowany . Dopiero od remontu 6 godzin pracował silnik na wolnych obrotach .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

przed remontem nie rzucał? a głowicę robiliście może luz ana prowadnicach lub same gumki do wymiany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

kolego damianzb9613 to jest jeden z gorszych sposobów docierania silnika, weź nim teraz sobie pojeździj, a potem wykonuj jakąś robotę i się powinny dobrze ułożyć pierścienie.

 


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    1233

Ja stawiam na zawory, zwiększyło się sprężanie i puszczają mieszankę w tłumik. Zmierz mu ciśnienie sprężania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

ja po prostu obstawiam, że kolega damian nie był tak głupi i nie zregenerował głowicy jak ją miał zdjętą.

Możliwe że kolega źle też wyregulował luz zaworowy ma za mały luz albo nawet zawory są podparte i mieszanka idzie w kolektor .


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    13

jak ci leci olej to ci poszły pięrścienie na tłoku ja też tak miałem jak wymieniłem tłoki z pierścieniami i tuleje na nowe to wszystko wrociło do normy wiesz jak zdejmiesz głowice to zobacz jak mocno sa zużyte tuleje może wystarczy same pieścienie zmienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    53

"rami" - zanim napiszesz, to wpierw przeczytaj post, zakładającego.

Do właściciela, docieranie na wolnych obrotach jest złym pomysłem, przy docieraniu powinien pracować w różnym zakresie obrotów i obciążenia - Sprawdzałeś szczelność zaworów przed montażem głowic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Jak odmą kapie olej to na bank pierścienie, ma spory przedmuch i zabiera z powietrzem olej. Jak zmieniałeś pierścienie to jak duży był rant na tulejach i najważniejsze czy tuleje były równe????

Wydaje mi się że skoro aż tak bardzo rzuca olejem i nie tylko z tłumika to coś nie tak z pierścieniami, raczej się nie dotrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2
Napisano (edytowany)

Nie docieraj w garazu , wyjedz nim niech si meczy i wtedy ładnie sie ułozy. tylko z głową!!!

Edytowano przez maniek0277

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłem ponownie zawory . Pojeździłem dzisiaj trochę tłumik i kolektor wysechł .Dzięki wszystkim za odp .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy5314    0

panowie tesc ma renowke 85-14 z silnikiem mwm 226-4, silnik pali srednio z rana ale to nie problem, po odpaleniu dymi niemilosiernie jasnym kolorem, po nagrzaniu przestaje chociaz co jakis czas strzeli chmure, kolejny problem to czarno w chlodnicy jak by olej sie przedostawal ale nie bardzo wiem jak, ostatnie to przedmuchy po odkreceniu korka oleju, dmucha niemal jak z tlumika ale nie czuc spalin, sile niby ma a zadnego plynu nie ubywa ani nie przybywa, sciagnelem jedna z glowic i wyglada wpozadku, w poniedzialek bede sciagal reszte. zawory mialy spory luz w granicach 0.35, kolektor ssacy jak i wydechowy pozalewane

gdzie skupic uwage?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

poustawiaj zawory,sprawdź wtryski,jak nie pomoże to próba olejowa ,można sie pokusić jeszcze o pompę tryskową sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    2716
12 godzin temu, cichy5314 napisał:

panowie tesc ma renowke 85-14 z silnikiem mwm 226-4, silnik pali srednio z rana ale to nie problem, po odpaleniu dymi niemilosiernie jasnym kolorem, po nagrzaniu przestaje chociaz co jakis czas strzeli chmure, kolejny problem to czarno w chlodnicy jak by olej sie przedostawal ale nie bardzo wiem jak, ostatnie to przedmuchy po odkreceniu korka oleju, dmucha niemal jak z tlumika ale nie czuc spalin, sile niby ma a zadnego plynu nie ubywa ani nie przybywa, sciagnelem jedna z glowic i wyglada wpozadku, w poniedzialek bede sciagal reszte. zawory mialy spory luz w granicach 0.35, kolektor ssacy jak i wydechowy pozalewane

gdzie skupic uwage?

Uszczelka pod głowicą, najprawdopodobniejsza przyczyna.

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy5314    0

gdybym komus doradzal to strzelal bym ze uszczelka wraz z pierscieniami, ewentualnie peknienta tuleja

jutro dalej rozbieram i jesli nie bedzie przyczyny w uszczelce to nie wiem jak olej mogl sie przedostac do chlodnicy i chyba bede wyciagal tloki

ustawienie zaworow niewiele tu da bo moim zdaniem to byly zbyt luzne, wtryski byly robione, pompa sprawdzana a turbina robiona

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy5314    0

Wyciagnolem tloki, panewki zjezdzone i pierscienie przy brzegach stracily 0.32mm z szerokosci, pierwszy raz widzialem stozkowy pierscien uszczelniajacy

poratuje ktos jakimi momentami skrecic glowice i korbowody?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez Nasters
      Witam  mam problem Lamborghini 1060 otóż do 1 tys obrotów z odmy leci delikatnie biały dymek lecz pod za dużym ciśnieniem po zwiększeniu obtotów z odmy zaczyna kapać olej czym większe obroty więcej oleju ?? ktoś może już to przerabiał ?? uszczelka ?? pierścienie ??
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez zieli88
      Witam,
      Ostanio podczas ruszania ze skrzyżowania znikły półbiegi i przełączyło automatycznie na najwyższy (było trzeba zredukować głównymi żeby ruszyć). Na wyświetlaczu przy zegarach normalnie przełączają się od 1 do 4 ale brak jest żadnej reakcji. Sprawdzone zostały elektrozawory za prawymi schodami i wogóle nie dochodzi tam prąd, ewidentnie jest problem z elektryką, z góry dziękuję za podpowiedzi.
    • Przez matimariusz
      Witam. Rozebrałem sprzęgło w renault 113.14 i nie zwróciłem uwagi jaki jest kierunek tarczy sprzęgła. Tą dłuższą częścią flanszy do koła zamachowego czy do skrzyni biegów?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj