mtracz

Members
  • Ilość treści

    3159
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

72 Excellent

O mtracz

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 01/17/1987

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

8020 wyświetleń profilu
  1. Kupiliście ciągniki używane. Kto wie kiedy i kto w nich dłubał? Czy właściwie i regularnie zmieniał olej?
  2. W żadnym wypadku 9 atm. Może uszkodzić filtr oleju, wypłucze panewki, olej się szybciej zużywa i nie jest filtrowany przy tym ciśnieniu. 6 atm. to maksymalne ciśnienie w tak typowym silniku spalinowym. Odkręć filtr oleju i w podstawie jest zawór przeciążeniowy pompy. Wykręć i oceń go, wyreguluj na prawidłowe ciśnienie przy zimnym oleju. Co było powodem sprawdzenia ciśnienia? Od dawna go masz?
  3. W czym zamontowany ten siłownik? Co to za siłowniki? Pompa nie pompuje z olejem także powietrza?
  4. Także same pozbędą się powietrza po wykonaniu minimum pełnego ruchu w obydwie strony.
  5. Nieszczelności to najmniejszy problem, bo jak ma cieknąć to i tak będzie na każdym oleju. To co masz obecnie w skrzyni po rozgrzaniu robi się rzadkie jak woda i jeśli nie cieknie to i na rzadkim nie będzie. Rzadki olej jest rzadki cały czas. Jedyny problem to jakość oleju gdzie w C-360 będzie gorszy niż w Aresie. Po prostu w Aresie wymienisz same filtry w połowie czasu eksploatacji oleju. Jaki to Ares?
  6. A niby co ma jej się stać? Dobry olej ma popsuć taką skrzynię. Tylko licz się z tym, że w tej skrzyni filtry to jak by ich nie było. Więc przy pracy z tymi samymi maszynami w tym drugim ciągniku jakość oleju będzie szybko pogorszona.
  7. Wymienić podkładkę miedzianą i ponownie dokręcić.
  8. W którym temacie odpowiedzieć na twoje pytanie w tym? Czy tym http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31217-hydraulika-i-podnosnik-t-25-po%C5%82%C4%85czone/page-79 Temat wielokrotnie poruszany, wystarczyło poszukać, poczytać.
  9. Jak można sterować poślizgiem kół? Co najwyżej odczytać jaki jest poślizg kół.
  10. W którym dziale "elektroniki " jest gniazdo przyczepy w ciągniku. Doucz się trochę dopiero poprawiaj innych. Twój opis gniazda nie zrobił na mnie najmniejszego wrażenia. Widzę, że nie dociera to do Ciebie, że tak tu jest oryginalnie i tyle. Myślałem, że douczysz się trochę, ale jesteś zamknięty na wiedzę innych. Sądziłem, że sam to zrobisz, odsyłam Cię do schematu elektrycznego Władymirca, może to w końcu cię przekona. Pozdrawiam.
  11. Zagadka rozwiązana pin 2 to klakson. :rolleyes: Zwycięzcom gratulujemy wiedzy. @peter779 Niestety kolego albo się pomyliłeś albo ktoś to zmienił. +12V na stałe jest na pinie 5 a stop na 6. To musisz zmienić by nie było problemów. Bo z żadną przyczepą nie pojedziesz.
  12. :lol: To teraz masz Władka na wypasie z elektroniką. Ja myślałem, że jesteś amatorem a Ty jesteś specem od tych spraw. Peter779 Inna sprawa, że tak jest, a inna czy tak to zostawić. Jeśli zepniesz się z przyczepą która ma we wtyce dwa podpięte piny od pozycji to światła będą się świecić bez ich włączenia. To co jest na pinie 2 gniazda?
  13. Co nie może jak tak jest. Masz Władka idź i sprawdź. Jak nikt nie dłubał to jest tak jak ja mówię. Ja mam poparcie swojej teorii.
  14. Władymirec tak ma i już. To ciągnik produkcji CCCP. Gniazdo miało być uniwersalnym połączeniem ciągnika i przyczepy.
  15. A jak ma uważać na zapłon? Co to znaczy? Czyli co ma zrobić? Dlaczego nie można kręcić kołem zamachowym? ("Zapachowym") Wykręcaj normalnie bez obaw. Pompy nie da się włożyć inaczej niż tylko w jeden prawidłowy sposób. Początek kąta tłoczenia ustawia się po montażu pompy, żadne kreski i inne oznaczenia pompy i bloku nie są potrzebne bo np. po regeneracji pompy będą nieaktualne.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj