Agrotech1111

Members
  • Ilość treści

    356
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

O Agrotech1111

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 17.01.1992

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

9624 wyświetleń profilu
  1. Samemu tego nie zrobisz, nie ma procedury dla kalibracji recznej tego modelu, tylko przez komputer diagnostyczny
  2. A wg widać żeby serwis zaglądał do tej skrzyni?? Bieg wyskakuje gdy ciagnik ma ciężej albo lżej czy nie ma znaczenia?
  3. 31-Zwarcie obwodu zaworu VM VM- Zawór elektromagnetyczny wzmacniacza momentu (włączenie żółwia)
  4. Witam. Śledzę pańskie wpisy na forum i widzę że jest Pan obcykany w te klocki. Mam problem z tarczkami półbiegów w deutz fahr dx6.61. Czy m9glibysmy skontaktować się telefonicznie bo ciężko mi to opisać A może mógłby mi Pan pomoc swoją wiedzą.2

  5. No to zostawmy przy GMP sprężania, ale bronie swojej racji bo chodzi o ten sam punkt tylko inaczej opisałem
  6. Ssanie sprężanie praca wydech. Więc podczas pracy tłok przesuwa się z GMP do DMP potem wydech z DMP do GMP
  7. Gdzie jest koniec suwu pracy w GMP?raczej DMP.:D Może i nie napisałem jak w fachowej literaturze ale chodzi o ten sam punkt GMP. A Ty sam nie piszesz do końca poprawnie ..
  8. Napisałem że w górnej pozycji tłoka suwu pracy a taka jest tylko jedna gdy przechodzi z suwu sprężania na pracy. Na końcu suwu pracy mamy DMP. Jak by nie patrzył jest tylko jedna pozycja suwu pracy gdzie tłok jest w GMP. Więc
  9. Podczas suwu sprężania przed osiągnięciem przez tłok gmp następuje wtrysk paliwa ( kąt wyprzedzenia zapłonu ) i nastepuje zaplon wówczas wykonywana jest praca . Po osiągnięciu gmp przez tłok rozpoczyna się suw pracy . W tym położeniu gmp się ustawia zawory Nie ustawia się na suwie sprężania jak piszesz tylko ewentualnie na jego koncu. A te ciągniki co robię jakimś cudem chodzą nie musisz się martwić;)
  10. Na końcu suwu sprezania a początku suwu pracy w położeniu tłoka gmp.
  11. Poczytaj dokładnie instrukcję, tłok w górze na suwie pracy
  12. Jak dobrze pamiętam to 56 bar, napełnia się azotem.
  13. Na tym forum ciężko usłyszeć dziękuję za podpowiedź więc nie dziw że jest jak jest Bo może być bardzo dużo przyczyn... Nikt nie pisze parametrów z pomiarów...diagnostyki. sory " ciagnik się zepsuł "czy "sprzeglo szarpie" to za mało.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.