Skocz do zawartości
skok

zetor 7211 [olej z odmy]

Polecane posty

skok    0

witam wszystkich
mój zetor 7211 wydmuchuje olej rurkom która wychodzi z silnika po prawej stronie (siedząc w ciągniku )tak zwaną odmą co morze być przyczyną i jak to usunąć ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Z olejem wydostają sie także spaliny?

Jak duzo tego oleju?

Powodem zapewne jest przedmuch do komory korbowej.

Usuwa to remont silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    175

Trzeba sprawdzić ciśnienie sprężania na tłokach.

Nowo kupiony czy już eksplatowany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

skok    0

ok 1 litra dziennie spaliny też się wydostają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

W jakim stanie ten ciągnik, od dawna go masz? W jakich pracach robił?

Po pomiaże cisnienia sprężania może się okazać że zły jest tylko jeden cylinder, a jesli wyniki podobne to wszystkie do roboty. Chyba że tylko pierścienie staneły.

Dla ogólnego stanu silnika warto zmierzyć cisnienie oleju, bedzie wiadomo czy robić kapitalke czy tylko góre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skok    0

mam go od nowego jest to rocznik 1993 pracował tylko w transporcie ma 2890 mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fliegl    4

no moje oko to uszczelka pod glowica przetarla sie

Tak,pewnie ją tłok przetarł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    988

Fliegl.. dobre..:D

a nie przegrzałęs go kiedyś?? bo tak jak pisza koledzy to bedzie albo góra silnika(głowice) albo pierscienie sie zapiekły... ale jak olej.. to stawaiłbym na pierścienie.. ale tak czy siak, głowice i tak musisz zdejamować.. a jak zdejiesz to sprawdz głowice, jak dobre.. to pierścienie wtedy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skok    0

nie byl przegrzany a sama wymiana pierscieni pomorze ??? po za tym pali od kopa nawet zima i ma moc nie ma innych wycieków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Wydaje mi się że przebieg nie jest duży. Wszystko zależy jak pracował, czesto odpalany, niedogrzany, przegrzany od używanych paliw i oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    175

To mogło coś się stać z jednym cylindrem,tak jak mówiłem trzeba sprawdzić ciśnienie sprężania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djzetor    0

może byc jeszcze rysa na tuleji i tez będzie wam olejem pluł chrachał tez tak miałem w 6211 zrobiłem kapitalny i bylo ok trzeba sie dobrze przyglądać to tam jest :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    42

Czyli najpierw sprawdzić kompresje jeśli bd zła to sprawdzić pierścienie i tuleje tak ? Powinna być około 30 atm ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

chciałem sie podpiąc pod temat . mój zetor 7211 też wyrzuca olej z rurki odmy ale nie widać w ogóle  spalin . silnik ma moc i pali na dotyk . nie dymi a jednak wyrzuca olej ????? co może być przyczyną ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    22

Dużo tego oleju? Jeśli sporo to przedmuchy i trzeba ściągnąć głowicę, wtedy będzie wiadomo czy silnik do remontu czy głowice się skończyły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Odkręć pierwsze pokrywkę z odmą i sprawdź jej drożność i spływ oleju do misy.

Jakoś nie chce mi się wierzyć żeby był przedmuch spalin znad tłoków bez spalin w samej odmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mano    1

Raczej na 100% pierścienie  do wymiany o ile tuleje są w "dobrym" stanie.Taki manewr wystarczy na 2 do 4 lat a potem tylko generalny. Jeszcze możesz spróbować nalać na tłoki nafty bo może jak piszą koledzy wyżej pierścień stanął. Temat z odmą przerabiałem w swoich zetorach 7211.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

zauważyłem to wczoraj jak przytargałem przyczepę ziemi z odmy wyleciało kilka kropel oleju i zrobiła sie plama na wylewce , olej był zmieniany miesiąc temu i nie było problemu dopiero wczoraj zauważyłem i co najlepsze nie dmucha ani z odmy ani z otworu bagnetu olej kryształ czyściuteńki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    1932

Ja myślę że "dmucha" tylko nie zawsze widać , światło lub słońce musi to ładnie oświetlić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekm66    25

kilka kropel może zawsze z odmy spaść... ale jeśli "leje" sporo to pierścienie... miałem to samo z 7045... remont "góry" załatwia sprawę...  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    1932

Co robiłeś ? A kiedy waszym zdaniem "dół"też trzeba robić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekm66    25
Napisano (edytowany)

dół robi się wtedy jak czerwona lampka oleju się "za długo" świeci... ;p ja w swoim wstawiłem nowe tuleje tłoki i pierścienie do tego planowanie głowic... 

Edytowano przez bartekm66

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×