wariatpolowy

Ursus wyrzuca wodę z chłodnicy...

Polecane posty

pawel885    2279

Tylko że jak termostat się nie otwiera to płyn się gotuje w bloku i powstaje olbrzymie ciśnienie które może węże rozsadzić. Tak miałem w samochodzie kiedyś - dopiero 3 nowy termostat pomógł bo dwa nowe były szajsen  a mechanik już obstawiał uszczelkę- głowicę na bank

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Zostawcie ten nieszczęsny termostat w spokoju, jeżeli Kolega pisze że wywala wodę po otwarciu termostatu w granicach temperatury 78st, to z termostatem jest wszystko ok i z zegarem też, przyczyna jest zupełnie inna i jest do zlokalizowania na pewno, jednak tu na forum jest to o tyle trudne że samemu nie idzie się przekonać co i jak naprawdę działa, to tak samo jakby lekarz robił badania i stawiał diagnozę pacjentowi przez neta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    140

Ale na dole chłodnicy nie ma zaworu między blokiem i przy otwartm korku ciśnienie ucieknie chłodnicą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Oczywiście że tak, jeżeli jakiekolwiek ciśnienie zacznie się wytwarzać {normalne i tak jest, bo płyn czy woda przy rozgrzewaniu się rozszerza i paruje} ale mówię o np, przedostawaniu się kompresji, to jest takie samo w całym układzie, zamknięty termostat go nie zatrzyma nawet gdyby nie miał małego otworka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na jako cholere termostat w starym ciagniku,zima to jedynie termos z goraco herbato moze sie przydac jak w trasie a jak w polu to polowka wystarczy na kika godzin chyba ze dwoch operatorow to dwie niezawadzi 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No w końcu ktoś mądry i z sensem w temacie napisał .-_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No coś Ty . Bezkonkurencyjny jestem B|.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19459
2 godziny temu, TurboMistrzMinetka napisał:

Na jako cholere termostat w starym ciagniku,

rozpierdalają mnie takie wypowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28671
7 minut temu, pawlus224 napisał:

Kolego cala radosna tworczosc tej @minetki jest rozbrajająca . 

A ja tam lubię posty @TurboMistrzMinetka zawsze się można uśmiechnąć jak się czyta. Wprowadza taki koloryt "w tym smutnym jak pi**a mieście" :D

Edytowano przez bratrolnika
  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

koloryt? toż to cała tęcza mieniąca sie  niezliczonymi  barwami ,nad jego pięknym błękitnym niebem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Żeby on był jeszcze śmieszny

Edytowano przez Adi96
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Obserwuje ten temat i widzę, że niektórzy reprezentują niski poziom wypowiedzi. Najpierw ktoś wchodzi na dach, potem ktoś wyjmuje termostaty. Tłumaczenia zero. Darujcie sobie wypowiedzi typu przeczytaj temat od początku.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    140

Przeczytaj temat od końca. :13_upside_down: 

Taki urok tego forum, tutaj liczba aktywnych moderatorów przypadających na jednego użytkownika dąży do 0. A ten co wali największe kocopoły ma najlepszą reputację. Co poważniejszy rolnik spierdzielił dawno na inne fora a tu została ledwie garstka rozsądnych a reszta to w większości młodzież przed 20.

Edytowano przez Elektryk
  • Thanks 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1115

Łączy oprawę termostatu z pompą.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Ja mam obudowę  termostatu do głowicy przykręcaną i chyba tego nie ma.Jest to 385 z nt blokiem,chłodzenie oleju w misce i mam problem bo kupiłem to niedawno .Coś tam jest chyba namieszane bo nie mogę kupić tego środkowego przewodu od pompy do trójnika.Trójnik jest ten mniejszy i przewód powinien być prosty z jednej strony 50mm do pompy  a w sklepach mają taki lekko zgięty .Ten trójnik to chyba powinien być ten dłuższy i krótki prosty przewód?Pompa też może od 6cyl na jeden pasek z wyjściem na ogrzewanie .wyjście z trójnika do miski jest pod kątem i przewód był zagięty termostatu też nie było.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Czy ten łącznik termostatu musi być bo wymieniam pompę i w starej był otwór zaślepiony a w obudowie termostatu nie ma .Pompa jest wysoka na jeden pasek.Czy te pompy mają otwory pod łącznik w standardzie czy występują bez .Ja mam blok nt  ale z chłodzeniem w misce.Może te łączniki to są w 912 gdzie jest inna chłodnica oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A u mnie wywalalo płyn korkiem. Wymiana uszczelki bo przedmuchło. Po wymianie tez wywalalo korkiem. Co sie okazalo korek  chłodnicy byl tak stary ze nie bylo juz na nim gumy. Po prostu przez 30 lat sie starla. Nowy korek załatwil ostatecznie wyrzuty płynu. Ale przyszły nastepne problemy jak to w tych ursusach.typu cisnienie oleju panewki po 30 latach porysowane a teraz plýn do oleju miedzy tuleja a blokiem. Pewnie oringi.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robson76    2
Dnia 17.06.2010 o 15:26, wariatpolowy napisał:

Witam ponownie.

 

Sprawy potoczyły się tak:

 

-jazda bez korka nic nie dała

 

-głowica szczelna (sprawdzona)

 

-wymieniliśmy wszystkie tuleje

 

-woda dalej wybijała...

 

Normalnie szał. Ale jakiś magik stwierdził, że chłodnica może być na spodzie brudna. No i faktycznie. W sumie już był w planie zakup nowej (pięć rodzai, od 750 do 950 zł), ale udało się doczyścić ją jakimś środkiem do płukania chłodnic. I udało się! Nie wybija. Nie wiem, jak to się stało, że dalej była brudna, bo była parę razy myta (zdemontowana) i traktowana kretem...

 

 

Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Ursus idzie teraz jak wściekły, talerzówka nie robi na nim wrażenia, mniej pali :)

 

 

 

Dziękuję wszystkim za pomoc :)

 

 

P.s. Jeszcze jakiś gość mówił, że też są takie objawy, jak jedna (czy więcej) tuleja, jest wyżej od pozostałych. U nas się to nie sprawdziło, ale może komuś przyda się takie inf.

Witam, sorry ale musiałem to odkopać, kolego możesz doprecyzować o co chodzi że była na dole brudna? Zapchanie kanaliki czy jak? Jeśli jeszcze temat kojarzysz😁

Dnia 17.06.2010 o 15:26, wariatpolowy napisał:

Witam ponownie.

 

Sprawy potoczyły się tak:

 

-jazda bez korka nic nie dała

 

-głowica szczelna (sprawdzona)

 

-wymieniliśmy wszystkie tuleje

 

-woda dalej wybijała...

 

Normalnie szał. Ale jakiś magik stwierdził, że chłodnica może być na spodzie brudna. No i faktycznie. W sumie już był w planie zakup nowej (pięć rodzai, od 750 do 950 zł), ale udało się doczyścić ją jakimś środkiem do płukania chłodnic. I udało się! Nie wybija. Nie wiem, jak to się stało, że dalej była brudna, bo była parę razy myta (zdemontowana) i traktowana kretem...

 

 

Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Ursus idzie teraz jak wściekły, talerzówka nie robi na nim wrażenia, mniej pali :)

 

 

 

Dziękuję wszystkim za pomoc :)

 

 

P.s. Jeszcze jakiś gość mówił, że też są takie objawy, jak jedna (czy więcej) tuleja, jest wyżej od pozostałych. U nas się to nie sprawdziło, ale może komuś przyda się takie inf.

Witam, sorry ale musiałem to odkopać, kolego możesz doprecyzować o co chodzi że była na dole brudna? Zapchanie kanaliki czy jak? Jeśli jeszcze temat kojarzysz😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Jeszcze raz wracam do tego łącznika między pompą a obudową termostatu.W pompie jest otwór a w obudowie nie ma i teraz podłączyłem nagrzewnice w kabinie i nie ma dobrego obiegu .Niby grzeje ale jak się pracuje w polu przy obciążeniu a bez to praktycznie wcale.Woda krąży jak się otworzy termostat a tak to stoi i jak by był ten łącznik to by krążyła w bloku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    103

Daje coś sprawdzenie głowicy na szczelność na zimno?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam was chce zakupić  6stke byłem oglądać ursusa 1014 oraz 1614 i 1224 oraz 1634 i wszystkie miarka wyrzucają krople oleju jak miarkę się wyciągnie czy ma tak być ? Czy jest coś nie tak ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj