Praktycznie wszystkie silniki w osobówkach kręcą się w prawo, poza kilkoma autami japońskimi w których silniki kręcą się w lewo, więc myślę że nie będzie problemu
Sprzęty w cenie marek typu STRUMYK, wykonanie i materiał klasę wyższe
To za co inni każą sobie dopłacać tutaj masz w standardzie (talerze 560 i piasty bezobsługowe)
A to nie jest przypadkiem tak że ten mniejszy korek jest z boku, i odkrecasz go i lejesz górą olej dopóki nie zacznie się tym bocznym otworem wylewać???
Widzę że u ciebie na liście zakupów po raz kolejny to samo co u nas
Młody też patrzy na Rauchy, ale nie ma za bardzo w czym wybierać, chyba że dobrze przepłacać
Z nowych dowiadywał się o Langrena, oraz o Akpila, ten drugi ok. 3tys.zł droższy od Langrena
Na czym stanie: póki co sprawa otwarta
Póki co niema się czym chwalić, ogólnie mechanicznie jest ok, jeździ, instalację elektryczną muszę wyprowadzić tak jak bym chciał, i wizualnie ją zrobić, bo na daną chwilę wygląda tak jakby z pięć lat stała pod okapem (to by się akurat zgadzało)
Taka była przekładnia jak na twoim zdjęciu.
Teraz w sumie mamy już i minicrossa więc widzę co zrobiłem źle. Z przodu-przy silniku dałem większą zębatkę, która zbyt zmieniła przełożenie, na moją nie korzyść.
Ale to historia, teraz jestem posiadaczem motorynki z silnikiem 4T, która śmiga prawie 60km/h