plati

Members
  • Ilość treści

    915
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

38 Excellent

2 obserwujących

O plati

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

11829 wyświetleń profilu
  1. Jak ktoś wymieni to niech da znać, bo też mnie to ciekawi czy coś pomoże. U mnie rusza też z dosyć dużym impetem. Łagodnie wbrew pozorom zrywa na na wyższych obrotach
  2. Redukują na skrzyni ciśnienie, A nie w piastach kół. Sprzęgło jest mokre więc opiera się na zaciskaniu tarczy przez olej pod ciśnieniem. Hydroakumulator ogranicza spadki ciśnienia w ukladzie. Przynajmniej ja to tak widzę
  3. Przeczytaj tematy w o serii 3000, których jest mnóstwo. Tam dowiesz się najwięcej. Większość będzie chwalić, trafi się ktoś, kto się zrazil. Na pewno usłyszysz, że remont skrzyni czy innych podzespołów kosztuje więcej niż polskich maszyn. Wszystko zależy od stanu jakiego kupisz itd. Jak zadbany to się pocieszysz. Jak zakatowany to będziesz przeklinal dzień zakupu. Wiekowe to już modele więc trzeba zwrócić uwagę na instalację i podzespoly. Często w tych ciagnikach ehr lubi nie działać, lub są porobione obejścia na autotroniku. A tak to jak w każdym innym ciągniki, silnik, skrzynia, hydraulika. Ocena wedle własnego uznania.
  4. Co znaczy że gubil? Może pompą jest słaba i nie dał rady zaciągnąć oleju?
  5. Dokładnie jak kolega pisał wyżej. A ciągnik jeździł wcześniej normalnie? WOM i reszta działa? Wygląda trochę tak jak by ciągnik wchodził w tryb awaryjny z powodu niskiego ciśnienia
  6. Nie stykalo przy bezpiecznikach. A później miałem druga awarie, rozsypał się czujnik hamowania. Wymieniłem oba po 330zl za sztuke
  7. Tylko, że jemu nie sygnalizuje żadnego błędu. Przynajmniej o tym nie mówi
  8. Ja szukam takiego rozwiązania do 6190. Też mam na szynie podobny zaczep jak Ty i z tego co się rozgladalem to da się też kupić zaczep z zapięciem typu kula na szyne
  9. W przypadku podnoszenia z błotnika to standard. Trudno powiedzieć czy to kod błędu. Było już kilka tematów ba ten temat. U mnie w 6190 wyświetla się 86.
  10. Po pierwsze zmierz prąd ładowania, bo rewers jest bardzo czuły na spadki napięcia. Druga sprawa to zmierz ile masz na czerwonym przewodzie przy rewersie do tyłu. Ale jeśli takie rzeczy dzieją się bez wcześniejszej ingerencji to bardzo możliwe, że zepsuta jest sama manetka. Ewentualnie gdzieś przecięty, przerwany kabel przy przesowce. Sprawdź stan instalacji, może robi gdzieś zwarcie.
  11. Najprościej to wejdź w forum zakładkę MF, wybierz odpowiednią serię i wertuj po kolei wątki. Przy okazji można się sporo dowiedzieć. Pozdrawiam
  12. https://www.bima.pl/pl/p/CZUJNIK-TEMPERATURY-SKRZYNI-BIEGOW-MASSEY-FERGUSON-3618249M1/5758
  13. U mnie kumpel handluje 30zl za tonę.
  14. Problem poruszany w setkach tematów. Powodów może być wiele. Pierwszy taki, że skrzynia zasyfiona. Olej i filtry do wymiany. Do tego może być jeszcze awaria czujnika temperatury oleju w skrzyni. Nieszczelność Wielu próbowalo się z tym uporać. Niewielu się udało. Powodzenia
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj