Robson76

Members
  • Ilość treści

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Robson76

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Kolego ZO-9 w zasadzie gdybyś teraz zaślepił filtr przed pompą hydrauliki i zrobił do niej osobne dojście oleju np ze zbiornika pod kabiną zamontowanego zamiast dodatkowego na paliwo, dołożył filtr np taki jak jest przy wspomaganiu i zrobił do niego powrót z rozdzielacza maił byś osobny niezależny układ hydrauliki z olejem jaki by ci pasował a w skrzyni i moście niech lata to co wlane 🤔🤔😁
  2. Pany, mam rozdzielacz z kombajnu neptun czy waszym zdaniem da rade z niego zrobić takie cudo w 912?
  3. Czytam i zapytam, masz może pomysł jak zamontować ten zawór żeby działał poprawnie i było pewne? Bo jestem na tym etapie przerabiania instalacji i nie mam pomysłu☹️
  4. Witam, sorry ale musiałem to odkopać, kolego możesz doprecyzować o co chodzi że była na dole brudna? Zapchanie kanaliki czy jak? Jeśli jeszcze temat kojarzysz😁 Witam, sorry ale musiałem to odkopać, kolego możesz doprecyzować o co chodzi że była na dole brudna? Zapchanie kanaliki czy jak? Jeśli jeszcze temat kojarzysz😁
  5. Nie ma problemu, zmontowane i działa, ale powiększony jest wylot w górnej części tam co jest wylot na szybę a powietrze bez problemu zasysa z otworów między szybą a obudową zegarów chociaż jak by posiedzieć i pomyśleć to może i nawiew na nogi by zrobił🤔🤔 poza tym jestem zadowolony, parę chwil i nagrzane🙂
  6. Witam, fotki poniżej. Zastosowałem nagrzewnicę od lublinka, do tego zawór 1/2 cała i 2 złączki i przewody, nagrzewnicę kupiłem na złomie za 60 zeta, myślę że 40 zł wystarczyło na resztę akcesoriów i browar🙂. Minus tutaj jest taki że pasuje dołożyć jeszcze od lublinka sterowanie do silników, bo tam jest 4 przełożenia prędkości ale że jestem trochę leniwy reguluje zawodem na przewodzie. W zasadzie wszystko pasuje i grzeje ok, trzeba tylko dorobić nocowanie. Zostawiam dla potomnych, jak ktoś ma dosyć oryginału. A i trzeba trochę powiększyć otwór wylotowy bo przez oryginał kiepsko dmucha😄
  7. Tak czytam, a nie lepiej sprzedać ten przód i kupić do 914??
  8. Ogólnie coś pokazuje przy podłączeniu żółtego i niebieskiego pod - i G, i nawet zbytnio nie przekłamuje aczkolwiek nie jest to taki jak powinien
  9. Z tego co udało mi się ustalić to na pływaku odpowiednio kolory kabla niebieski czarny i żółty, w oryginale czarny to minus a dwa pozostałe do wskaźnika, natomiast u mnie podłączenie na wskaźniku to opisane na zdjęciu poniżej, oznaczenia u tego producenta są takie same dla wskaźników paliwa i czujników temperatury oraz ciśnienia także jak ktoś takowy posiada to wiadomo co i jak, kwestia tyko właściwego podłączenia miłej zabawy
  10. Okazuje się że skorzystanie z pomocy dobrych mechaników nie wymaga podawania modelu ciągnika wystarczy dobry opis problemu i wiedzą co i jak i jakiego ursusa dotyczy, bez zbędnego cwaniactwa i dogadywania, i dzięki temu rozwiązałem problem a wszystko śmiga jak należy, temat do zamknięcia. Dziękuję za zainteresowanie problemem, pozdrawiam
  11. Właśnie nie do końca bo pytanie goni pytanie a odpowiedzi konkretnej brak, muszę sam poeksperymentować może się uda
  12. Witam, ursus 912, pływak w zbiorniku na 3 piny,zegar też ale jak to porawnie połączyć? Bo niby podłączyłem plus do wskaźnika i pod 2 pozostałe piny podpięte są piny brzegowe z pływaka i coś niby pokazuje na sucho jak poruszam pływakiem ale jak jest w zbiorniku to nie pokazuje faktycznego stanu paliwa, ktoś pomoże?
  13. Odkopałem temat, ale Twój opis wyjaśnił mi mój problem przy WOM w 912, bo przy uruchomionym ciągniku po włączeniu wałka mechanicznie nie można zatrzymać, przełączenie dźwigni przy kierownicy nie daje rezultatu(nie sprawdzałem jak pod obciążeniem), ale przy zgaszonym silniku przy załączeniu mechanicznym, wałek da się obracać ręcznie czyli należało by najpierw sprawdzić pod obciążeniem, potem wyjąć i sprawdzić sprzęgło WOM a jak nie pomoże to rozdzielacz trzeba rwać , a jak byś mi jeszcze sprawdził jak podłączone są rurki od hamulca i sprzęgła? chciałbym się upewnić czy ta podłączona bardziej z tyłu na pokrywie wchodzi do tylnego mostu w złącze wyżej czy to dolne
  14. Tak dokładnie o to mi chodzi, a dokładnie to 912, dodatkowo pokrywa na skrzyni biegów ma wyprowadzenie na chłodnice oleju,
  15. Czyli pomóc nie potrafisz ale chciałeś zaistnieć? To gratuluję 😄😄
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj