bbolas

Prosze o pomoc przy siwiecy płomieniowej MTZ 82

Polecane posty

dominik82    0

okidoki.w poniedzialek jade po nowa swiece i paliwo jak piszecie pomiedzy pompa wtryskowa a filtrempaliwa i zobacze efekt.ta orginalna faktycznie sie zapalala na drugiej pozycji stacyjki jak rozrusznik krecil.filmiki na necie pokazuja np z c360 swiece palily przed uruchamianiem silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zależy jak była podłączona. Ja założyłem iskrę i skopciła mi się po roku, teraz jest taniocha za 20 zeta i nawet nie wiem czy jeszcze działa. I tak korzystam z grzałki płynu pobija wszystkie dopalacze zimowe na łeb.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Rozwiązanie z Zetora praktyczne ,ile czsu grzejesz przed uruchomieniem ?Ja do tej pory używam tylko tej swiecy w orginale i odziwo po 5 latach pali od strzała ,ale zdaje sobie sprawe że wiecznie tak nie będzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik82    0

dzis mialem odrecony kol dolotowy i zauwazylem ze po okolo 20sekundach zapalala sie jak ja polalem nafta.skusilem sie ta swieca z mf bo tak zachwalali.moze moglem kupic orginal/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W ogóle jej nie używam. Jak w zimie jest telefon to czy wyjadę od razu czy za godzinę to nie ma znaczenia. Załączam grzałę i po 40 min. średnio 40 stopni ma silnik. 

Pali jak byś go dopiero co zgasił. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik82    0

jak pisalem grzalke mam zamontowana i dobrze dziala.niestety czasem musze ruszyc w teren natychmiast.posiadam takze prostownik z rozruchem.podlacze pod przewosy aliwowe i zobaczymy kto wygra mtz czy ja

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Skosztuj. Na moje oko przynajmniej w moim rusie jakoś kiepsko to szło na płomieniówce. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik82    0

Zakupie w poniedzialek znowu z mf.Podlacze najpierw opadowo jak nic nieda to npod uklad paliwowy i wieczorem podziele sie efektem.Gosc w sklepie gadal ze ma w ursusie i opadowo pyka idealnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Teoretycznie powinno. W czasie kręcenia silnikiem jest w kolektorze podciśnienie. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie. A podciśnienie jest tym większe im zimniej na polu i olej w filtrze gęściejszy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik82    0

koledzy wszystko juz wiadome.kupilem nowa swiece plomieniowa marki iskra za ok 35zl podlaczylem opadowo i pali sie jak szalone.wszystko pieknie dziala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek540    0

Gdyby ktoś jeszcze chciał zamontować świecę płomieniową z mf-a to posiadam fotki jak to zrobić ponieważ wczoraj u siebie podłączałem. Paliwo pobiera z filtra więc zbiorniczek nie jest potrzebny :)

https://drive.google.com/open?id=0B2PY-jV21lRDMFdRQXktUmlWVHM


Rozpowszechnianie zdjęć z mojej galerii bez mojej zgody ZABRONIONE!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2651

W nowszych jest guzik przy kierownicy o ile się nie mylę w twoim nie wiem ma on kontrolke swiec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
himen    10

kluczykiem od rozruchu. Na 1 masz podgrzewanie świecy na 2 rozruch silnika. Po kilku sekundach podgrzewania powinna robić sie czerwona spiralna kontrolka od świecy obok kluczyka. Tak jest w tych ze stara deską.


Paweł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

albo nawet przepalona kontrolka i też nie zadziała.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Tak nie będzie do końca dobrze. Wystarczy że zabraknie ci paliwa i swieca sie zapowietrzy. Z drugiej strony, w 3P też nie ma rezerwuaru i jakoś to działa.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

E no ile razy braknie ci tego paliwa? Nawet jeśli to pompka szybko to uzupełni po rozgrzaniu świecy, można sam wężyk odpowietrzyć a można węża w pętle ułożyć i paliwo nie spłynie w ogóle. Ogólnie ten patent w ruskim przynajmniej u mnie działa ale tylko do pewnej temperatury. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To się lubi zasyfić z czasem. Rozkop to całe wyczyść zbiorniczek, wykręć ze świecy zaworek przedmuchaj i sprawdź czy działa na aku, tak samo żarnik.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Podłączenie do filtra jest jak najbardziej prawidłowe. Bo chyba w Belarusie tak samo jak w każdym innym ciągniku paliwo jest przepompowywane przez filtr pompką zasilającą. W takim układzie w chwili rozruchu zaczyna pojawiać się ciśnienie w filtrze, które min. będzie pchało paliwo do świecy. Tak to działa w MF-ach. Trochę się dziwię tylko że @zbyszekbrzuze jako mechanik okazuje zdziwienie że "jakoś to działa"  gdy powinien dokładnie wiedzieć na jakiej zasadzi to działa. Ale nie wszyscy muszą wiedzieć wszystko ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975

dokladnie, w c 360 tez pod filtr sie podpinaja, bo jak tylko rozrusznik zacznie krecic silnikiem to pompka od razu robi cisnienie w filtrze i pcha paliwo do swiecy , wlasnie tak jest w mf, mozna tez i tak zrobic bez problemu w MTZ, bo oryginalnie jest opadowo, jest zbiorniczek, ale niestety on ciagle peka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

U mnie w mtz przez 26 lat ten zbiornik nie pękł , świece od mf-a mam z 15 lat założoną , a ten zbiornik zlikwidowałem rok temu jak robiłem remont całego przodu. W sumie miałem do remontu mtz ts i tam ten zbiornik był walnięty , ale był inny niż mój (nowszy model). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj