bbolas

Members
  • Ilość treści

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O bbolas

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

2150 wyświetleń profilu
  1. "morderstwo'...hmmmm...lepiej było założyć posta przy jakiej temp. oleju i podstawa na jakim oleju komu obruciła się panewa.... superol cb50 raz podgrzany do 100 powoduje na drugi dzień szybsze złapanie temp. oleju....silnik przed remontem potrafił złapać na tym samym oleju(klasy) 110-115 i żył dalej...znajomy ma sprężarke spalinowa na deutz-ie i tam do 110 prawie norma powyzej 120 wyłancza automat kopresor...dtr lublina III pisze że max temp. oleju to 130 ...a nawet chwilowe 150 az nie wierze.....olej i w jakiej kondycji sam silnik...im lepsza kondycja tym powinna być nisza temp oleju ...ja pilniuje 100 i wole nie praktykować..
  2. kitowiak w tryby to można dostać....koła zębate jak cos... :)...ta skrzynia to ma zęby proste to lekko wyje jak c-360 chyba że jest masakra to warto zajrzeć
  3. bbolas

    Problem z Bizonem

    znawca nie jestem ale gdzieś jest bład....po pierwsze wilgotność zboża...II to szczelina miedyz cepami a klepiskiem...III wygięcie klepiska lub cepów ?? IV nie takie obroty lub szczelina??....jesli bedzie wygiete klepisko i to nie duzo 2/3 mm i to juz robi robote ..potrafi zgubic ziarno....kazdy cep powinien byc w równej odległości (znajdz temat o wymiarze)...u mnie akurat ustawiam ze zawsze jakas "połówka" ziarna zostaje...jak dużo połówek zostaje to dopiero popuszczam klepisko ale tak aby nie zostało w kłosie...z sieczkarnia zawsze cieżko ustrawic bo mieli ale zobacz czy nie lezy juz na polu lub za hederem.....na polu nie dasz rady nic chyba ze recznie pozbierasz a za hederem to dziurawy heder lub błedne obroty motowideł...
  4. jesli chodzi o kierownice to powiem tak....najlepiej wyjać sita oba i wtedy ustawić...u mnie było ustawione jak u kogoś było "fabrycznie" ale z autopcji wiem ze to było do kitu...po wyjeciu jedno walio na poczatek sita a drugie w dół omijając sito prawie....kat kierownic podobny do elementów 13 i 14 w podsiewaczu T-II\13(jak kolega wyzej pisał....po przedłuzeniu kierownicy powinno byc 1\3 długości sita)..powiem żę bajka...na początku to mogłem czasami czyscic co 2 godzinny i problem a teraz to juz bajka...
  5. jestem mało na forum bo bardziej siedze na MTZ i bizonie ale ja miałem podobne problemy jak brakło mi paliwa to już amen w pacieżu.....masakra aby odpowietrzyć..... jest sposób, przy pompce paliwowej jest malutki przewód metalowy (przelew z pompy) na srubunek o rzozmiarze 12 lub 14 mm....odkręcić go i element co jest na pompce zasilacej zatkać na chwile palcem i pompować ąż wruci sie paliwo małym przewodem do pompki zasil. lub do zbiornika, skręcić srubunek i ogień pomaga za każdym razem i odpowietrzanie srednio trwa około 5 minut a nie 2 godzinny :)
  6. ja opisze jak u nas walczyliśmy z temperaturą pierwszy etap to rozdzielenie chłodniczek olejowych i na jakiś czas pomagało ale nadal syf na siatce = temperatura oleju..2 etap to wstawienie 2 x wentylator z poloneza na chłodnice olejowe i to pomagało zbić temp oleju lecz gdy siatka się zalepiła był nadal problem z wodą bo nie było cyrkulacji powietrza...ten sposób odradzam ponieważ zatkanie siatki było widać po temp. oleju a wtedy olej był poniżej 100 a woda w bardzo szybkim momencie wskoczyła pow. 100 i jeszcze burdelu narobiło...na samym koncu założyłem osłony boczne i to był wydatek w 150 % wydany najlepiej..dzień czasu jezdziłem na zbiorniku i lukałem co chwile w jakim stanie jest siatka....calutki dzień jest czyściutka 100 % powietrza jest przeciągana przez chłodnice... podczas 5 letnich obserwacji i walk z temp oleju stwierdzam pierwsza rzecz to montaż osłon...nawet dla osób co twierdzą ze co godzinna z miotełka i jest ok....dla własnej wygody żeby nie latać tylko mieć cały dzień w d..ie i cieszyć się jazdą po II to uszczelnić komorę gdzie sa chłodnice (małe dziurki otwór na węże jest za duży itp.) silikon, spawarka i tym podobne rzeczy.. po III to można rozdzielić chłodnice olejowe i 1 wstawić przed wode...około 5 stopni można zbić..jak komuś się uda to nawet obie można wstawić ... ja zalewam superol CB50 i nie narzekam na ten olej....po około 10 latach wypre mit o sadzach w silniku...robiłem remont motora i odziwo...czyściutko z powodu trzymania wysokiej temp...blok jak nówka, czyściutki ....nie moge tego powiedzieć jak zalana jest "60" to cała czarna w środku.....jedna z wad to po przekroczeniu 100 (z powodu braku osłon) było widać że traci właściwości ponieważ na drugi dzień o wiele szybciej łapał temp....nie ma się co oszukiwać niska cena = niska jakość stan silnika to wiadomo róznie bywa lecz ciśnienie co najmniej na 3-4 atm, posprawdzane aby nie lał wtryskiwacz ponieważ znacznie podnosi temp na tłoku. oraz ostatnia rzecz o której mało osób wie....początek tłoczenia paliwa....ja ustawiałem na oko ale ustawienie dla autobusu i kombajnu nie bez przyczyny jest róznica 2 stopni....jak jest -24 (dla kombajnu) temperatura tak mocno nie skacze lecz jak ustawimy -26 a nawet deczko jeszcze do tyłu motorek lepiej się wkręca lepszy dzwięk i mniej kopci ale wyższa temperatura olej.... podsumowanie mego bełkotu według mojego zdania ; 1.-montaż osłon 2.-rozdzielić chłodnice i dbać o codzienne czyszczenie chłodnic 3.-sprawdzić wtryski i ustawienie zapłonu (kontrolnie) 4.-montaż lodówki na zimny browar by móc cieszyć się z jazdy jako jedyny na wiosce mam zapłon na około -26 (twarda praca) jezdze na CB 50 (tańszych juz nie ma oleji ) kręcony do 2800 obr czasami nawet deczko wyżej) i w upały z osłonami woda ma około 75-80 a olej 90 max 95....jedynie nie ma ścinacza ale okaże się w tym roku ale zawsze mogę opóznić deczko zapłon.... mam nadzieje zę przyda się dla pozostałych i pomogę...pozdro i udanych modów
  7. u mnie orginał 700 wat spalił się i założyłem 1000 wat ruski, grubszy przewód alternator -> do plusa ale to było mało bo na wolnych nie ładował i jest przerobione kołko pasowe od poloneza z alt roztoczone na 13 pasek (chodziło o mniejszą srednice = wyższe obroty altka przy tych samych obrotach silnika)....zrobione jakies 3 lata temu i święty spokój z nie doładowanym aku . fajnie by było założyć altka z 1.9 TDI a tam potrafi mieć nawet 120 A co daje 1600 wat. z taka mocą i odpowiednimi obrotami (zabawa z kółkami ) to można zakładać ogrzewanie nawet na prad a o mikrofali nie wspomne :)
  8. mam pewny problem bo mi cos swieca płomieniowa nie pobiera paliwa z zbiorniczka....z tego co słyszałem to swieca rozgrzewa sie i potem jest najprawdo podobniej elektro zaworek który puszcza paliwo do niej....ten gruby przewód elektryczny to najprawdopodobniej to jest od spirali która sie nagrzewa a jest jeszcze cieki przewodzik który dochodzi do swiecy...nie wiem czy to czasem nie jest od elektrozaworu który puszcza paliwo....jesli to ten cienki przewodzik jest od elektrozaworu to pod co jest podłaczony ?? pod stacyjke ??.... prosze o jak najszybsza pomoc... z góry dzieki
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj