Polecane posty

jahooo    9243

Może i tak, mnie bardziej interesuje ta nietypowa pompa wtryskowa, tak jakby z Zetora. Sąsiad ma taką w C-360 to ciągnik chodzi równo jak zegarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

Tego nie wiem bo kiedyś nabyłem od takiego pijaczka , a teraz chodzi w c-360 . Ona ma taki pypcik do zwiększania dawki paliwa przy rozruchu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ten pypcik jak to na nazwaleś ma jeszcze 7045 i wszystkie wcześniejsze modele. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
logan3512    140

Nie mam C 360 ale słyszałem że ludzie montuja pompy paliwowe z LTZa i ponoc ciagnk mniej pali i sa zadowoleni 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9243

Generalnie ludzie montują pompy rozdzielaczowe, np z VW LT, Iveco i chodzi o wiele lepiej, lepiej się wkręca na obroty i ciut mniej pali. No i na wolnych obrotach pracuje regularnie. Ale ta z Zetora podchodzi bez przeróbek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemol87    187
1 godzinę temu, akowicz111 napisał:

Tego nie wiem bo kiedyś nabyłem od takiego pijaczka , a teraz chodzi w c-360 . Ona ma taki pypcik do zwiększania dawki paliwa przy rozruchu .

To cos nazywa sie przyspieszacz(zwiekszona dawka przy rozruchu). Mam w Zetorze 3011 to i pewnie byla rowniez w zetorze 4011 


Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

na moje oko to co najwyżej przyspieszenie zapłonu bo niby co ma dać więcej paliwa? chyba tylko dym z tłumika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868
3 minuty temu, lukbold napisał:

na moje oko to co najwyżej przyspieszenie zapłonu bo niby co ma dać więcej paliwa? chyba tylko dym z tłumika

A to jest zwiększenie dawki paliwa, tam kąty wtrysku sie nie zmieniają, a jak kto ma już trochę wyjechane sekcje to po wciśnięciu pierdzielnika  sekcje przesuwają się ma całkowity max dawki czyli w zakres z którego normalnie nie korzysta - niezużyty zakres

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igor10246    380

takim same miałem okazję jeździć to bardzo fajnie to to jedzie i jak właściciel mówił nie do zapier....... i jeszcze mało pali chociaż narzekał na dostępność części 

A ja powoli się przymierzam do ciągnika takiego 70-90km najlepiej 4-ro but do 30k, myslałem nad zetorem ale z cenami się wygłupiają ew jakiegoś fendta serii 100 np 108

czy deutza 7206 lub 8006 , za ruska dziękuję bo to diabelstwo wysokie chociaż za plus jest łopatologiczność ale paski do wom i wysokość odstrasza 


Polak, perkusista, rolnik, mechanik amator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7906
20 minut temu, jahooo napisał:

Niedaleko mnie jest tak tylko bez kabinyhttps://www.olx.pl/oferta/case-international-743-CID757-IDvVlwo.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
4 godziny temu, jahooo napisał:

Filtr był w C-362 bo w tym czasie stał się standardem w większości ciągników, starsze nie miały tego udogodnienia

Jakiego typu pompa wtryskowa siedzi w tym wraku:

Ursus_C_360.jpg

gdyby foto się wczytało to zobaczyłbyś że nawet 360m miała już filtr na przewodzie, co prawda poziomy

 

co do pompy były jeszcze takie cuda 

ursus-wersja-c360m-exportowy-c360-nie-zetor-c362-ursus-dalikow-sprzedam-483343292.jpg

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9243

W sumie C-355M na naszym rynku była sprzedawana jako C-360 a i na eksport tez często szła pod taką plakietką, starsze wersje nie miały. Ale to wszystko zależało jeszcze od życzenia odbiorcy za granicą, były wersje bez pneumatyki i nawet sprężarki, bez obciążników, bez dolnego zaczepu, bez podnośnika (tylko hak do przyczepy), na kołach 12.00x16, z biegami pod kierownicą w wersji bez kabiny. Trochę się tego naoglądałem - nie ma generalnej zasady jakie było wyposażenie na "export".

A te pompy to widziałem już, były tez tej firmy do silników Leylanda SW400 bodajże  kupowane za granicą, bo nasze jakością nie grzeszyły.

Edytowano przez jahooo
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez Nikkallo
      Co w obecnych czasach jest lepszą opcją? Najem długoterminowy auta czy jednak jego zakup? Mam obecnie dylemat, chcę kupić samochod. Mam 100 tysięcy gotówki (mam świadomość, ze przy obecnych cenach samochodów nie kupię niczego naprawdę konkretnego).
      Obawiam się, że już przy wyjeździe z salonu auto sporo straci na wartości. I po kilku latach eksploatacji będzie warte 50% tego co zapłaciłem.
      Jakieś opinie?
    • Przez kubakuba678
      Witam mam pytanie czy pamięta ktoś jakie był ceny ciągników kombajnów maszyn rolniczych w latach 90? Pytam z ciekawości możne porównać cenę do dzisiejszej. Jak ktoś pamięta niech podaje oczywiście nowego wtedy sprzętu
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj