Skocz do zawartości
News

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
NOWY
mariuszd93    489

Na  burtach  widać  napisy  , mozliwe  ze fabryczne , trudno powiedzieć .

Cena mocno  wygórowana ,  raczej  tylko dla  kolekcjonerów  ;)


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Tak z ciekawosci, gość pisze że cała w oryginale - czy one w oryginale nie miały opon "jedenastek", bo na zdjęciach chyba są "dziesiątki"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Tanie nie  jest , kupi  sie  za  tą  cenę kilka  zestawów  nozyków ,  ale możliwe  że  spisuje  się  nieźle  , też  chętnie poznam  opinie 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1976    0

To zwykly unia grudziadz. Tylko odkladnie srubowe. Wie ktos od jakiego pluga moga byc? Sam chcialem tak swoj przerobic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    10

siły będzie tyle co z dobrej c360 a spali może ciut mniej, perkinsa nie porównuj do tego bo nie ma polotu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Bzdura  że  mniej , nie  odczujesz  nawet  tego  , nowe  silniki  5211 miały  51  koni  ,  a  c 360  52 konie 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://olx.pl/oferta/przewracarka-do-siana-CID757-ID8Y5hn.html#29e5636253

Czy jest sens kupować przewracarkę ciąganą w tym stanie jak w linku wyżej  jest bez luzów i potem dokupić wieżyczkę(Jaka cenę może wynieść wieżyczka do df kh500). Do niektórych łąk mam kilka km i po drodze jest trochę dziur. Czy kupić od razu podnoszoną i nie kombinować. Za 4tyś mogę kupić df 5m składanego do tyło na szerokiej oponie ale w gorszym stanie, bez luzów ale ma jeden feler była spawane dwie środkowe osie. Tak jakby ktoś wpadł w dziurę i połamały osie dwa na raz.

 

 


MASSEY FERGUSON 590
URSUS C330 M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Bzdura  że  mniej , nie  odczujesz  nawet  tego  , nowe  silniki  5211 miały  51  koni  ,  a  c 360  52 konie 

 

Mam 5211 i trochę pracowałem C-360 przy wykopkach buraku "Anną" parę lat temu. Moc może i porównywalna (nie miałem okazji sprawdzić) ale jeśli chodzi o moment obrotowy to "sześćdziesiątka" ma wyższy lub lepiej "rozłożony". Kombajn swoje waży, w zbiorniku też coś było i czasami przez pomyłkę zdażało mi się ruszyć z "czwórki" (fakt że po koleinach), ciągnik ruszał normalnie, zetor też na pewno by ruszył ale nie z taką "kulturą"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
    • Przez damianTDD
      tak jak w temacie (jeśli taki temat byl proszę go usunąć)
    • Przez michal009
      Witam. Planuję zakup przyczepki lekkiej. Zazwyczaj będę woził malinę i inne i inne lekkie rzeczy. (50-100kg) Parę razy do roku coś cięższego jak kukurydzę, nawozy, itp. Z wymogów top trwałość i plandeka. Jakie firmy lub modele polecacie? Może macie jakieś konkretne modele i sprawują się super? Czy hamulec jest konieczny (trochę droga opcja)? Z przyczepką robię niewiele kilometrów i w większości "koło domu".
    • Przez TOME11
      j/w jeśli znacie Szwecja, Norwegia, Finlandia ewentualnie Dania
    • Przez kellyq
      Cześć, przymierzam się do zakupu ciągnika tylko że z drugiego końca Polski, jak technicznie rozwiązać kwestię transportu? Tak żeby nie było za drogo i żeby mnie nikt nie oszukał. Słyszałem o pustych przejazdach, że czasami tak jest że ktoś gdzieś jedzie z jakimś transportem i potem wraca na pusto. Dzięki temu można trochę przyoszczędzić.''
      Dobrze by było gdybym pojechał obejrzeć ciągnik, kupił go ale pozostawił u gospodarza aż załatwię transport? Można to jakoś tak zrobić żeby ten ciągnik był potem w miarę bezpieczny?
      Jestem w tym temacie zielony, pomóżcie
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.