Polecane posty

PolandOnion    147
Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raven18    162

Mam turecką już 5-10lat i nie cieknie, tylko dużo niższa wydajność, musiałem dołożyć dodatkowe łopatki do wentylatora 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Jak mamy fabryczny orginał, to chyba najlepiej odkamiemic ją i połatać co trzeba. 

W Jumzie lutowalem, cały dzień i trzyma już kilka lat. A było co w niej lutować 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588
1 godzinę temu, PolandOnion napisał:

Mam do wymiany chłodnice 

Czy rzeczywiście nie da się jej uratować? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregory81    157

A ja bym się nie pierdańczył tylko kupił oryginalną za tysiaka jakiś czas wytrzyma. A te przeróbki na dwoje babka wróżyła. Niby dobra a po jakimś czasie stanie się nie dobra. Ato coś przerobić a to kombinacje z podłączeniem i wyjdzie szyte na przebite. Takie jest moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PolandOnion    147

Uratować się niby da tylko już raz była robiona, teraz cieknie w innym miejscu więc pomyślałem że nowa była by lepsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003
37 minut temu, gregory81 napisał:

A ja bym się nie pierdańczył tylko kupił oryginalną za tysiaka jakiś czas wytrzyma. A te przeróbki na dwoje babka wróżyła. Niby dobra a po jakimś czasie stanie się nie dobra. Ato coś przerobić a to kombinacje z podłączeniem i wyjdzie szyte na przebite. Takie jest moje zdanie.

 

Nie ma już orginalnych.. one były produkowane w Gorzowie Wielkopolskim, te pseudo markowe też nie są robione w polsce. U siebie mam założoną na szybko agtech i już 5 rok wytrzymuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28759

Tą tańszą założyliśmy ładnych parę lat temu do siuntki, jest ok

Z resztą, po ilości kupionych na mizar widać że się sprzedają, także e nie ma co wymyślać koła na nowo, kupić, założyć, zapomnieć 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Chłodnica z samochodu nie ma tak czasem gęściej lamelek? To się nie sprawdzi w warunkach pracy ciagnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28759

Dobra chłodnica do auta też wiele mniej nie kosztuje, tym bardziej do dużego diesla to pewnie i więcej, jaki to sens kombinować 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6465    12380

W moim ciapku chłodnica od nowości 36lat na wodzie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868
Napisano (edytowany)

W moim starym ciapku  oryginał wytrzymał tylko 56 lat i nie ma już gdzie  reklamacji złożyć. ;)

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, PolandOnion napisał:

Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?

zawieź do specjalistycznego zakładu albo gościa co ma to w małym palcu. Nowych nawet nie ma sensu zakładać i nie jest to tylko moja opinia, w mojej 30 jak zrobiła się dziura to mechanik który ją robił powiedział że robić do upadłego, bo nowe ciekną po miesiącu. Jak poczytasz na necie opinie to faktycznie tak jest, już lepiej używkę kupić 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Muciek    1
10 godzin temu, ŻakowskiSławomir napisał:

zawieź do specjalistycznego zakładu albo gościa co ma to w małym palcu. Nowych nawet nie ma sensu zakładać i nie jest to tylko moja opinia, w mojej 30 jak zrobiła się dziura to mechanik który ją robił powiedział że robić do upadłego, bo nowe ciekną po miesiącu. Jak poczytasz na necie opinie to faktycznie tak jest, już lepiej używkę kupić 😉

Ja mam jakąś podróbkę założoną ok 7lat temu, kosztowała coś 350zł jeździ do dziś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28759
11 godzin temu, ŻakowskiSławomir napisał:

bo nowe ciekną po miesiącu

Nie ciekną, nie wierz w takie bajki, gdyby takie coś sprzedawała jakakolwiek firma, to by ją wywieźli na taczkach, i zjedli w internecie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, bratrolnika napisał:

Nie ciekną, nie wierz w takie bajki, gdyby takie coś sprzedawała jakakolwiek firma, to by ją wywieźli na taczkach, i zjedli w internecie

 

u mnie zakupiona ciekła, kilka osób co kupiło też mówiło mi że tragedia. nie mówię że każda, ale spora część.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
    • Przez MarianT
      Witajcie potrzebuję pilnie głowicę do silnika TOYOSHA 3S200  lub MF 1040. może być do regeneracji. Potrzebuję ją do ciągnika Hinomoto E384 . Moja pękła i nie da się ją pospawać.. Gdyby ktoś taką posiadał to proszę o kontakt pod. tel. 604457046. W oczekiwaniu na wiadomość pozdrawiam Marian
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj