JD1052

Members
  • Ilość treści

    2286
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

122 Excellent

O JD1052

  • Ranga
    Slůnzok

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

20134 wyświetleń profilu
  1. Ale co jak? Pompa wyje cały czas czy jak używasz hydrauliki? Bo jak cały czas to masz któryś zawór nie wyzerowany czy to od wyjść hydraulicznych czy to od podnośnika i pompa cały czas podaje ciśnienie i się męczy.
  2. Na etykiecie pisze że nawet do 3 kolanka
  3. Poplon? Tylko rozsiewaczem do nawozu, duża wydajność, niski koszt, gdzie jeszcze siewnik tłuc na poplon ... Lub właśnie siewnik do poplonów na talerzowke. To jest właśnie to jak jest coś do wszystkiego....
  4. Te zestawy upr.-siewne z tymi talerzówkami to patologia-katowanie podnośnika, jazda na granicy DMC, zapotrzebowanie mocy 100-120km, trza zapinać 160 żeby szło wygodnie ujechać... aktywny dużo krótszy, robi lepszą robote przy małych prędkościach, a taki agregat talerzowy w uprawie po kukurydzy czy konkretnej pszenicy ze ściętą słomą i tak lipnie robi... nie widze zadnych plusów tych zestawów.
  5. Upalony styk/kabel na wtyczce na płycie pod kierownicą lub we wtyczce pod kierownicą-klasyka w tych traktorach...
  6. bez luzowania wtrysków go nie odpalisz pamiętaj.
  7. JD1052

    Case mx 135

    Fakt, że ładnie wyposażony(pneumatyka, tuz, wom, ładne opony) i wygląda oryginalnie i nie jak ulep i wyjeb...
  8. W E masz blokadę sprzęgła turbo i to tak trochę czuć jakby był to półbiegi, duospeed to jest dodatkowy napęd hydrostatyczny tego raczej w żadnym nie spotkasz, są jeszcze wersję rufa do jazdy tyłem.
  9. Para olejowa z odmy to norma, jak nie kapie olej z odmy i silnikowi nic innego nie dolega to znaczy że z silnikiem wszystko ok...
  10. odkręcasz przegub osiowy drażka kierowniczego, odkręcasz widoczne śruby od czoła siłownika i wyciągasz...
  11. Byś napisał jaka oś jest... I z której strony uszczelniacz... Jak od strony zwolniczy to wybij czopy zwrotnicy, drążek kierowniczy i cała zwolnica powinna wyjść bo na półosi nie ma i koła zębatego nabitego tylko sama półoś z wielofrezem jest. A rozebrać zwolnice to godzina roboty maks.
  12. JD1052

    Fendt 920

    na pewno 930 ma inną oś przednią od któregoś nr vinu bo była za słaba.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj