Skocz do zawartości
lukman2

Pompa wtryskowa Ursus C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
tommy66692    10

to jest taka sruba na pompie i ja sie powinno chyba wkrecic-ona blokuje gaz jak sie ja wkreci to bedzie mozna wiecej depnac <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

...aż sie urwie koło zamachowe <_<

 

Podkręcenie obrotów nic nie da poza nieco większą prędkością na poszczególnych biegach, silnik i tak uzyskuje swoją moc maksymalną przy 2200rpm, jeśli o to chodzi <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukman2    0

a co to za śrubka jest na górze pompy i na niej plomba jest załozona??? a dawke paliwa jak sie zwiększa ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    10

tak to ta srubka-zerwij plombe i krec <_<

 

EDIT

jak zwiekszyc dawke to nie wiem ale po co ci to potrzebne? maszyn i tak wiekszych nie pociagnie nawet jak zwiekszysz dawke. wzrosnie spalanie i troszke moc ale tak jak pisalem maszyn wiekszych nie pociagnie <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

Zwiększenie dawki coś tam pomoże ale przydało by sie polepszyć napełnianie cylindrów powietrzem, bo co z tego że dasz mu więcej paliwa jak jego nadmiar i tak sie całkowicie nie spali z powodu braku powietrza...

 

Śrubke kręć, jak zacznie walić na czarno z wydechu to w dobrą strone kręcisz <_< podniosą sie też pewnie obroty jałowe. Pamietaj ile wkręcasz/wykręcasz żeby potem móc wrócić do poprzednich ustawień, zazwyczaj wystarczy 1-1,5 obrotu, nie wiem jak w C330 <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

np. filtr powietrza o większej przepustowości przy podobnym poziomie filtracji, większy znaczy <_< np. od C360... gdybam tylko, jak chcesz żeby było dobrze to trzeba popróbować różnych kombinacji, spróbuj najpierw zwiększyć nieco dawke na pompie i zobaczysz jak to będzie chodziło.

 

Poza tym jak słusznie zauważył tommy, c330 raczej większych maszyn nie pociągnie... Jeśli już miałbym coś robić to zacząłbym od zmierzenia kompresji <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek000111    2

Nie moge sie połapać ile wlać oleju do pompy wtryskowej. Nalałem nowiutkiego oleju i na bagnecie nie widac ile go tam jest, tym bardziej że bagnet cięzko wchodzi i przy wyciaganiu cały jest w oleju. WIem że jak odpale to sie wyrówna samo ale sszkoda mi nowego oleju. Ile tam wlewacie???? ja wpakowałem z litr i jedno wiem napewno...że jest za dużo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    83

ja u siebie wlewam tyle aż przelewem zacznie kapać, podstawiam na noc wtedy karnisterek z lejkiem i rano juz jest tyle ile powinno być :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    11

Dzisiaj zauważyłem, że w mojej C-330 cieknie ropa i to dość sporo z takiej rurki co idzie od pompy wtryskowej w dół i kończy się za filtrami paliwa. Ciągnik stał na równi a z tej rurki kapało kropla za kropla mniej więcej co sekundę.Czemu tak się dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

dokręć sobie śrubę (zlączkę) na pompie

lub przy filtrach

a jak nie pomoże to kup nowe uszczelki miedziane i rurke

i skręć z czuciem powinno ustąpić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    11

kolego, źle mnie zrozumiałeś mi nie cieknie na połączeniach. W C-330 jest taka rurka która biegnie od pompy wtryskowej i jest otwarta (kończy się za filtrami paliwa) i to z niej cieknie mi ropa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    83

tak jak koledzy piszą, masz wyrobioną juz pompkę zasilającą i goni rope do pompy wtryskowej i wtedy przelewem wycieka. Wymiana jej to pare minut roboty :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    118

U mnie też kapie ale mam założony baniaczek litrowy i zbieram to paliwo na tydzień litr wyłapie :D Będę przynajmniej wiedział co trzeba zmienić bo myśleliśmy z ojcem ze pompa wtryskowa kończy swój żywot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    11

czy tą pompę zasilającą się naprawia czy tylko wymienia na nową?? Jeśli da się naprawić to co muszę sobie do niej kupić???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    83

wiesz zalerzy co w tej pompce zasilajacej jest, z podstawowych części można dostac sprężyny do tłoczyszka, oringi uszczelniajace, zaworki ze spręzynkami, pompkę reczną i chyba na tyle co dostaniesz z pojedynczych zeczy. Jak wyrobiona na tłoczysku i słabo tłoczy itp...to wymienia się na drugą, koszt całej około 70 złoty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

a czy przy c 360 jest taka sama opcja jak tu???? tylko u mnie dzieją się takie cyrki że naleję świeżego oleju do regulatora obrotów i wygania mi go razem z paliwem a za jakiś czas ciągnik chodzi jak by chciał a nie mógł jak znowu zrobię zmianę to jest git. aktualnie ciągnik stoi pół roku nie używany ale jak się podejdzie do niego to pali od dotknięcia tylko że nie ma za bardzo siły a na 100% to wina pompy paliwowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 330CUrsus
      Witam. Czy orientujecie się jakie są najlepsze i lepsze zestawy naprawcze do C-330(chodzi o silnik).Bo w dzisiejszych czasach to można kupić i za 120 zł ale to Chińskie i nie chcę nawet na to patrzeć.Myślałem o tych z Krotoszyna.Czy do wyjęcia tłoków trzeba zdejmować wał korbowy?I czy da się ocenić jego kondycję bez zdejmowania go? Z góry dzięki.Pozdro
    • Przez Jozeph
      Witam. Mam problem z moim ursusem. Gdy jest minusowa temperatura nie chce palić i dymi białym dymem. Jaka jest tego przyczyna?
    • Przez krystianadamczyk1
      mam pytanie ile wody miesci się w układzie chłodzenia ursusa c 330. prosze o odp
    • Przez StankowskiRobert
      Witam nie wiem jak odkręcić wąż od pompy hamulcowej odprowadzjący płyn z pompy w kabinie w zetorze 7245.
    • Przez sygala
      Witam
      Czy zawory powinny wystawac z płaszczyzny głowicy czy mają być schowane, bo u mnie własnie są utopione w gnieździe jakies 2-3 mm ??
×