lukman2

Pompa wtryskowa Ursus C-330

Polecane posty

tommy66692    229

to jest taka sruba na pompie i ja sie powinno chyba wkrecic-ona blokuje gaz jak sie ja wkreci to bedzie mozna wiecej depnac <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    9

...aż sie urwie koło zamachowe <_<

 

Podkręcenie obrotów nic nie da poza nieco większą prędkością na poszczególnych biegach, silnik i tak uzyskuje swoją moc maksymalną przy 2200rpm, jeśli o to chodzi <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukman2    1

a co to za śrubka jest na górze pompy i na niej plomba jest załozona??? a dawke paliwa jak sie zwiększa ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    229

tak to ta srubka-zerwij plombe i krec <_<

 

EDIT

jak zwiekszyc dawke to nie wiem ale po co ci to potrzebne? maszyn i tak wiekszych nie pociagnie nawet jak zwiekszysz dawke. wzrosnie spalanie i troszke moc ale tak jak pisalem maszyn wiekszych nie pociagnie <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    9

Zwiększenie dawki coś tam pomoże ale przydało by sie polepszyć napełnianie cylindrów powietrzem, bo co z tego że dasz mu więcej paliwa jak jego nadmiar i tak sie całkowicie nie spali z powodu braku powietrza...

 

Śrubke kręć, jak zacznie walić na czarno z wydechu to w dobrą strone kręcisz <_< podniosą sie też pewnie obroty jałowe. Pamietaj ile wkręcasz/wykręcasz żeby potem móc wrócić do poprzednich ustawień, zazwyczaj wystarczy 1-1,5 obrotu, nie wiem jak w C330 <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    9

np. filtr powietrza o większej przepustowości przy podobnym poziomie filtracji, większy znaczy <_< np. od C360... gdybam tylko, jak chcesz żeby było dobrze to trzeba popróbować różnych kombinacji, spróbuj najpierw zwiększyć nieco dawke na pompie i zobaczysz jak to będzie chodziło.

 

Poza tym jak słusznie zauważył tommy, c330 raczej większych maszyn nie pociągnie... Jeśli już miałbym coś robić to zacząłbym od zmierzenia kompresji <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek000111    2

Nie moge sie połapać ile wlać oleju do pompy wtryskowej. Nalałem nowiutkiego oleju i na bagnecie nie widac ile go tam jest, tym bardziej że bagnet cięzko wchodzi i przy wyciaganiu cały jest w oleju. WIem że jak odpale to sie wyrówna samo ale sszkoda mi nowego oleju. Ile tam wlewacie???? ja wpakowałem z litr i jedno wiem napewno...że jest za dużo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    414

ja u siebie wlewam tyle aż przelewem zacznie kapać, podstawiam na noc wtedy karnisterek z lejkiem i rano juz jest tyle ile powinno być :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    25

Dzisiaj zauważyłem, że w mojej C-330 cieknie ropa i to dość sporo z takiej rurki co idzie od pompy wtryskowej w dół i kończy się za filtrami paliwa. Ciągnik stał na równi a z tej rurki kapało kropla za kropla mniej więcej co sekundę.Czemu tak się dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

dokręć sobie śrubę (zlączkę) na pompie

lub przy filtrach

a jak nie pomoże to kup nowe uszczelki miedziane i rurke

i skręć z czuciem powinno ustąpić


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    25

kolego, źle mnie zrozumiałeś mi nie cieknie na połączeniach. W C-330 jest taka rurka która biegnie od pompy wtryskowej i jest otwarta (kończy się za filtrami paliwa) i to z niej cieknie mi ropa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    414

tak jak koledzy piszą, masz wyrobioną juz pompkę zasilającą i goni rope do pompy wtryskowej i wtedy przelewem wycieka. Wymiana jej to pare minut roboty :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

U mnie też kapie ale mam założony baniaczek litrowy i zbieram to paliwo na tydzień litr wyłapie :D Będę przynajmniej wiedział co trzeba zmienić bo myśleliśmy z ojcem ze pompa wtryskowa kończy swój żywot.


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    25

czy tą pompę zasilającą się naprawia czy tylko wymienia na nową?? Jeśli da się naprawić to co muszę sobie do niej kupić???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    414

wiesz zalerzy co w tej pompce zasilajacej jest, z podstawowych części można dostac sprężyny do tłoczyszka, oringi uszczelniajace, zaworki ze spręzynkami, pompkę reczną i chyba na tyle co dostaniesz z pojedynczych zeczy. Jak wyrobiona na tłoczysku i słabo tłoczy itp...to wymienia się na drugą, koszt całej około 70 złoty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

a czy przy c 360 jest taka sama opcja jak tu???? tylko u mnie dzieją się takie cyrki że naleję świeżego oleju do regulatora obrotów i wygania mi go razem z paliwem a za jakiś czas ciągnik chodzi jak by chciał a nie mógł jak znowu zrobię zmianę to jest git. aktualnie ciągnik stoi pół roku nie używany ale jak się podejdzie do niego to pali od dotknięcia tylko że nie ma za bardzo siły a na 100% to wina pompy paliwowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dragonmt852
      Witam, zdjąłem dzisiaj filtr powietrza z kolektorem i zobaczyłem że dolot jest mokry czy to normalne? Może pytanie banalne,ale nigdy jeszcze nie sprawdzałem tego i nie wiem


       


    • Przez Kala3452
      Witam potrzebuję info na tem luzu zaworowego New Holland T6080
    • Przez patataj_
      Witam, mam problem z wyjściem wału z silnika trzydziestki, a mianowicie Koło zamachowe jest zdjęte i aluminiowy uszczelniacz też. Wał w środku jest odkręcony, wszystkie te mocowania są poodkręcane A wał nie chce wyjść. Jak go wyjąć? Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez tata1
      Witam
      Na jesieni oddałem pompę wtryskową do regeneracji. Mechanik twierdzi że wymieniał sekcje. Wtryskiwacze są nowe założone (warszawskie) i ustawione. A mimo to ciągnik ciężko zapala, szczególnie w zimie. Na zimnie kręci ze 20 sekund i wychodzi biały dymek, po czym wreszcie zapala. Jak ciepły to prędzej. czemu tak się dzieje? CO może być.
    • Przez dragonmt852
      Zauważyłem ostatnio taki "wyciek" i może pytanie dla niektórych banalne; czy uszczelka głowicy jest do wymiany?



×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj