Skocz do zawartości
lukman2

Pompa wtryskowa Ursus C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
tommy66692    38

to jest taka sruba na pompie i ja sie powinno chyba wkrecic-ona blokuje gaz jak sie ja wkreci to bedzie mozna wiecej depnac <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

...aż sie urwie koło zamachowe <_<

 

Podkręcenie obrotów nic nie da poza nieco większą prędkością na poszczególnych biegach, silnik i tak uzyskuje swoją moc maksymalną przy 2200rpm, jeśli o to chodzi <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukman2    0

a co to za śrubka jest na górze pompy i na niej plomba jest załozona??? a dawke paliwa jak sie zwiększa ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    38

tak to ta srubka-zerwij plombe i krec <_<

 

EDIT

jak zwiekszyc dawke to nie wiem ale po co ci to potrzebne? maszyn i tak wiekszych nie pociagnie nawet jak zwiekszysz dawke. wzrosnie spalanie i troszke moc ale tak jak pisalem maszyn wiekszych nie pociagnie <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Zwiększenie dawki coś tam pomoże ale przydało by sie polepszyć napełnianie cylindrów powietrzem, bo co z tego że dasz mu więcej paliwa jak jego nadmiar i tak sie całkowicie nie spali z powodu braku powietrza...

 

Śrubke kręć, jak zacznie walić na czarno z wydechu to w dobrą strone kręcisz <_< podniosą sie też pewnie obroty jałowe. Pamietaj ile wkręcasz/wykręcasz żeby potem móc wrócić do poprzednich ustawień, zazwyczaj wystarczy 1-1,5 obrotu, nie wiem jak w C330 <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

np. filtr powietrza o większej przepustowości przy podobnym poziomie filtracji, większy znaczy <_< np. od C360... gdybam tylko, jak chcesz żeby było dobrze to trzeba popróbować różnych kombinacji, spróbuj najpierw zwiększyć nieco dawke na pompie i zobaczysz jak to będzie chodziło.

 

Poza tym jak słusznie zauważył tommy, c330 raczej większych maszyn nie pociągnie... Jeśli już miałbym coś robić to zacząłbym od zmierzenia kompresji <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek000111    2

Nie moge sie połapać ile wlać oleju do pompy wtryskowej. Nalałem nowiutkiego oleju i na bagnecie nie widac ile go tam jest, tym bardziej że bagnet cięzko wchodzi i przy wyciaganiu cały jest w oleju. WIem że jak odpale to sie wyrówna samo ale sszkoda mi nowego oleju. Ile tam wlewacie???? ja wpakowałem z litr i jedno wiem napewno...że jest za dużo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    120

ja u siebie wlewam tyle aż przelewem zacznie kapać, podstawiam na noc wtedy karnisterek z lejkiem i rano juz jest tyle ile powinno być :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    11

Dzisiaj zauważyłem, że w mojej C-330 cieknie ropa i to dość sporo z takiej rurki co idzie od pompy wtryskowej w dół i kończy się za filtrami paliwa. Ciągnik stał na równi a z tej rurki kapało kropla za kropla mniej więcej co sekundę.Czemu tak się dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

dokręć sobie śrubę (zlączkę) na pompie

lub przy filtrach

a jak nie pomoże to kup nowe uszczelki miedziane i rurke

i skręć z czuciem powinno ustąpić


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    11

kolego, źle mnie zrozumiałeś mi nie cieknie na połączeniach. W C-330 jest taka rurka która biegnie od pompy wtryskowej i jest otwarta (kończy się za filtrami paliwa) i to z niej cieknie mi ropa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    120

tak jak koledzy piszą, masz wyrobioną juz pompkę zasilającą i goni rope do pompy wtryskowej i wtedy przelewem wycieka. Wymiana jej to pare minut roboty :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

U mnie też kapie ale mam założony baniaczek litrowy i zbieram to paliwo na tydzień litr wyłapie :D Będę przynajmniej wiedział co trzeba zmienić bo myśleliśmy z ojcem ze pompa wtryskowa kończy swój żywot.


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    11

czy tą pompę zasilającą się naprawia czy tylko wymienia na nową?? Jeśli da się naprawić to co muszę sobie do niej kupić???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    120

wiesz zalerzy co w tej pompce zasilajacej jest, z podstawowych części można dostac sprężyny do tłoczyszka, oringi uszczelniajace, zaworki ze spręzynkami, pompkę reczną i chyba na tyle co dostaniesz z pojedynczych zeczy. Jak wyrobiona na tłoczysku i słabo tłoczy itp...to wymienia się na drugą, koszt całej około 70 złoty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

a czy przy c 360 jest taka sama opcja jak tu???? tylko u mnie dzieją się takie cyrki że naleję świeżego oleju do regulatora obrotów i wygania mi go razem z paliwem a za jakiś czas ciągnik chodzi jak by chciał a nie mógł jak znowu zrobię zmianę to jest git. aktualnie ciągnik stoi pół roku nie używany ale jak się podejdzie do niego to pali od dotknięcia tylko że nie ma za bardzo siły a na 100% to wina pompy paliwowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Zennek007
      Witam
      Pół roku temu robiłem remont silnika w moim ciapku. Założyłem nowe tuleje,tłoki, pierścienie, sworznie, panewki korbowodowe , wtryskiwacze i zregenerowałem głowice. Silnik przepracował ok 100 mth i wszystko było by w porządku gdyby nie taki walenie dochodzące z silnika, na zimnym można powiedzieć że da się tego nie słyszeć ale po rozgrzaniu jest coś strasznego. Najbardziej nasila się to pukanie gdy dołożę sporo gazu i puszcze. Wiem że silnik przed remontem był mocno zużytym progi w tulejach, wybite gniazda w głowicy i obrócone panewki na wale.
    • Przez Sadownikx2
      Witam posiadam wuzek widłowy z silnikiem c 330 i mam pytanie jak zmniejszyć mu dawke paliwa bo kocpi na czarno do przesady jak z parowozu.
    • Przez adhock
      Cześć wszystkim,
      Ściągnąłem dzisiaj głowicę w swoim ciapku do regeneracji i to co zobaczyłem lekko podcięło mi nogi.... w kanałach wodnych głowicy znalazłem kawałki drutu:

       
      sporo tego drutu jeszcze tam zostało ale nie mogę go wyciągnąć....  ten ciągnik jeździł tak ze 20 lat....
       
      Spotkaliście się z czymś takim ???
       
    • Przez Michu999
      Witam
      Drodzy Państwo,
      Proszę o odpowiedź czy sekcje pompy wtryskowej od URSUSA c-330 pasują do C-328. Pytam bo podczas remontu pompy  wtryskowej do C-328 okazało się że były założone sekcje z C-360. Chce aby pompa była zrobiona jak należy. 
      Pozdrawiam
    • Przez Gucio12
      Witam
      Mam pytanie: czy w tej części dolnej filtra powietrza (taka jakby miska) powinna byc jakas ciecz(woda/olej)??
      Prosze o odpowiedź
      pozdro Darecki
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.