Rysio1

Naprawa silnika C360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rysio1    0

Kojarzy ktoś zestawy naprawcze silnika  C360 firmy Pistons?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rysio1    0

Głównie chodzi mi o to czy ktoś miał doczynienia z tą firmą, bo nie mogę znaleźć żadnych informacji,a mechanik twierdzi że założy mi taki zestaw bo jest dobry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaco512    708

Skąd wie że to dobry zestaw jak nikt nie słyszał o takiej firmie? silnik składa się na porządnych częściach np. Mahle, Złotecki i nie robi eksperymentów, lepiej zapytaj innego mechanika jakie zestawy wkłada bo ten ewidentnie kombinuje i włoży badziewie do silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7160

włoży badziew a skasuje jak za złoto 😂 standard

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek277    698

Dobrze że Pistons a nie sławny piston z youtobe 

Jak wkładać to mahle lub coś takiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1086

nie tykaj tego silnika, sprzedaj to jak stoi i pchaj czeski, koszty będą podobne a moc oraz spalanie zupełnie inne


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek277    698

Coś ty wymyślił, to co jak zetora silnik to się nie psuje ? Moja 60tka od remontu so remontu wyrzymała 13lat, I włożyłem nowe zestawy i dalej chodzi, wału nie ruszałem bo jak nówka jest 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1086

oczywiście że się psuje, tylko zobacz ile kosztuje dziś remont 4003 a za ile można kupić silnik montowany chociażby w 6911/7011
każdy kto założył czeską czwórkę o mocy 55-65km potwierdzi że jest to o wiele lepsze rozwiązanie, a na zdrowej pompie przepali to nawet mniej niż na tym mieleckim cudzie techniki


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marionos    61
12 minut temu, izydor6280 napisał:

oczywiście że się psuje, tylko zobacz ile kosztuje dziś remont 4003 a za ile można kupić silnik montowany chociażby w 6911/7011
każdy kto założył czeską czwórkę o mocy 55-65km potwierdzi że jest to o wiele lepsze rozwiązanie, a na zdrowej pompie przepali to nawet mniej niż na tym mieleckim cudzie techniki

Podaj namiary gdzie mozna kupic ten silnik 7011 ktory nie bedzie wymagal remontu? Ile bedzie kosztowal?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek277    698
2 godziny temu, izydor6280 napisał:

oczywiście że się psuje, tylko zobacz ile kosztuje dziś remont 4003 a za ile można kupić silnik montowany chociażby w 6911/7011
każdy kto założył czeską czwórkę o mocy 55-65km potwierdzi że jest to o wiele lepsze rozwiązanie, a na zdrowej pompie przepali to nawet mniej niż na tym mieleckim cudzie techniki

Wyślij mi jakiś link z tym silnikiem co nie trzeba remontować tylko wkładać i jezdzić

Dużo ludzi ma właśnie taki problem w żniwa, staje silnik kupują szybko drugi i ten co kupują remontują na kolejny sezon bo jest szrot 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    5351

Ja kupiłem mahle, ale przed sezonem nie zdążę jednak zrobić... A jakie głowice proponujecie?


..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marionos    61
12 minut temu, pedro2 napisał:

Ja kupiłem mahle, ale przed sezonem nie zdążę jednak zrobić... A jakie głowice proponujecie?

Dlaczego nie zdazysz? Zamiast siedziec na forum to do garazu i do  rana po kapitalce:p

Glowice Chelmno, Andoria, jak twoje nie pekniete to nie zmieniaj na zamienniki bo po co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    5351

Mam w cholerę roboty, z którą zostałem chwilowo sam więc nie chcę teraz tego rozgrzebywać, przyjdzie zawieźć wał do szlifierza i pompę do regeneracji to może być zamiast 3dni 3 tygodnie... To wspomaganie założyć od razu, to do sprzęgła zajrzeć... Samo mycie bloku po superolu trochę zajmie 🙆 to nie robota na łapu capu

Głowice nie popękane, ale po dwudziestu latach zawory, prowadnice, planowanie... Też na zakładzie od ręki nie zrobią


..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marionos    61
18 minut temu, pedro2 napisał:

Głowice nie popękane, ale po dwudziestu latach zawory, prowadnice, planowanie... Też na zakładzie od ręki nie zrobią

No skoro nie bedzie czasu na sprawdzenia czy regeneracje tylko od razu wszystko wyrzucasz...

Tylko wiesz 4 glowice zeby byly chociaz zblizone do oryginalu to 2500pln.

Z takim podejsciem 10 000 Ci zabraknie na sam silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    5351
Napisano (edytowany)
11 godzin temu, Marionos napisał:

No skoro nie bedzie czasu na sprawdzenia czy regeneracje tylko od razu wszystko wyrzucasz...

Tylko wiesz 4 glowice zeby byly chociaz zblizone do oryginalu to 2500pln.

Z takim podejsciem 10 000 Ci zabraknie na sam silnik.

Wiem, spokojnie. Dlatego chcę poczekać, ogarnąć wiosenne prace i dopiero się za to brać 

Szlifierz też za darmo nie zrobi, a jak papudrak lipę odwali to będzie bigos. A poprawki wyjdą drożej niż raz coś porządnego...

Edytowano przez pedro2

..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogarek1993    0

Mam takie oznaczenie na panewkach do C 360 : 1010399 D 3 08.jest ktoś wstanie mi powiedzieć który to szlif?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    708

Te cyfry nic nie mówią, szukaj oznaczenia np. N 025 lub 050 itd. Które panewki wyjąłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      Koledzy po regeneracji wtryskiwaczy ( bez pompy) wali mi do kolektora wydechowego, kolanka i tlumika czarna smolista maź.Albo to przypadek ze akurat po regeneracji.  Silnik malo pracowal w zime i wtedy tez byly robione wtryski. Zalany swiezym olejem i raczej go nie ubywa poki co. Podsylam pare zdjec. Sklanialbym sie ze to olej - tylko dlaczego taki smolisty jak jest swiezy i na bagnecie ledwo go odroznic ale w sumie nie wiem jak wyglada niedopalona ropa. Kontrolka cisnienia oleju nie swieci sie. Rozbierac kolektor glowice i czyscic? Jak temu zapobiec? Aha... Dymi normalnie przezroczysto a jak dostanie w pi*de to na chwile zakopci na szaro/bialo ( bez niebieskiego). 





    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez Kam78245
      Witam szanowne grono
       
      Jako że po raz pierwszy składam silnik w 60 tce chciałbym prosić o listę śrub w silniku wraz z wartościami momentu ich dokręcenia (nm). Pytam ponieważ w internecie spotkałem sie z wieloma opiniami na ten temat.
       
      Z góry serdecznie dziękuję 
       
      P.S.
      Czy mise olejową jest sens dokręcać według klucza dynamometrycznego? Czy wystarczy,,na wyczucie "?
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj