ilovemtz

MTZ 82 co na jego temat powiecie?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
robert983    38

Dokładnie tak jak pisze kolega wyżej oba wejścia  z tyłu ?, Rusek dobry do owijarki bo na małych obrotach kręci a poza tym blokuje się dźwignia nie trzeba cały czas trzymać tylko patrzysz na licznik .

Słabo tylko z opuszczeniem bo mocno dość uderza w ziemię, ale to do opanowania   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Mówiłem że pytanie głupie, ale zapytać nie zaszkodzi. Dzięki :)


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ja spiąłem tylko raz MTZ z owijarką i już dziękuję, lepiej nie próbować...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16
45 minut temu, zbyszekbrzuze napisał:

Ja spiąłem tylko raz MTZ z owijarką i już dziękuję, lepiej nie próbować...

jak daleko balot poleciał ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Właśnie Zbysiu, o czym mówisz?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Też jestem ciekaw, sam w tym roku owinełem ponad 130 belek jak dla mnie lepiej kręci niż 60tka  na małych obrotach wiadomo jak dasz w pedał to może spaść belka a raczej na pewno spadnie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Przecież na wałku 540 powinien kręcić praktycznie tak samo jak 60-ka. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Ale owijarka ma napęd hydrauliczny przynajmniej moja i kolega co kupił metalfaha chyba też bo pytał o podłączenie przewodów

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He no możliwe. Choć i tu problemu nie widzę kiedy regulator obrotów do silnika hydraulicznego kosztuje niecałe 300 zeta i ustawiasz jak pasuje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam po dłuższej przerwie spowodowana tym, że czekałem aż odbiorę głowicę po regeneracji. Dzisiaj składałem cały dzień wszystko ładnie powolutku dokręciłem po kolei na 200 Nm i jeszcze nie dokończyłem wszystkiego dokładnie, ale chciałem przekręcić silnikiem i zobaczyć jak silnik reaguje po regeneracji głowicy i wtrysków i wszystko ładnie jak na razie, tylko podpada mi to że z cylindra od kabiny nie idą spaliny, a jeszcze lepiej to że wydechem lekko zasysa powietrze. Dodam do tego, że robię z ta głowicą drugi raz, bo pierwszy raz nie regenerowałem głowicy i po złożeniu i opaleniu z boku silnika (od kabiny) leciał mi olej, nie pocił się ale dosłownie ciekło i teraz się trochę nie pokoję żeby nie było powtórki z rozrywki bo robić to samo 3 raz, to już ciężko jest. Może ktoś wie co może być przyczyną tego że te spaliny nie idą (pozostałe cylindry pracują według mnie normalnie).
A we wtryskiwaczach zauważyłem po odbiorze od pompiarza, że w nich jest wkręcona taka śrubka, ale tylko w trzech a na czwartym nie ma tej śrubki i zastanawiam się czy tak powinno być czy śrubki powinny być we wszystkich 4 cylindrach (wtryskiwacz bez śrubki jest na  cylindrze z którego nie idą spaliny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Są conajmniej 4 rodzaje wtrysków, różnią się sposobem regulacji ciśnienia, no i nie wiem czemu w większości MTZ trafia się jeden inny wtryskiwacz, nawet w tych które nie były rozbierane. Tym się nie przejmuj, może poprostu ten gar czysto spala i nie widać dymu, Ustaw jeszcze raz zawory i jeździj. A wracając do tematu owijarki, pożyczyłem owijarkę M-F, a myślę sobie sprawdzę jak chodzi z MTZ, podpiąłem węże, włączyłem chodzi, wyłączyłem, włączyłem jeszcze raz i łańcuch strzelił, a co najlepsze nie było na niej jeszcze beli...

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie ma prawa wydechowym zasysać powietrza. Kręć silnikiem wolno to usłyszysz czy  zawór przepuszcza.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok jutro popróbuję, bo mi się tak właśnie wydawało że coś było nie tak z tym, i powiem że ma na zaworach bardzo duże luzy, według mnie też nie takie, ogólnie chciałem je wyregulować, ale nie robiłem tego bo chodził dobrze, a po za tym miałem dość problemu z tym olejem jak mi wyleciał spod głowicy, ale widzę że regulacja będzie obowiązkowa. A takie pytanie jeżeli uszczelka jest dobra (w sensie z dobrego materiału, grubsza i niezniszczona, a głowica jest splanowana, to nie powinno być żadnych podstaw do uciekania oleju tam gdzie go w ogóle nie powinno być, bo zastanawia mnie to, czemu wtedy uciekał, ale myślę, że to była wina uszczelki która według mnie była nie najlepszej jakości pomimo swojej ceny, a głowica też nie splanowana była, więc pewnie to było powodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Teoretycznie jeśli wszystko jest ok to powinno być dobre.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też tak sądzę, dziękuję za pomoc, jak złożę i odpalę go to powiem jak to chodzi, a naszłam nie jeszcze taka myśl czy moze być coś takiego że spaliny nie zostaną wypuszczone i wychodzą bokiem przez uszczelkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A zawory ustaw. Zawsze się to robi po zwaleniu głowicy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Jak można nie ustawić zaworów po takim remoncie? Nawet po dociągnięciu głowicy musiałem wszystkie od nowa ustawiać. Nic dziwnego, że zasysa wydechowym, pewnie zawór uchylony. Dlatego też dym nie leci bo moze wcale nie ma spalania w tym cylindrze.

Wszyscy z którymi rozmawiałem radzili mi żeby dać oring w miejscu kanału olejowego między głowicę a blok. 

Edytowano przez mani51

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Po ilu godzinach się w ogóle dociąga, bom zapomniał oraz o ile Nm przeciętnie pójdzie klucz?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Pytam, o ile Nm dokręci się jeszcze. Np. od 160 do 200 czy jak?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
To ja Ci odpowiadam jak się dokręca, czyli takim momentem jak przy montażu. Jak przy montażu było dokręcone na 180 i tyle chcesz mieć to ustawiasz klucz na 180 i jedziesz. Ile pójdzie to już zależy od uszczelki. Ja dociągałem na 200 i poprawiałem też na 200 i zdziwiłem się ile poszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj