Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam trzy rozdzielacze połączone tulejami ciśnieniowymi wszystkie 80l, podnośnik podnosił zestaw siewny brona wahadlowa+siewnik amazone podnosił ale teraz zakupiłem wirówkę maschio i nie wiem jak będzie z pełnym podnosił.

Opublikowano

Teraz jak będziesz mierzył ciśnienie to musisz sprawdzić każdy rozdzielacz. Jak korzystasz z tura to z tego co wiem ciśnienie robi się we wszystkich rozdzielaczach w głównym kanale więc jak na którymś jest ustawione za niskie to na kolejnych wyższego nie wykręcisz na zaworze.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Czy ktoś się orientuje czy w tej pompie hydraulicznej są uszczelki? Poci się na łączeniu korpusu pompy z deklem zamykającym tym na 6 śrub.

IMG_20240306_180644_compress86.jpg

Edytowane przez wsbil
Opublikowano

Wymieniłem oring który już był kwadratowy. Narazie sucho.

IMG_20240307_165133_compress10.jpg

Dnia 28.01.2024 o 21:10, arkady12 napisał:

Najlepiej to go też wywal i wstaw nawet ten niby bułgarski jedna sekcja zwykła, jedna pływająca jedna z zatrzaskiem, i będzie git u mnie tak było zrobione i po 15 mtg go wywaliłem bo dostawała przecieki na oringach a wszystko porobione było jak należy ta rureczka przerobiona z powrotu i wgl może po prostu miał dość i tak się trafiło ale założyłem tamten i się nic nie pocilo iwgl był święty spokój  

Narazie zostawiłem rozdzielacz oryginalny. Wszystko działa jak należy. Hydraulika uproszczona. Mnie tyle akurat wystarczy.

IMG_20240306_121319_compress57.jpg

IMG_20240306_121324_compress68.jpg

IMG_20240306_121333_compress79.jpg

Opublikowano

No i gitara. Ja też długo na oryginalnym rozdzielaczu jeżdziłem po wywaleniu regulatora pod siedzeniem. Pewnie do tej pory bym go miał gdyby nie to że pękła obudowa ale to z winy ojca. Jedyny jego minus był taki, że źle się nim sterowało tą wajhą przy kierownicy bo nie dało się jednocześnie patrzeć do tyłu. A tak to podnośnik chodził jak wściekły. Teraz wstawiłem bułgara bo był w podobnej cenie jak nowy oryginał. I też nie narzekam tylko brakuje zatrzasku i automatycznego odbijania przy podnoszeniu. 

Opublikowano

No właśnie ten zatrzask i automatyczne odbijanie to w robocie jest super sprawa bo można maszynę podnosić i jednocześnie np biegi zmieniać na uwrociach. Ja na sprawnym regulatorze pod siedzeniem pracowałem to mi trochę tego brakowało. Podpinać maszynę łatwiej ale na uwrociach to wolałbym mieć z przodu podnoszenie

Opublikowano
8 godzin temu, wsbil napisał:

Wymieniłem oring który już był kwadratowy. Narazie sucho.

IMG_20240307_165133_compress10.jpg

Narazie zostawiłem rozdzielacz oryginalny. Wszystko działa jak należy. Hydraulika uproszczona. Mnie tyle akurat wystarczy.

IMG_20240306_121319_compress57.jpg

IMG_20240306_121324_compress68.jpg

IMG_20240306_121333_compress79.jpg

U mnie ten regulator przepływu leży na półce z 5 lat i jakoś nie mam zapału założyć.

Opublikowano

Wynik bardzo dobry.  Nominalne dla diesla wolno ssącego 28-32 bar. Kwalifikacja do remontu 20bar.

 

Ja mam pytanie z innej beczki. Czy czegoś mi nie brakuje w regulacji sprzęgła? Bo bez całego tego od boju sprzeglo wraca prawidłowo. Jak założę działa jak mimośród tak jak dźwignia od wom. Albo zostaje na górze albo na dole. Moze ma ktoś pomysł?

IMG_20240318_133936_compress19.jpg

Opublikowano (edytowane)

Jeśli przy zapalonym ciągniku 820 zdjąć korek wlewu oleju to normalne, że pluje przez kanał wlewu kropelkami oleju?

Edytowane przez rbit
Opublikowano

W MTZ z 2007r. wygląda tak

W MTZ co głęboko komune pamięta to wygląda tak jak na twoim zdjęciu... - i nie ma tego odboju. (niestety zdjecia nie udało sie zrobic)

mtz.jpg

Coś z tym trzpieniem co wchodzi w sprężyne, musisz coś pokombinować (albo go wyżej, albo niżej, albo go wogóle wy***rdolić ;) )

Bo teraz to chyba działa jak włącznik ON\OFF.

Opublikowano
wsbil napisał:

Wynik bardzo dobry.  Nominalne dla diesla wolno ssącego 28-32 bar. Kwalifikacja do remontu 20bar.

 

Ja mam pytanie z innej beczki. Czy czegoś mi nie brakuje w regulacji sprzęgła? Bo bez całego tego od boju sprzeglo wraca prawidłowo. Jak założę działa jak mimośród tak jak dźwignia od wom. Albo zostaje na górze albo na dole. Moze ma ktoś pomysł?

IMG_20240318_133936_compress19.jpg

Po pierwsze jak sprzęgło odbija bez tej sprężyny to albo masz gdzieś dorobioną inną sorężynę albo jest za mała szczelina między łożyskiem a palcami. To trzeba dobrze wyregulować przez odpowiednie ustawienie kąta. W instrukcji było to opisane.

Opublikowano
Dnia 18.03.2024 o 16:22, rbit napisał:

Jeśli przy zapalonym ciągniku 820 zdjąć korek wlewu oleju to normalne, że pluje przez kanał wlewu kropelkami oleju?

A sitko tam masz w wlewie? Ogólnie wał się obraca więc może chlapać. Gorzej jak dymi.

 

20 godzin temu, 4pakplus napisał:

W MTZ z 2007r. wygląda tak

W MTZ co głęboko komune pamięta to wygląda tak jak na twoim zdjęciu... - i nie ma tego odboju. (niestety zdjecia nie udało sie zrobic)

mtz.jpg

Coś z tym trzpieniem co wchodzi w sprężyne, musisz coś pokombinować (albo go wyżej, albo niżej, albo go wogóle wy***rdolić ;) )

Bo teraz to chyba działa jak włącznik ON\OFF.

Są jakby dwa rodzaje dźwigni sprzęgła i całego osprzętu. Nowszy tak jak u Ciebie. Starszy tak jak u mnie. Zasada działania taka sama.

 

10 godzin temu, mani51 napisał:

Po pierwsze jak sprzęgło odbija bez tej sprężyny to albo masz gdzieś dorobioną inną sorężynę albo jest za mała szczelina między łożyskiem a palcami. To trzeba dobrze wyregulować przez odpowiednie ustawienie kąta. W instrukcji było to opisane.

Miałeś rację. Brak szczeliny między łożyskiem a łapkami. Regulacje robiłem na stole na wymiar podany w książce ale to wiadomo jak z tym czasem jest. Wystarczy że dzwignie ręką delikatnie uniosę i łożysko staje pojawia się szczelina. Wiec regulowac dzwignie czy łapki? Bo mam wrażenie że dźwignia opada i tym samym zawsze kasuje luz.

Opublikowano

Pedał sprzęgła Ci opada bo masz właśnie żle wyreguloway ten amortyzaror sprężynowy. Tylko on odpowiada za całkowite odbijanie sprzęgła bo nie ma tam żadnej innej sprężyny. Prawidłowo wyregulowany spełnia też rolę wspomagania sprzęgła. Musisz to tak ustawić żeby przy puszczniu pedału w momencie gdy dźwigienki przestaną już popychać łożysko to ta sprężyna ma przeskoczyć i podnieść dalej pedał.

post-47279-0-41059300-1343996321.jpg

post-47279-0-90888100-1343996794.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v