ilovemtz

MTZ 82 co na jego temat powiecie?

Polecane posty

mani51    373

89r za 30tyś? W jakiej kabinie? Jak nie jest to jakiś eksportowy na zachód to co w nim jest takiego że tyle go cenią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    46

Wstawiłem link do ogłoszenia. Bardzo dobry stan ;) tyle w nim nadzwyczajnego, ale jak jest to sie okaże jutro bo podjadę zobaczyć. Trochę on stoi już, pewnie przez tą cenę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97

macie patent na przednie zwrotnice i wyciekajacy olej przez górne oringi? raz już robiłem jedno koło i znów zaczyna lecieć, teraz z obu. widzialem kiedyś na YouTube że rozbierali i wiercili odpowietrznik, a da się bez rozbierania coś podobnego zrobić? albo wstawić kalamitke i nawalić smaru do środka? albo w korek wlewowy wkręcić odpowietrznik albo kalamitke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    21

Bardzo dobre pytanie do doświadczonych też jestem ciekaw odpowiedzi bo mam tak samo pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Kolega sprzedał 90r z nowym turem i osprzętem za 40k czyli jakieś 20 za traktor wziął. Ale był doinwestowany. Cały przód mu zrobiłem, skrzynię biegów, głowica była regenerowana.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
Bambi14 napisał:

macie patent na przednie zwrotnice i wyciekajacy olej przez górne oringi? raz już robiłem jedno koło i znów zaczyna lecieć, teraz z obu. widzialem kiedyś na YouTube że rozbierali i wiercili odpowietrznik, a da się bez rozbierania coś podobnego zrobić? albo wstawić kalamitke i nawalić smaru do środka? albo w korek wlewowy wkręcić odpowietrznik albo kalamitke

Raczej bez tego otworu się nie obejdzie. Nie jeden już wymieniał same oringi, zakładał śmieszne odpowietrzniki i nic to nie dało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rbit    5

Posiadam Mtz 820 i prasę MF Z562. Gdy zacznę już prasować  to wajchę od sterowania podbierakiem i klapą zostawić w położeniu neutralnym czy dać na pływające? Czy nie ma to znaczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Paweł, dawno cię nie widziałem... Jak ci się orbitrol sprawuje?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029
Dnia 22.05.2019 o 16:43, Bambi14 napisał:

macie patent na przednie zwrotnice i wyciekajacy olej przez górne oringi? raz już robiłem jedno koło i znów zaczyna lecieć, teraz z obu. widzialem kiedyś na YouTube że rozbierali i wiercili odpowietrznik, a da się bez rozbierania coś podobnego zrobić? albo wstawić kalamitke i nawalić smaru do środka? albo w korek wlewowy wkręcić odpowietrznik albo kalamitke

 ja  twierdze że dożo zależy od oleju ,

w moim ciekło  most typu (Carraro ) na serwisie lali gesty ,po zalaniu hipolem do dzis  spokój  suchy jak pieprz ,odpowietrzniki orginał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

W tym przypadku nie pomoże olej. Dajecie ludziom złudne nadzieje i narażacie na zbędne koszty. Póżniej robią jakieś śmieszne odpowietrzniki, teraz jeszcze będą oleje wymieniać a patent z otworem jest sprawdzony i działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

moze i masz racje  ,ja podzielilem sie swoim doświadczeniem  ,i wytłumacz mi dlaczego zmiana oleju pomogła?

nie dopytuje ze złośliwości, wręcz przeciwnie   ciekawi mnie Twoja opinia ,

moje zdanie takie rzadszy olej  nie zalepia odpowietrznika  ,lepiej sie zachowuje w niskich tep ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    21

A możecie podać gdzie dokładnie ten odpowietrznik ma być bo u mnie też się leje nawet jak nie jeżdżę a jest gorąco i stoi rok temu wymieniałem wszystkie oringi i dalej du.a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Nie mam pojęcia dlaczego pomogła wymiana oleju ale jesteś pierwszym który tak twierdzi. Znowu otwory odpowietrzające pomagają prawie wszystkim, jednem tylko nie pomogło. Otwór ma być w tuleji wprasowanej w zwrotnicę, w miejscu osadzenia łożyska piasty. Poczytaj temat "Czym smarowana jest zwrotnica MTZ82"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

@Zetix, kupił, nie kupił?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hoodoowca    39

witam w moim Belarusie nagle padły zegary i kontrolki są światła i sygnał nie ładuje co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Stacyjka lub przewody od niej. Sprawdź czy coś nie spadło.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97

panowie, byłem dziś na przeglądzie i się przyczepił że światła slabo świeca w przyczepach i są spadki napięć jak kierunkowskaz miga, podpiąłem inny ciągnik i świeca dobrze, czyli wina leży po stronie MTZ, gdzie szukać przyczyny? przednie światła też slabo świeca mimo wymiany na nowe, dodam że na wolnych obrotach jest jeszcze gorzej, jak dodam gazu odrobinę lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97

a to on nie bierze prądu bezpośrednio z Aku ? Aku doładowuje także spoko, na niskich obrotach ładuje słabo ale na wyższych obrotach wcale mocno światła nie świecą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skoczek1994    453

Ruski alternator pod obciążeniem nie wyrabia, jak dołożyć trochę lampek do tego przyczepa i brakuje prądu. Ewentualnie sprawdź jeszcze masę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Obleć miernikiem wszystkie połączenia. No i gdzieś ci się musi grzać...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97

zdejmę boczki pod kierownicą bo to tam sa wszystkie połączenia, a jaki alternator polecacie kupić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj