emuel

władimiriec t25

Polecane posty

lukaszek85    2

Pod 19 podłączamy napięcie, przy włączniku w pozycji 1 napięcie jest na 58 i 57 a w pozycji 2 jest na 58 i 56. Będę robił tak aby tym jednym przełącznikiem zapalać długie i krótkie światła. Mam zamiar całą tą instalacje wymienić na swoją ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Więc 58 - możesz z tego zacisku pobrać prąd na tylna lampę roboczą, którą włączysz drugim włącznikiem mając włączone inne światła(tak masz w oryginale połączone przełączniki po prawej stronie), 57 mijania, a 56 drogowe.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Potajtany    0

Jakiej grubości sa szyby w oryginalnej kabinie?Bo własnie robię samoróbkę i chce wziaść szyby z okien,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Nie możesz dać szyb z okien bo to niebezpieczne

szyby musza być hartowane lub klejone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Potajtany    0

Ale nie z takich zwykłych okien tylko jak są w pcv. One chyba różnią się niż takie stare szyby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

To nie tylko niebezpieczne ale też nielegalne. Za takie szyby mogą ci zabrać dowód rejestracyjny - albo policja, albo na przeglądzie jak się dopatrzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Potajtany    0

Juz tak Panowie nie przesadzajmy, poza tym o policje oraz przegląd nie mam sie czego obawiać.

 

Co do szyb to te w plastikowych oknach chyba sa inne niż te w starych.po uderzeniu w ta zwykła szybe a ta z plastiki ta z plastiku amortyzuje uderzenie i jest bardziej sztywniejsza,natomiast zwykła odrazu leci.

Edytowano przez Potajtany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jeśli szyba docinana to podwójna z folią, naprawdę wytrzymała na uderzenia i wibracje a po stłuczeniu nie jest tak niebezpieczna jak zwykła.

Jest niestety trochę gruba(w końcu podwójna) i ciężka. Koszt niedawno coś około 85-90zł za m2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Zasadniczo nie ma różnicy oprócz przepuszczalności ciepła, chyba ze ta antywłamaniowa z folią. Taka szyba to potencjalne harakiri.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak szyba to tylko klejona a albo hartowana.Okienna jest nie bezpieczna z powodu takiego że pękniecie zwykłej szyby może z powodować nawet śmierć kierowcy ponieważ jak pęknie to nawet połowa tafli może wpaść na kierowcę a klejona pęknie i zostanie a hartowana rozsypię się na kawałki.Ja polecam klejone szyby.Posiadam w t 25 i Bizonie.W t 25 od 20 lat są popękane jak zaparkowałem w silosie i do dzisiaj są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Potajtany    0

A może wiecie skąd mógłbym wziaść takie szyby? Przednia i tylnia kupie,drogie nie sa tylko pozostają boczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Podjedź do szklarza dotnie ci na wymiar jaki będzie potrzebny z klejonych .Myślę że w 300 zł się zamkniesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

http://www.szyby-hartowane.pl/

 

Spróbuj zgłosić się do np. firmy jak w linku albo znaleźć jakąś bliżej siebie. W każdym razie piszą na swojej stronie, że zrobią też szyby na wymiar na indywidualne zamówienie. Ja typowe szyby kupowałem ostatnio u człowieka, który właśnie zamawia w takich firmach tylko w ilościach po kilkadziesiąt sztuk na raz więc potem tanio sprzedaje. Np do renault 106-54 za boczną szybę zapłaciłem 50 zł, gdzie za oryginał musiałbym wydać pewnie z 1500 zł. Szyba hartowana, z pieczątką hartowni i otworami do klamki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladimir    21

Siemka Koledzy :)

Chce w Rusku zamontować taki zestaw wydechowy (żeby tłumik wystawał nad kabine). Czy to kolanko od Mtza spasuje? Dźwięk sie bardzo zmieni czy nie? No i czy on będzie wtedy szedł pionowo do góry czy może będzie tak odchylony jak oryginał w T25? Czego bym nie chciał...

 

http://allegro.pl/rolnex-kolanko-tlumika-kolektora-mtz-belarus-i3060910030.html

 

http://allegro.pl/rolnex-tlumik-tlumnik-dlugi-mtz-belarus-tanio-i3073246475.html


Ruskie sprzęty mam i radę sobie dam.
Jestem Z KPK Kumurum Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Adam, za tydzien bedziesz pisal temat jak przegwintowac gwinty w glowicach. W tym kolanku rozstaw srub na wysokosc jest duuzo wiekszy. a tlumik wazy ponad 7 kg, z czego najwiekasza masa jest umieszczona na gorze puszki tlumiacej. Walnij sobie tlumik od MF 255 z dlugimi rurkami, lzejszy i zwykle kolanko dedykowane do T25, tez na alledrogo widzialem. .


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    39

@ Vladimir Jak masz teraz oryginalny tłumik to zmień tylko tę rurę co jest nad puszką.Można dorobić z tłumików samochodowych o odpowiedniej średnicy.Na złomach za taki wydech samochodowy zapłacisz grosze.

Edytowano przez Voo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladimir    21

@zbyszekbrzuze Po co to 1-wsze zdanie? Po prostu pytam-kto pyta nie błądzi. Kolanko jest na allegro ale na moje oko nie idzie ono pod kątem 90 stopni i będzie mi potem ten wydech wisiał w bok jak oryginalny i zasłaniał halogen.

Dobra dzięki-zrobie to po swojemu i popytam gdzie indziej skoro takie oburzenie czy coś ma padać na forum O.o

 

@Voo Chciałem tak zrobić ale on w bok odchodzi i raz, że do kitu by to wyglądało a dwa, że halogen zasłoni... Natne oryginalny po swojemu, wyprostuje go i wtedy dospawam. Dzięki i pozdrawiam


Ruskie sprzęty mam i radę sobie dam.
Jestem Z KPK Kumurum Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

No trochę może zbyt mocnych słów użyłem. Chociaż żadnego wykrzyknika nie postawiłem...

 

Tłumik od MTZ jest po prostu nieco za duży.

Faktycznie kolanko do T25 wychodzi pod kątem.

 

No tak... Nowy typ T25 nie posiada zdejmowanej końcówki wydechu :mellow: i jest problem. Tak to byś tylko odkręcił i wymienił na dłuższą.

 

a tak z ciekawości zapytam: Po co taki długi wydech?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladimir    21

W drugim Władku mam ten wydech ze zdejmowaną końcówką. Wezme je zamienie-ten z nowszego dam do starszego i odwrotnie.

Tylko i tak ten od starszego natne na kolanku od wewnątrz, nagne ile trzeba żeby go odpowiednio wyprostować do pionu i bedzie wtedy...

Ciszej bedzie podobno w kabinie i gałęzie mi tak nie będą waliły w szybe i w nawiew w lesie, bo prawie je będzie ściągał w bok...


Ruskie sprzęty mam i radę sobie dam.
Jestem Z KPK Kumurum Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

@zbyszekbrzuze Po co to 1-wsze zdanie? Po prostu pytam-kto pyta nie błądzi. Kolanko jest na allegro ale na moje oko nie idzie ono pod kątem 90 stopni i będzie mi potem ten wydech wisiał w bok jak oryginalny i zasłaniał halogen.

Dobra dzięki-zrobie to po swojemu i popytam gdzie indziej skoro takie oburzenie czy coś ma padać na forum O.o

 

@Voo Chciałem tak zrobić ale on w bok odchodzi i raz, że do kitu by to wyglądało a dwa, że halogen zasłoni... Natne oryginalny po swojemu, wyprostuje go i wtedy dospawam. Dzięki i pozdrawiam

 

Ruscy specjalnie wymyślili kolanko z kątem poniżej 90o . A to wszystko po to aby można było odwrócić tłumik do góry nogami i tak go przykręcić w tej pozycji lekko odchylony od pionu. Kiedyś w poprzednim T-25 miałem tak zamontowany tłumik. Tłumik przykręca się do góry nogami kiedy traktor jest używany do stałej pracy na wstecznym biegu czyli jako widlak. Dodatkowo była jeszcze specjalna przystawka do przełożenia kierownicy i też dlatego pedał sprzęgła przykręca się na dwie śrubki pomimo tego że są wywiercone 3 otwory. Do pracy na wstecznym pedał sprzęgła przykręcało się na innych otworach czyli pod innym kątem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

W moim regionie używano go w ten sposób do wyrywaczki lnu. W instrukcji wszystko ładnie opisane. Nawet mam taka przystawkę w fabrycznej skrzyni części zamiennych.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Dwigatiel
      Witam, kupiłem nowa instalacje lublinową ( przewody 3 razy cieńsze niż orginalne) i schody zaczeły sie na stacyjce. Czy ta stara jest dobrze podłączona? pomarańczowy szedł na środkową pozycje kierunków a niebieskie chyba były rzeźbione na przycisk. Troche strach podłączać na pałe bo przewody cienkie i kolory inne.  Narazie mam podłączone jak na zdjęciu sugerując sie minimalna roznica w grubosci kabli i rozmiarami oczek.


    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez RolnikCz
      Witam ile może kosztować mnej więcej regeneracja pompy wtryskowej do władimirca?
    • Przez kaliber942
      Witam, od niedawna posiadam Władka, wczoraj podczas koszenia zaczął dymić ze sprzęgła i nagle pedał wpadł w podłogę. Ściągnąłem osłonę od sprzęgła i zauważyłem że widełki spadły z łożyska jak na zdjęciu. Poprawiłem to, odpaliłem i przy wciskaniu sprzęgła lecą z tamtąd iskry. Sprzęgło jest już spalone? Wymiana tarczy załatwi wszystko czy łożysko, docisk i te widełki też muszę wymienić?

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj