Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

No właśnie ja z tak zmieniłem, Wyjołem takie jak z prawej z   sprężynami i założyłem te z lewej bez, a mój z  2001 lub 2002 r ostatni wypust wiec raczej bez toczenia będzie. 

Teraz pytanie dlaczego ten  tłumik drgań LUK kosztuje od 1,3 do 4 tyś 

Opublikowano
21 minut temu, tomek73 napisał:

No właśnie ja z tak zmieniłem, Wyjołem takie jak z prawej z   sprężynami i założyłem te z lewej bez, a mój z  2001 lub 2002 r ostatni wypust wiec raczej bez toczenia będzie. 

Teraz pytanie dlaczego ten  tłumik drgań LUK kosztuje od 1,3 do 4 tyś 

W sumie oba mają sprężyny, stary typ ma je widoczne, nowy ma schowane. Poza ceną to nie wiem czy czymś się różnią, za swój dałem jakieś 1700 z małym +/- i na reklamację się nie zanosi.

Wymiana tego nie raz była opisana w tym temacie, to da sie zrobić bez rozpoławiania, trzeba tylko wydech zdemontować bo przez prawą strone najłatwiej to wymienić

Opublikowano (edytowane)

Tak wymieniałem nawet na ciepłym  silniku , zajeło mi to z  2 godziny. Banalnie prosto. 

Wtedy zamawiałem gdzieś w  Polsce, teraz zleciłem w  sklepie. 

Tylko cena mnie dziwi że to samo jeden producent taka różnica. 

W Legnicy na półce 1550 leży. 

Edytowane przez tomek73
Opublikowano
15 godzin temu, Krystian86 napisał:

Mial ktos kiedys problem z pieniacym sie olejem w skrzyni????

Filtr może wymieniałeś ostatnio? Gdzieś ci może powietrze pompa zasysać albo pomieszane oleje.

Opublikowano

Oleje wymienione na totala mpv 10w30 filtr Donaldsona zasysajacy wyczyszczony. Wszystkie mozliwe weze powymieniane. Problem jest taki ze caly czas pieni olej i po pewnym czasie gina hamulce, reszta hydrauliki dziala jak nalezy i cisnienia tez ma w porzadku. Hamulce tez cale robilem. Brakuje mi juz powoli pomysłów.

Opublikowano

Ja mam coś innego, moze ktos podpowie. Podczas ruszania ze sprzegła nożnego czasami ale nie zawsze słychac taki jakby metaliczny dźwięk. Słychac go przez chwile przy powolnym puszczaniu pedału, czasami jak ruszam i słysze ten dzwiek wcisne ponownie sprzegło do konca i puszczajac ponownie juz jest normalnie. Ciezko go opisac jakby jakies metaliczne szorowanie czy cos takiego, Przy ruszaniu z EHR tego nie słychac tylko standardowo potrafi szarpnąc

Opublikowano

Mogą być zużyte tarczki, jak puszczasz sprzęgło to stopniowo podajesz ciśnienie ma kosz a jak dajesz rewers to jest to bardziej agresywne. Może też to być tłumnik drgań. Ciężko powiedzieć jak sie nie słyszy dźwięku.

 

Opublikowano

Raczej tarczki. 
Ale jak „ruszanie z EHR”? Co to znaczy? W sensie, że ruszasz i podnosisz podnośnik wtedy?

Jak szarpie to hydroakumulator wymień. Spokojnie można założyć większej pojemności niż ori lub dwa takiej pojemności jak ori. To sporo pomaga i łagodzi rewers i połówki.

Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, Lukas85 napisał:

Jakie beda objawy zużytego tłumika drgan? Po czym poznac bez robierania ze cos z nim jest nie tak?

 

U mnie oryginał  na sprężynach to mocno hałasował, teraz ten Luk bez sprężyn to jakby na skrzyni był gdzieś duży luz, jak dodawałem gazu to ok, jak poszczałem lub zwalniałem ciągnikiem to jakby był duży luz i waliło. Po dokręceniu osłony chwyciłem za wał od skrzyni i miał  z  1/4 obrotu luzu na tłumiku.

 

1 godzinę temu, Rowan napisał:

Moją sprawdzoną kilkukrotnie „receptą” jest 2x 0.5l, ale możesz spróbować 0.7 lub 1l. 

Ciśnienie 9-10bar.

Takie małe ciśnienie. ja szukałem i w serwisie znaleźliśmy że mam mieć 28 bar i tak ustawiłem 

Jak miałem walnięty to tarcze  w rok ścieło. 

Edytowane przez tomek73
Opublikowano
3 godziny temu, Rowan napisał:

Raczej tarczki. 
Ale jak „ruszanie z EHR”? Co to znaczy? W sensie, że ruszasz i podnosisz podnośnik wtedy?

Jak szarpie to hydroakumulator wymień. Spokojnie można założyć większej pojemności niż ori lub dwa takiej pojemności jak ori. To sporo pomaga i łagodzi rewers i połówki.

Przepraszam oczywiscie zle napisałem chodziło mi o ruszanie bez sprzegła nożnego a tylko przez dzwignie od rewersu. Szarpniecie jest ale nie jakies straszne. Najbardziej wyczuwalne jak ruszam z maszyna i ciagnik jest na pochyłym terenie wtedy potrafi szarpnąć, na płaskim terenie tylko delikatnie. Do wymiany tarczek trzeba rozpaławiac?

Opublikowano

Zależy z jakiego biegu. Tak do 3-2 nie powinno zdusić. 
Co do hydroakumulatora, to on przy takim ciśnieniu zupełnie nic nie przyjmie. W układzie jest 18-19bar, więc nabija się je połową, z resztą na ori jest nabite zależnie od rocznika 9 lub 10bar. W osi amortyzowanej jest 35bar.

Opublikowano
28 minut temu, Rowan napisał:

Zależy z jakiego biegu. Tak do 3-2 nie powinno zdusić. 
Co do hydroakumulatora, to on przy takim ciśnieniu zupełnie nic nie przyjmie. W układzie jest 18-19bar, więc nabija się je połową, z resztą na ori jest nabite zależnie od rocznika 9 lub 10bar. W osi amortyzowanej jest 35bar.

Akumulatory kupujesz już nabite. Jak ci na 2 i 3 pod górke nie dusi ciągnika bez gazu to albo nie masz 19bar na koszu albo tarczki w kiepskim stanie.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v