Rowan

Members
  • Ilość treści

    872
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

66 Excellent

O Rowan

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 04/30/1993

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Motoryzacja... Sport... Elektronika... Elektryka

Ostatnio na profilu byli

5621 wyświetleń profilu
  1. Przecież hamownia nie jest potrzebna jeśli silnik tylko jest sprawny i trzyma serię, to przyrost jest banalnie prosto obliczyć dla danego silnika. Z resztą są aplikacje, które przeliczają wartości, jakie i o ile skorygować aby uzyskać zakładaną moc. Polecam najpierw troche zgłębić temat, a potem się nabijać 😉
  2. Na hydrostacie go widać. Od zewnętrznej strony kombajnu. Jest na fasolkach. Delikatnie popuszczasz śruby, i pukasz mloteczkiem w jedna lub druga strone. Tylko to trzeba robic z rozwagą i ktos musi byc w kabinie, trzyma na hamulcu, a Ty regulujesz, druga osoba puszcza hamulec i sprawdza czy kombajn nadal ciagnie na neutralu czy nie. To jest ich przypadłość.
  3. Nastawnik na hydrostacie musisz wyregulować.
  4. Tak, jeśli olej się pojawia z tamtej strony, to faktycznie wymiana. Raz na okolo 3tys h raczej trzeba nabić.
  5. Dokładnie. Na to zwracam uwagę, że niektórzy mają mokro po obejrzeniu kilku filmików na yt i już zrobili z niego profesora, który „na tip top” sprawdza ciagniki. Tak wię niestety nie da. Podstawowe parametry można sprawdzić, ale nawet z nowym nikt Ci nie zagwarantuje, że „przez 2000h nic się nie wysypie”.
  6. Normalne. Ale kolega tu napisał tak, jakby on miał jakiś rentgen w oczach i potrafił sprawdzić ciągnik lepiej niż reszta rozumnych i ogarniętych serwisantów 😉 A są osoby, nawet tu na af, które doświadczeniem i wiedzą zjadłyby tamtego Pana w temacie Fendta.
  7. Hydroakumulatory nie muszą być uszkodzone. Mogą wymagać ponownego nabicia tylko.
  8. Taniej założyć zwykły czujnik pojemnościowy od automatyki przemysłowej i podłączyć go pod przekaźnik od koguta.
  9. Taa i łeb do skrzyni też wsadzi, nie?
  10. Rowan

    Case mx 135

    Czasem się w nich tak dzieje, jak już ząbki przeciągnie. U mnie w MC120 przy prawie 11tys h i nie ruszanej skrzyni były już delikatnie na tarczkach ząbki przeciągnięte, a okładziny jak nowe były. Wymieniałem wszystkie ale tylko wlasnie dlatego, że ząbki były ruszone. Będziesz musiał ten wewnętrzny tryb kupić.
  11. Dlatego napisałem co ma sprawdzic na poczatek, co zrobi bez niczyjej pomocy. Dalej, trzeba juz mieć jakąś wiedze aby to naprawić.
  12. Żarówke to sobie możesz gdzieś indziej wpinać, a nie w sekcje, którymi steruje CAN. Bolą mnie porady ludzi nie mających pojęcia o czymś i doradzających „na pałke”. Co do tematu... Wtyczki możesz zamieniać i nie zmieni to kolejności działania, bo każda sekcja ma „zapamiętane” miejsce i mimo zamiany kostek i tak bedzie pod tym samym przyciskiem. Odskrob lakier przy wtyczce i zobacz czy mruga jakiś kod. Przy samej wtyczce jest dioda, której nie widać. Jeśli nie mruga nic, to zaworek w cewce może być przycięty, a żeby to sprawdzić, trzeba zamianić cewke z innej sekcji.
  13. Rowan

    Case mx 135

    Jak już tyle rozebrałeś, to wymień w obu koszach. Po za tym jeśli któryś ślizgał, to będziesz widział gdzie spalone są. Sprawdź czy kosze są szczelne.
  14. Trzeba przyznać, że stylistyką nowa puma przykryła całą konkurencje. Nawet Valtra i DF nowy tak ładnie i nowocześnie nie wyglądają.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj