Rowan

Members
  • Ilość treści

    1531
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

113 Excellent

O Rowan

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 04/30/1993

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Motoryzacja... Sport... Elektronika... Elektryka

Ostatnio na profilu byli

7763 wyświetleń profilu
  1. Szukaj zwarcia, co więcej można Vi doradzić? Najpierw odpinaj po kolei lampy, jak odepniesz wszystkie i nadal bedzie palić, to zdejmuj dach, tam często jest przyczyna jeśli ktoś go przed Tobą zdejmował i źle kable ułożył.
  2. Rowan

    Case MX 120

    Nie, inaczej tego nie zrobisz. Koszta zależy czy sam zrobisz czy mechanik. Mechanik może powiedzieć za te robote do 4tyś. Części to grosze.
  3. To jak już tyle rozebrałeś, to zwolnice rozbierz do tarcz hamulcowych, bo to najczęstsza przyczyna czarnego oleju w nich.
  4. Pisz na maila. ostrowskibartlomiej93@gmail.com
  5. Nie wyleciałeś przez szybe z niego? 😉 Czy juz tak wyjechane, że nie ciągnął?
  6. Wymiany tych kół? Wszystko jest w serwisówce, jak coś to moge sprzedać.
  7. Tak. https://m.olx.pl/d/oferta/kola-zebate-40km-h-case-maxxum-5120-5130-5140-5150-case-mx-tryby-116782a1-CID757-IDOzZvB.html
  8. W 51xx i MX oraz McCormickach MC i MTX wymienia się pare kół zębatych okienkiem od superreduktora, o ile on jest, ale okienko jest zawsze. Robi się to bez rozpoławiania. Generalnie nawet oleju nie trzeba wypuszczać raczej. Para tych kół jest w Granicie dostępna za okolo 1500-1800zł. Koła są proste i jak ktoś ma ochote to można je dorobić tak, że można zrobić 50km/h 😉
  9. Najlepiej to robić tak jak sugeruje serwisówka. I można powiedzieć, że już popełniłeś błąd, bo łatwiej wyjąc całego dynashifta. Trzeba go od tyłu uwolnić i wyjąć, nie pamiętam tylko czy w tej wersji trzeba nim obracać czy nie, bo w hexashifcie trzeba nim przekręcić na pewno. Zdobądź serwisówke i działaj. Jak coś to mogę odsprzedać. Moja sugestia jest tylko taka, że tarczki i przekładki na rewersie musisz wymienić, od połówek widziałem tylko raz wymagające wymiany. Natomiast powymieniaj hydroakumulatory albo jeśli nie dziurawe(zwykle pękają), to je napełnij. To jest BARDZO ważne. No i kalibracja po naprawie.
  10. Hmmm… Generalnie to ten błąd pokazuje się przy uszkodzeniu w sterowniku i wom wtedy nie działa. A kostka, którą pokazujesz na zdjęciu jakoś średnio mi jest znajoma. Jesteś pewien, że przez nią idzie do elektrozaworu wom zasilanie?
  11. Wpadł w niego jakiś paproch. Normalna sprawa. Często sie w nich tak dzieje.
  12. Trzeba wiedzieć jak to zbadać 😉 Rozbieraj zawór;-)
  13. Najczęściej się zacina elektrozawór sprzęgła.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj