Raczej jest to jedna z cewek bliżej bloku skrzyni. Łatwo to w sumie sprawdzić. Wypninaj cewki po kolei i sprawdzaj bledy. Tam gdzie bedziesz mieć tylko ten błąd który masz, to będzie ta cewka. Wypinając inne, będą znikać kolejne 4 biegi z danego zakresu.
@Ziel, tu nie chodzi o cewki od połówek, tylko od sequencera. To tak jakby nie dało sie wrzucić 4 zakresu. Jak nie zapomne to sprawdze to jutro napisze.
Błędy sie odczytuje z kontrolki wałka WOM. W tym temacie jest kilkukrotnie opisana procedura. Kody chyba też nawet były opisane. Odczytaj, skasuj, pojeździj do wystąpienia Nki i znów odczytaj, bedziemy wiedzieć z czym jest problem.
No to sprawdź jakie Ci błędy wyrzuca, a nie będziemy na ślepo strzelać, skoro masz swoją teorie na to. Jak dla mnie cewka.
Jak to jak sprawdzic błąd z „N”? Normalnie, tak jak sie sprawdza błędy w tych ciągnikach…