Skocz do zawartości
roxor

Case mx 135

Polecane posty

roxor    0

Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

było już, no ale napisze jeszcze raz. Silnika to właściwie nie sprawdzisz ale skrzynie jakos tam mozna, rozgrzej olej wbij np 3bieg wciśnij hamulec i ruszaj (przód i tył) na każdym pólbiegu powinno dusić silnik, jak da rade kręcić to czeka cię rozpoławianie. Srawdź czy na rozgrzanym i zimnym oleju tak samo lekko kręci kierownicą, Podnies klapke po prawej stronie i powinno wyświetlać 0 na kompie, spawdź czy wałek się obraca. Lekkie terkotanie na luzie ze skrzyni to w sumie norma w nich tak samo szarpanie na półbiegach. Tak ogólnie to prosty w budowie bez nadmiaru elektroniki wół roboczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Zwróć uwagę na to czy biegi lekko wchodzą. Nie zwracaj uwagi na szarpiące półbiegi, sprawdź tylko czy nie będą się ślizgać. Zwróć uwagę na przecieki, z silnikiem raczej nie będzie problemów. Ale najważniejsze to przed tym wszystkim porządnie rozgrzać silnik :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witajcie :) prosze o pomoc kupiłem dzisiaj CASE mx 135 1999 rok . Przesiadlem sie z ursusa 1014 więc mam troszke problemy z jazdą otóż case ma skrzynie z 4biegami i 4 połówkami. tylko nei wiem po co jest ten przycisk przy joysticku od zmiany biegów. I mam jeszcze pytanie czy jezeli np. jade biegiem 3 na 4półbiegu to moge przezucic na 4 ? opiszcie mi jak sie tym obsluguje. O własnie bym zapomniał jaki nalac olej do silnika i ile ? moze byc mobil delvac ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ryki    7

Ten przycisk na gałce zmiany biegów działa tylko na 4 biegu, tj jak będziesz zmieniał półbiegi na 4 biegu to z tym guzikiem i nie szarpie. Pomiędzy głównymi biegami to sobie zmieniasz jak chcesz wyczujesz jakie są różnice prędkości jazdy i będziesz wiedział jak dobrać półbiegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Ten guzik stosujesz na 4 biegu tylko gdy ciągnik ma ciężko. Np załóżmy że jedziesz na 4 i 4 pół biegu z przyczepą 20t pod góre i czujesz że go tracisz to żeby nie szarpnął najpierw wciśnij guzik a potem zrzuć na 3 pół bieg tak samo w drugą stronę np z 1 pół biegu na 2 . Z 3 biegu na 4 ciężko będzie miał. Zobaczysz że się szybko wprawisz to kwestia kilku dni i będziesz śmigał jak głupi ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Ja tego przycisku nie stosuje gdy schodzę na półbieg niżej. Bez potrzeby nie używaj za wiele bo sie szybciej sprzęgło zużywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

Ten guzik uruchamia sprzęgło jednak z pewnym opóżnieniem i łagodniej to tak jakbyś użył nożnego sprzęgła. Nie używa się jak jest ciężko, gdyby tak było to na niższych biegach też by funkcjonował. Jak jedziesz pod góre z ładunkiem i schodzi z obrotów to normalnie zrzucaj półbieg i nie szarpnie. Guzik właśnie ładnie się sprawdza podczas zwalniania i przyspieszania ale z niezbyt obciążonym ładunkiem inaczej czuć że sprzegło mocno mieli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

super sporo mi pomogliscie swymi opiniami za co wam bardzo dziekuje, ale mam jescze jedno pytanko wczoraj przewracalem plug casem, przewracal pieknie i plynnie dzisiaj bylem w pobliskim serwisie wymienili mi oleje w calym traktorze. nastepnie pojechalem orac i nie chcial obrócić obrócil do polowy, wiec przyjechalem do domu troszke pokombinowalem, zmienilem kolejnosc przewodów i przewracal ale troszke szrpał tak jakby bylo malo oleju, zaznacze tylko ze w skrzyni jest 60 l oryginalnego oleju CASE hy trans. Mozliwe ze musze dolac ? a moze uklad byl zapowietrzony musze sie z tym przespac i rtano wszystko sprawdzic, ale powiedzcie co o tym sadzicie. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Układ hydrauliczny sam się odpowietrza. Może miałeś inny olej i nie do końca spuścili zrobiła sie trochę piana i pompa nie podaje z takim ciśnieniem jak trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Albo ktos sie bawił dławikami na rozdzielaczu i zwiekszył przepływ na wyjsciach i z tad mogły sie pojawic szarpnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witajcie :) znów zwracam sie do was z prosbą o pomoc, gdyż moj CASE mx 135 nie jedzie ok 40 km/h, a tylko nie cale 25 km/h przy 2000 obrotów na 4 biegu i 4 półbiegu, opony są wysokie bo 18.4 r38 czy tam jest jakaś blokada ? czy moze jest skrzynia wolniejsza, dodam tylko ze wszystko działa jeżeli chodzi o skrzynie. Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

Widać taka skrzynia. Ciągnik pewno z Francji przywieziony? Teoretycznie da się ją przerobić na skrzynie 40kmh nawet bez rozbierania skrzyni, jednak trzeba kupić 2 koła zębate, a to już parę tys zł. Szkoda że nie zrobili tego na zasadzie zmiany tych kół między sobą.

Więcej jak 2000 obr nie kręci? Mój 2400 kręci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jest 2400 ale przy tej predkosci nie testowałem pewnie max 28 poleci i tyle. Myślałem ze jest jakaś blokada w komputerze tego traktora i myślalem ze gdyby sie zdobylo kogos takiego to by to odblokował ale sprawa jest innego typu wiec nie bede nic ruszal niech bedzie jak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
doman57    10

Slyszalem o takich wolnych wersjach, jak nasz ciagnik kupowalismy gosc ktory sprzedawał mowil ze ciagnik max poleci 26 No mnie to juz od razu odrzucilo, ale co tam pojechalismy obejrzec Beczka smiechu, gdy okazala sie ze te 26 to mil/h a nie km/h :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no niestety jestem tym u ktorego jest skrzynia wolniejsza ale nie zalamuje sie tym ursussem i tak jezdzilem wolniej:D . Mam jeszcze pytanie czy mozna sprawdzic spalanie jak tak to w jaki sposob ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Spalania nie da sie sprawdzić silnik wraz z pompą jest mechaniczny.

 

Edit: A zwróć uwage czy czasem w milach nie masz podanej prędkości. Jeśli tak to daj znać napisze ci jak to zmienić na km/h

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podzwonilem troche po allegro i popytałem jak to jest z tymi skrzyniami. otóż jeden gosc powiedzial ze za siedzeniem z prawej strony jest reduktor, ja takiego czegos nie mam a poza tym nie chce mi sie wierzyc ze za pomocą jakiejś wajcy mozna zwolnic lub przyspieszyc traktor. POMOZCIE BO JESTEM ZMIESZANY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

Nie każdy był wyposażony w ten reduktor. Wajcha powinna być na prawej konsoli z boku przy tylnej szybie dosyć długa trudno jej nie zobaczyć. Ewentualnie możesz zobaczyć z prawej strony koło akumulatorów jest taki dekiel z boku skrzyni i powinna z dekla wystawać dźwigienka z linką. Jeśli tego nie ma to znaczy że jest to wersja bez reduktora. A nie ma naklejki z tyłu ciągnika z prędkością? Ale wydaje mi się, że jest to poprostu wersja 30kmh najpewniej z Francji bo tam są takie przepisy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Na prawych dźwiach na szybie powinna być przezroczysta naklejka z podanym prędkościami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez Arturo1610
      Witam. Mam case mx 100c i nie mam z przodu obciążników mam tylko uchwyt taki jak na zdjęciach ale oryginalne obciążniki od case czy mccormicka nie pasuja pomoże ktoś i powie jakie powinny być obciążniki w tym ciągniku i ile powinno ich być ? albo może ma ktos takie i chce sie ich pozbyc ? Proszę o pomoc bo bez obciążników to jak zapnę jakąś maszyne to przód ledwo co ziemi dotyka  


    • Przez misterio26
      Witam.
      Posiadam ciągnik case 4230 i nie mogę sobie poradzić z pewną awarią od dłuższego czasu.
      Podczas szybkiej jazdy tym ciągnikiem tylni most nagrzewa się do takiego stopnia że nie można go dotknąć ręką.
      Ciśnienie w hydraulice na tylich złączach to 175.
      Nowe tarcze hamulcowe i uszczelnienia olej tak samo nowy i nic nie pomaga.
      Podejrzewam rozdzielacz bo tylko tego nie potrafię sprawdzić ja na razie.
      Dodam tylko że vmax tego ciągnika to 50km/h i to też budzi moje zastrzeżenia bo według internetu prędkość powinna wynosić 36km/h.
      Szukam jakiekolwiek pomocy.
      Pozdrawiam 
×