Polecane posty

Dastan    4

A czasem nie ma tam śruby - ogranicznika przy dźwigni z cięgnem jak w 3p?

 

Poszukuje sekcje rozdzielacza hydrauliki zew. Ktoś  wie gdzie można się pytać? Oczywiście z rozbiórki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    50

Pytaj w Bykowie w Agrifarmie albo ewentualnie Multimar w Paparzynie, oni maja nawiecej czesci do MX-a/MTX-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik    10
Dnia 2.12.2019 o 20:24, lebek5 napisał:

Może wiesz która będzie śruba od podniesienia dawki i na ile obrotów podnieść?

 

pompa dephi perkins&key=4ddd69c9f7bf45ccd6f227bb8d175ae1005&key=4ddd69c9f7bf45ccd6f227bb8d175ae1005

Nie wiem czy dobrze widać na zdieciu

 

W tej pompie podniesienie dawki nie jest takie proste jak w rzędowej. Ona jest o wiele bardziej skomplikowana, podejrzewam, że sam nie jesteś w stanie tego zrobić. Obroty zmniejszyć, zwiększyć tak, ale dawka to już magia :). Na forum "Kopaczka" jest dużo o tych silnikach i pompach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pigmei    551

 Chodzi mu o podniesienie obrotów jałowych, a  nie o dawki , w każdym bądź razie tak pisał na poprzedniej stronie .

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    50

Obroty zmienia sie w tych pompach na pokrywie przy dźwigience gazu jest śruba z kontrą i ją trzeba wkręcić żeby dalej wypchnąć dźwigienke.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lebek5    23
3 godziny temu, Ziel napisał:

Obroty ustaw na rozgrzanym silniku.

Dziękuje wszystkim za porady😁 Na ile ustawić 850?, jest 560  

przypomnę że mam Cx 80 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik    10

Ustaw tak żeby wałek się włączał. Nie wiem jak w CX, ale w MX poniżej pewnych obrotów wałek się nie załączy. Ja mam 800 z małym groszem na ciepłym. Na zimnym ma 760, i wtedy wałek nie ruszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    32

Obroty na 900... było pisane wcześniej, chodzi o smarowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    4

Trafił mi się problem z rewersem, zniknęła jazda do tyłu, po kliku dniach wróciła i teraz znowu to samo. Nie włącza się kontrolka cofania na pulpicie, nie wyskakuje N, zwyczajnie nie ma żadnej reakcji, nie ma błędów w kontrolerze. Na szybko sprawdziłem, że w ogóle nie podaje zasilania na wyjściu kontrolera na elektrozawory (wyjście jest to samo co do jazdy w przód, a tam działa). Ktoś ma pomysł gdzie szukać przyczyny? Wydaje się jakby problem był na wejściu, przełącznik FNR? Multimetrem sprawdziłem  i wydaje się dobry.

Edytowano przez Dastan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    50

Przełącznik jest na kontaktronach. Sprawdzałeś multimetrem czy kontaktron w tył załącza tak jak i do przodu? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    4

Niby tak, muszę jeszcze sprawdzić przewody tylko. Ewentualnie spróbuje przełożyć przewody aby kontaktron w przód podawał sygnał na cofanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    13

Case MX 120- Problem z wałkiem WOM
Rozłączało mi wałek podczas pracy z prasą, po czym zaczyna mrugać kontrolka,  ponowne włączenie zawsze działa za pierwszym razem i wałek pracuje poprawnie do następnego rozłączenia. Problem pojawił się po dłuższym przestoju i dodam, że z odłączonymi akumulatorami bo może to miało wpływ. W poprzednim sezonie przepracowałem jakieś 200h na wałku i nie rozłączyło nawet razu.

 Z PTO odczytałem błędy:
15 - Problem z włącznikiem?
27- Problem z kontrolką?
62 - Problem z  synchronizacją prędkości obrotowej wałka i alternatora?
 

Po wykasowaniu błędów zrobiłem procedurę kalibracji, wszystko przebiegło pomyślnie. Problem  z rozłączaniem był kilka miesięcy temu w prasie, od tamtego czasu ciągnik pracował w pługu. Przed kasowaniem błędów i kalibracją, podpoiłem kosiarkę bijakową 4m. i ruszyłem na ugór sąsiada, ale podczas pracy nie odcinało mi womu, być może za małe obciążenie, z prasą ma zdecydowanie ciężej . Po kalibracji również popracowałem kosiarką chwilę i również nic się nie działo. Czyli koniec, końców nie wiem czy kalibracja coś dała czy jednak jest poślizg na tarczach i przy prasie w maju wyjdzie. Teraz jestem bardziej skłonny ku temu, że to wina kalibracji bo problem wystąpił nagle.

Chce jeszcze zmierzyć ciśnienie ale nie do końca wiem, w którym punkcie i tu jest moje pytanie, gdzie jest to miejsce? I następne pytanie... czy poprawne ciśnienie będzie występowało przy zużytych tarczkach czy jest to kwestia tylko uszczelnień na koszu? Czy jest jakaś metoda sprawdzić to przed sezonem bez  rozpoławiania ciągnika? Co do punktu pomiarowego wydaje mi się, że będzie to przy elektrozaworze, jeden z tych trzech imbusów. Za wszelką pomoc z góry dzięki ;)

IMG_20200115_092731.jpg

Edytowano przez ursuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mqdla    1
2 godziny temu, ursuss napisał:

Case MX 120- Problem z wałkiem WOM
Rozłączało mi wałek podczas pracy z prasą, po czym zaczyna mrugać kontrolka,  ponowne włączenie zawsze działa za pierwszym razem i wałek pracuje poprawnie do następnego rozłączenia. Problem pojawił się po dłuższym przestoju i dodam, że z odłączonymi akumulatorami bo może to miało wpływ. W poprzednim sezonie przepracowałem jakieś 200h na wałku i nie rozłączyło nawet razu.

 Z PTO odczytałem błędy:
15 - Problem z włącznikiem?
27- Problem z kontrolką?
62 - Problem z  synchronizacją prędkości obrotowej wałka i alternatora?
 

Po wykasowaniu błędów zrobiłem procedurę kalibracji, wszystko przebiegło pomyślnie. Problem  z rozłączaniem był kilka miesięcy temu w prasie, od tamtego czasu ciągnik pracował w pługu. Przed kasowaniem błędów i kalibracją, podpoiłem kosiarkę bijakową 4m. i ruszyłem na ugór sąsiada, ale podczas pracy nie odcinało mi womu, być może za małe obciążenie, z prasą ma zdecydowanie ciężej . Po kalibracji również popracowałem kosiarką chwilę i również nic się nie działo. Czyli koniec, końców nie wiem czy kalibracja coś dała czy jednak jest poślizg na tarczach i przy prasie w maju wyjdzie. Teraz jestem bardziej skłonny ku temu, że to wina kalibracji bo problem wystąpił nagle.

Chce jeszcze zmierzyć ciśnienie ale nie do końca wiem, w którym punkcie i tu jest moje pytanie, gdzie jest to miejsce? I następne pytanie... czy poprawne ciśnienie będzie występowało przy zużytych tarczkach czy jest to kwestia tylko uszczelnień na koszu? Czy jest jakaś metoda sprawdzić to przed sezonem bez  rozpoławiania ciągnika? Co do punktu pomiarowego wydaje mi się, że będzie to przy elektrozaworze, jeden z tych trzech imbusów. Za wszelką pomoc z góry dzięki ;)

IMG_20200115_092731.jpg

Miałem podobny problem z wałkiem. Wymieniłem paski na alternatorze i zrobiłem kalibrację. Od tamtej pory spokój , już dwa lata w aktywnym nie wyłącza. Paski jak masz liche to wymien. 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    50

Kolega wyżej dobrze podpowiada. Być może alternator dostaje poślizgu a nie tarczki na womie i wtedy Ci rozlącza. Co do kosza, to moga byc i uszczelnienia i tarczki, ale jak padly uszczelnienia i ślizgalo juz, to tarczki tez beda juz podrobione. Jeśli zdejmiesz plecak, to trzeba wymienic i tarczki i uszczelnienia.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    13

Dziękuje panowie za pomoc. Dziś otrzymałem zakupiony manometr i zmierzyłem ciśnienie i chyba nie jest dobrze. Na obrotach 1000 trzyma ciśnienie 18 bar natomiast na obrotach 540 ciśnienie skacze między 4 a 12 bar. Czyli trzeba pewnie szukać mechanika. To WOM da się zrobić bez rozpoławianie? Ściągając tylko plecak? 
Filmik z pomiaru 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    50

A zawór sprawdzałeś? Tam jest taka bardzo cieniutka dziurka grubości włosa. Być może jest przytkana i dlatego tak wariuje ciśnienie. Albo jest słaba cewka i nie trzyma dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez PolskiRolnik252
      Witam, potrzebuję wyjść power beyond do case 5140, przeszukałem kilkadziesiąt stron i nigdzie nie mogę takowej płytki znaleźć. Orientuje się ktoś gdzie ewentualnie można taką zakupić? 


    • Przez Pawelt12
      Witam czy ktoś wie jak odblokować ehr w ciągniku case cs 150 po przekreceniu kluczyka kontrolka diagnosi raz mignie a potem świeci się cały czas przyciski od podnoszenia ramion na joysticku nie działaja a sam podnośnik działa 
      Pozdrawiam 
    • Przez arkadian12
      Witam
      Na OLX
      https://www.olx.pl/oferta/pompa-wtryskowa-international-ihc-case-steyr-mccromick-CID757-IDscaBz.html#e922f8c6a6;promoted
      znalazłem takie ogłoszenie. Potrzebuje do mojego case 956xl z91r pompę. Akurat mam nowszy model VE i do niej nie ma części zamiennych (głowicy) tylko na specjalne zamówienie w BOSCHu.  Ta z ogłoszenia jest do wcześniejszego numeru seryjnego typ VA. Widzę, że jest sporo osób oglądających czy ktoś już może kupił tą pompę, jak się sprawuje. Czy lepiej szukać używanej. Mojej nie da się zregenerować.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj