Rafik

Members
  • Ilość treści

    162
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Good

1 obserwujący

O Rafik

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    pow. górowski

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Zobacz na Masseya Fergusona, coś z modeli 22, 23 itp. Dronniborg i Massey są podobne
  2. W ZTS hamulce uruchamia ciśnienie płynu hamulcowego a nie cięgła jak w starszych typach, jedynie ręczny ma cięgło do zaworu
  3. Widzę, że cisza w temacie. Ja co prawda nie montowałem instalacji bo nie miałem takiej potrzeby, ale z racji tego, że to Zetor to sprawa jest prosta. Kup sprężarkę a całą resztę możesz z jakiego popadnie ciągnika przeszczepić. Węże to najmniejszy problem, mogą być gumowe a nie oryginalne dedykowane metalowe. Jak chcesz to porobię zdjęcia jak to w moim ZTS wygląda.
  4. Witam. Ja mam to samo w ZTS 16245, wkurzające. Poprawiałem instalację, dałem przekaźniki na światła i dalej to samo.
  5. O, to już coś na początek. Poza tym przełożenie można łopatologicznie sprawdzić - włącz wałek zależny, każ komuś ruszyć np jeden obrót koła ciągnikiem i policz ile obrotów zrobi wałek, albo na odwrót - ile przejedzie na jeden obrót wałka. Wiadomo, że im więcej obrotów zrobisz, albo dalej pojedziesz to większa dokładność. Zresztą można to zrobić łatwo i na wiele sposobów, co komu wygodniej.
  6. Może ktoś coś takiego robił. Według mnie musisz znać przełożenie dyfra tej osi, przełożenie wałka w ciągniku w pozycji zależnej od jazdy i wtedy policzysz jaka jest różnica pomiędzy ciągnikiem a przyczepą i na tej podstawie dobierzesz reduktor. No chyba że źle zrozumiałem Twoje zamiary. Pozdrawiam
  7. Sam szukam niedrogiej przystawki do MF 32, ale mogę podpowiedzieć, że do tej pory kosiłem Claas Multimaster 6 rzędów i dawało radę.
  8. Sorki, dawno nie wchodziłem, to olej wiskozowy albo silikonowy (tak mi się wydaje) musiałbym poszukać buteleczki po nim. Nie rób na razie wisko na sztywno jeżeli jest szczelna. Kup ten olej, wlej kilka gram i zobacz jak chodzi. Ja wszystkie wiskozy w domu tak robiłem kilka lat temu i do tej pory mam spokój. Jakby ktoś jeszcze potrzebował to ten olej wygląda tak: https://allegro.pl/oferta/olej-3000-cst-3-000-silikonowy-wiskoza-wizkozy-8863729120
  9. Nie sądzę że przez chłodnicę oleju silnik się przegrzewa, to taki dodatkowy obieg jak np nagrzewnica. Właśnie przypomniałem sobie, że w MX jest wiskoza na wentylatorze chłodnicy, może ona dała ciała. W razie czego można jej dolać specjalnego oleju, ja tak robiłem w swoich gratach i daje rade.
  10. U mnie w Zetorku ZTS po wymianie termostatu też rosła temperatura pod obciążeniem. Jak go sprawdzałem w gorącej wodzie otwierał się niby normalnie, ale jakby za mało. W końcu wywierciłem mu kilka małych otworków wkoło. Z kolei kiedyś po awarii uszczelki pod głowicą, chłodnica zasyfiła się w środku takim tłustym osadem z oleju, że przepływ był mały i też ciągnik miał za małe chłodzenie.
  11. Spoko, u mnie na dolnej szybie jest naklejka co i jak z wajchami (jakbym zapomniał czasem )
  12. Użytkuję Proximę 80 GP z 2017. Wałek włącza się klawiszem na prawym słupku, a po lewej stronie obok fotela są dwie wajchy - żółta ustawia obroty 540/1000, czarna przełącza wałek zależny od obrotów silnika lub od skrzyni biegów, i ma w środkowym położeniu neutral
  13. Ja po Bizonku przesiadłem się na Massey Ferguson 32. Nie jest to kombajn z jakiejś bardzo wysokiej półki, ale mam go już ponad 10 lat i nie narzekam. Prosty w budowie, łatwy i niedrogi w naprawach, tani w zakupie, klima, komputer, hydrostat, sterowanie joystickiem, czujniki obrotów na każdym wałku, sam gasi silnik w razie awarii no i wydajność ponad 1,5 razy większa niż bizon. Właśnie obejrzałem ogłoszenia, nie znalazłem takiego MF do 50 tys, nawet nie pomyślałem, że jeszcze tak się cenią. Ja kupiłem swojego za 100, ale ponad 10 lat temu.
  14. Jeszcze mi się tak nie zdarzyło. Jak zwykle trzeba coś wykombinować, albo jechać do jakiegoś sprytnego mechanika. Może jakbyś ostukał to wokoło młotkiem, żeby się zluzowało i próbował okręcić (o ile to się da) tym nazwijmy to zamknięciem siłownika, w dobrą stronę, to może drut się wysunie na tyle żeby go złapać
  15. To wygląda jak SW 400, nieźle jeszcze takiego nie widziałem. Pewnie ma dedykowaną komorę sprzęgła, albo ktoś się nieźle napocił
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj