zetor7045xD

Members
  • Ilość treści

    533
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

7 Neutral

O zetor7045xD

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Mam i Mycek5120 też ma i napisz do niego to Ci dużo o nim opowie. Ogólnie zwrotny idealny do tura, mało pali tylko że lubi obroty bo jest to 4 cyl turbo perkins. Obecnie mam po remoncie silnika i regeneracji pompy wtryskowej( koszt regeneracji 5 tyś) ale chodzi teraz jak lalka. Za 80 tyś będzie ciężko dostać coś dobrego. Ogólnie poszukaj na forum stare tematy i tam masz na co uważać przy zakupie.
  2. Zaopatrzę się w manometr i będę badał. Mógłbym dokładniej opisać pod co się podpiąć?
  3. Bardzo możliwe. Wczoraj przy -5 odpalił praktycznie na dotyk. Loteria normalnie. A co do tego zaworu to wymieniać go samemu (jakas filozofia??) Czy do serwisu od pomp zaprowadzić ?
  4. Ma płomieniową ale nie używam jej podczas odpalania. Co do pompy wtryskowej odstawie ciągnik na warsztat i dam do sprawdzenia. Co do pompy hydraulicznej wyczytałem że ona podczas odpalania jest ustawiona na maksymalne ciśnienie z tym że martwi mnie to że podczas skręcania kołami idzie zadusić ciągnik... Tak było przed i po remoncie silnika. Przebicie idzie jakoś zbadać miernikiem czy coś czy szukać kable po kolei. ? Zapomniałem dodać że przy -10 potrafił odpalić na dotyk bez problemu a drugiego dnia ani rusz bez prostownika. Tak samo teraz dwa dni pod rząd przy -5 na dotyk a przy - 1 3 dnia ładowany cały noc ani rusz pare razy i zdycha
  5. Tak bo widzę po prostowniku ile musi doładować... Możliwe żeby silnik od razu ciągnął pompę hydrauliczną która go po prostu obciąża. Wyczytałem na forum koparek (Koparki miały te same silniki) i koparkach ciężki rozruch powoduje TORQUE LIMITER po przetłumaczeniu ogranicznikim momentu czyli jakiś zawór przeciążeniowy tylko czy to ta sama zasada co w ciągniku ?
  6. Cześć mam pytanie odnośnie odpalania Case MX 100c( 4cyl perkins). Rozkładam już ręce ponieważ zmiana akumulatorów nie pomaga. Chodzi o to że zakręci dosłownie 6-8 razy i akumulator rozładowany. Tak samo z prostownikiem rozruchowym (840a) pare razy kręci i nic. Akcja sie dzieje przy temperaturze poniżej 0. Nie wiem czy silnik coś blokuje jakaś pompa czy coś ? Dziwne jest to że od razu akumulator pada. Dodam że akumulator ma 180ah i 1000a. Rozrusznik jest po regeneracji ale nic nie zmieniło. (wymienialiśmy już na inne szybko obrotowe bez efektu) Inne ciągniki w gospodarstwie Zetor czy Ursus można kręcić i kręcić i nie rozładowuje on akumulatora. Miał ktoś może podobny przypadek albo wie może co jest przyczyną ?(silnik jest po remoncie i przed remontem był ten sam problem)
  7. zetor7045xD

    Case

    Case na sprzedaż. Zostanie wymieniony na ładowarkę teleskopową o zasięgu minimum 10m
  8. Problem się rozwiązał już dawno temu. Nie miałem czasu napisać, ale glowica została zdjęta zawieziona na warsztat i zrobiona tak jak powinna. Od ponad roku nic oleju nie bierze jak ręką odjął.
  9. Taa a jak się spóźnią do pracy i potem stoisz w korku przez nich to na to nie patrzysz. Bo pracodawcę trzeba doić ile się da. Dam ci jeden przykład: Za m2 położenia dachówki pracodawca powinien wziąć według muratora który wliczył w tą cenę : socjalne, ubrania, obiady, zus, wypłaty, itd. aż 220zł a dostaje jedynie 35zł , więc skąd tu dać pracownikowi więcej. . Według Twojej logiki jak dam pracownikowi od razu 30 zł to będzie robił nie wiadomo jak i wgl,a tu jesteś w błędzie bo liczą się chęci,a znam dużo osób takich co się cenią a nic nie potrafią a warci nie są nawet 2 zł. Kolejna przykład to samochody służbowe. Pracownicy ich wgl nie szanują z osobówek robią terenówki i piłują ile fabryka dała, a swoje auto tak pucują, oszczędzają i wgl. Podstawa to szanowanie sprzętu ! !!
  10. I tu się mylisz, dam Ci na przykładzie naszych pracowników czy dasz mu więcej zarobić albo premie to i tak robi tak samo nic lepiej , a godziny 17 pilnuje baaardzo dokładnie, bo nie daj by porobił parę minut dłużej to mu piana leci. Myślisz że jak ludzie dostają podwyżki to robią lepiej ? Jesteś w błędzie, co innego jak jest taki co ma chęci i chce się nauczyć a nie postać jak za komuny że był odstał swoje i mu się należy!!!.
  11. Dużo się wypowiada że jaka płaca taka praca, ale co z tego jak dasz mu np 10zł więcej na godzinę ale i tak i tak będzie tak samo robił. Jak tak narzekacie na pracodawców to załóżcie swoje firmy, zatrudnijcie pracowników i wtedy pogadamy. Wszyscy tylko wymagają i liczą ile to on bierze za godzinę/ hektar, a ile nerwów, stresu i remontów maszyn to kosztuje pracodawcę to już nikt nie liczy !!! Z niewolnika nie zrobisz pracownika, dużo myśli że jak przyszli do pracy to im się należy, ale to nie komuna !
  12. Z tego co wiem nie wychodziły one z turbo, te musi być widocznie dołożone. Miałem 4230 fajny prosty i wygodny w obsłudze. Mój miał tura został zakupiony za 57tyś a sprzedany za 60 tys. Jakbyś trochę poszukał na forum to baaaaardzoooo dużo było pisane o tych modelach na co uważać przy zakupie itd.
  13. Musisz zacząć sprawdzać po kolei od ciśnienia, oleju mógłbyś dolać dla pewności że na pewno go nie brakuje. Z tego co wiem jak mi się pompa zapowietrzyła to gdy stał zgaszony pod duża górę i jak odpaliłem zaczęła wyć. Więc gdyby olej nie dochodził to byś słyszał odgłosy dochodzące od niej
  14. Sprawdź ciśnienie jakie podaje na wyjściu z tyłu. Wepnij manometr i puść cisnienie trzymaj tak długo aż nabije i będziesz miał pewność co do ciśnienia. powinno być około 205 bar
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj