Lukas85

Members
  • Ilość treści

    767
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

25 Excellent

12 obserwujących

O Lukas85

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 05/25/1985

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    podlaskie
  • Zainteresowania
    Elektronika, motoryzacja, informatyka

Ostatnio na profilu byli

6340 wyświetleń profilu
  1. Nikt nie odpowiedział wiec sam sobie odpowiem, moze komuś sie przyda. W wersji ciągnika bez elektryki przedniego napędu podłaczenie dodatkowego siłownika nleży wykonać do kostki ktorej zdjecie pokazałem. Do jej odkręcenia w moim przypadku musiałem zeszlifowac pod ukosem łeb jednej ze śrub imbusowaych, bo opierała o obudowe skrzyni. Po demontażu tej czesci nalezy pogłębic w niej zaslepiony kanał i wywiercic z boku drugi otwór, nagwintowac go (M10x1). Wkręcamy tam nypel i podłaczamy siłownik. Jeżeli chodzi o ciśnienie w układzie, to wartość ciśnienia zalezy od nacisku na ramiona podnośnika. Na pusto bez obciazenia w tym wyjsciu jest około 2,5 bara. Przy wiekszym obciazeniu cisnienie wzrasta do wartosci ponad 150 Bar, czyli takiego jak na wyjściu hydraulicznym.
  2. Koledzy czy nikt nie miał problemu z tym zestawem? NH TD90 bez elektryki. Kupiłem, zamontowałem tak jak w instrukcji rozwierciłem ten element do korego trzeba sie podlaczyc podpiołem siłownik i nie działa. wyglada tak jakby nie było tam cisnienia. Ktoś cos podpowie?
  3. pisz na email mcgyver189@gmail.com
  4. Lukas85

    Case mx 135

    Ja kupowałem wszystkie oleje do Case w qagro.pl
  5. Ja dobrze pamietam w przednim moscie z amortycazja jest około 20 kalamitek wiec jest co robic. Tuleje mozna kupic, nieco trudniej z wymianą bo trzeba wyciagac zwrotnice i potencjometry ale da sie zrobic. Dostep do sterownika bedzie mozliwy po zdemontowaniu koła, bez tego nie wiele zobaczysz. Bezpiecznik spaliło od razu po włożeniu nawet bez proby właczenia amortyzacji?
  6. sterownik masz przy prawym tylnym kole, a własciwie za kołem. w załaczniku masz schemat całego układu. Jak dobrze widze bezpiecznik nr 28 axle.pdf
  7. Ja kupiłem MLT 527 z 1997 roku. Starszy model ale bardzo masywny i na czym mi bardzo zależało mały i zwinny. Jezeli chodzi o sam zakup patrz na wycieki, nie tylko z siłowników ale spójrz też nad tylnym mostem tam potrafi sie pocic z silnika i uszczelniacza wału napędowego. Sprawdź hamulce, najlepiej jezeli bedzie taka mozliwosc zdejmij górną osłone plastikową koło szyby w kabinie (sa tam tylko 2 srubki) i zobacz czy w zbiorniczku jest płyn hamulcowy (a raczej olej) - z tym tez równie bywa. Kolejna rzecz - wycieki z półosi. Pewnie nie bedzie mozliwosci podniesienia niczego ciezkiego to przynajmniej podnieś sie sam zobacz czy nie bedzie sie opuszczała. Jeszcze odnosnie hamulców nie wierz jak ktos ci bedzie wciskał kit ze sa zapowietrzone itp. Jezeli nie działaja to koszta naprawy i czas jaki trzeba na to poswiecic nie bedzie mały. Zobacz tez prz kierownicy z lewej strony jest zielony włacznik i dwie kontrolki. Jak go właczysz po ustawieniu kół w linii prostej powinny zaswiecic sie obie kontrolki - wlasnie wtedy mozna zmienic tryb jazdy. Miby błachostka ale czujniki nie sa tanie. I sam tryb jazdy z lewej strony koło fotela sprwdz czy działa każdy z nich.
  8. mam po polsku do calej serii MX w wersji ksiazkowej
  9. Kalibracja EHR jest w kilku opcjach w zależnosci czy ma wykorzystywac jeden czy dwa czujniki w cięgnach. Mam po angielsku gdzies juz zamieszczałem na forum
  10. Ja trafiłem na taki model i co prawda miałem problem z jednym potencjometrem ale udało sie ogarnac temat. Pomijajac jak dobrze pamietam 16 kalamitek działa super
  11. w razie powaznej awarii tanio nie będzie, wiadomo to nie pronar czy MTZ. Niemniej sama seria MX jezeli tak jak koledzy pisza znajdzie sie w miare sensownie użytkowany model to jest na prawde solidna konstrukcja ktora bedzie służyła przez lata. Zobaczcie ze nawet modele CVX sa tańsze od serii MX
  12. Ja kupiłem Case MX120 i jak do tej pory jestem z niego bardzo zadowolony. Do orki pług 4 skibowy 4x40, siew zestawem Amazone 303 z broną aktywną. Bez problemu daje rade. Ciagnik jest z 2001 roku wiec ma juz swoje lata i przebieg (nieco ponad 7000mth) ale jest bez porównania z nowymi ciągnikami wyżyłowanymi do ostatniej kropli żeby podnieśc moc. Co prawda cena serii MX przewyższa nawet CVX ale nie bez powodu tak jest
  13. Jest docisk hydrauliczny w razie potrzeby ale nic się nie zapada. Przy każdym talerzu jest zapadka z 3 pozycjami do ustalania głębokości siewu, dodatkowo 4 poziom głębokości jest po odkręceniu plastikowego talerzyka obok tego stalowego
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj