News
Matik7171x

Świeci się kontrolka alternatora Renault Ares

Polecane posty

Matik7171x    0
Napisano (edytowany)

Witam. Mam problem a mianowicie w moim ciągniku Renault Ares świeci się tak delikatnie kontrolka od alternatora. Nie działa EHR. Czego to może być przyczyna?

 

Edytowano przez Matik7171x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Toru    2
Sprawdź bezpieczniki, mi w 155.54 paliło bezpieczenik jak długo chodził nawiew na 3biegu i radio. Tak jakby wszystko na jednym było. Ehr też nie działał

Posiadam na sprzedaż zbiorniki/mauzery 1000l na RSM, paliwo itp. czyste, płukane, więcej info -> szyna_89@o2.pl lub 797-575-135

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    127

Jak kontrolka ładowania się żarzy to mogą kończyć się szczotki lub może być uszkodzona dioda w alternatorze. Brak EHRa może być skutkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Marecki2922    85

Gdy kontrolka się żarzy to najprawdopodobniej skończyła się  przynajmniej jedna dioda wzbudzenia co ma niewielki wpływ na napięcie ładowania więc i na EHR też nie powinno mieć wpływu , co ważne musisz określić czy EHR przestał działać w tym samym momencie co zaświecenie kontrolka ładowania 


Sprzedam siewnik do kukurydzy kuhn maxima 4 , zasiał około 500 ha stan idealny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    11

zmierz napięcie ładowania alternatora kiedyś w innym ciągniku mi się prawie nie widocznie swieciła jak podjechałem trochę na swiatłach przestał odpalać do wymiany były szczotki alternatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    127
3 godziny temu, Marecki2922 napisał:

co ma niewielki wpływ na napięcie ładowania więc i na EHR też nie powinno mieć wpływu

Miernik może tego nie wyłapać, za wolny jest. Sterownik może być cwańszy. Jak mi w samochodzie padła dioda to kontrolka świeciła, pomimo, a napięcie na mierniku 14,1V.  Tyle że to był wynalazek ze sterowanym regulatorem i 12 diodami w głownym prostowniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    141

W Aresie EHR ma ścisły związek z altkiem, jeżeli żarzy Ci się kontrolka i EHR nie działa to na 100% altek ma wadę. Masz trzy wyjścia: 1 napraw go sam, 2 oddaj go do naprawy, 3 kup nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sitnepres
      Cześć. 
      Od jakiegoś czasu przymierzam się do założenia sadu na 1,5h polu, które nie było uprawiane od 30lat . Miałem niby kupować jakiś traktor. Ale z tego względu, że zajmuję się przetwórstwem drewna mam do dyspozycji ładowarkę teleskopową JCB 530-70. Naszła mnie myśl, że może w jakiś sposób można doposażyć ją o tylni TUZ a może i nawet WOM.
      Przesyłam zdjęcie tyłu ładowarki.

    • Przez Darek1986
      witam . chce kupić ciągnik mam na oku case 5130  o mocy 100 z 1993 r i mam  Massey Ferguson 3080  o mocy 105 z 1990 r którego wybrać.
       
    • Przez szczurek05w
      Mam problem co to może być przy klemie plusowej 

    • Przez KrzysztofWyszyski
      Problem polega na tym że zawiasy puszczają po spuszczeniu z przewodów oleju i było odpowietrzane. Co to może być za przyczyna?
    • Przez szymczak
      Witam.
      Proszę o pomoc w następującej sprawie. Mam problem z przednim napędem przy ciągniku SAME SILVER 110 2006r. Nie mogę wyłączyć przedniego napędu. Podobne tematy były już zakładane o Deutzach, ale nie mam pewności, że działanie układu jest takie samo. Opiszę po kolei "historię" awarii. Podczas jazdy bez przedniego napędu zaczęła mrugać kontrolka na włączniku (który nie był wciśnięty). Do tego co chwilę było słychać charakterystyczny dźwięk rozłączania przedniego napędu (takie trzaśnięcie). Po powrocie do domu kontrolka świeciła już światłem ciągłym, a przedni napęd od tego czasu jest już ciągle uruchomiony. Sam włącznik sprawdziłem przy pomocy probówki i prostownika i moim zdaniem działa prawidłowo. Podejrzane jest tylko napięcie na pinach dochodzących do włącznika (1 pin ma około 12V a pozostałe 0,5-1,5V). Według mojej wiedzy cewka/elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przedniego napędu jest z lewej strony ciągnika koło filtrów hydraulicznych. Ten układ działa w tej chwili w sposób następujący:
      1. przy odpalonym ciągniku tłoczek jest schowany
      2. podczas gaszenia ciągnika tłoczek wychodzi z cylindra
      3. przy ponownym uruchomieniu samego zapłonu (przekręceniu kluczyka) tłoczek znowu się chowa
      4. odpalenie ciągnika nie powoduje żadnej reakcji dopiero ponowne jego zgaszenie powoduje ruch tłoczka
      Zachowanie tej cewki/elektrozaworu jest takie samo bez znaczenia czy włącznik jest wciśnięty czy też nie. Domyślam się, że żeby przedni napęd został rozłączony tłoczek musi wyjść z cylindra. A skoro u mnie przy odpalonym ciągniku tak nie jest, jest to pewnie przyczyna nieprawidłowości w działaniu. Nie wiem oczywiście czy dobrze myślę, jeśli jestem w błędzie proszę o podpowiedź. Jakie są przyczyny takiej usterki? Czy ktoś miał coś podobnego?  Z góry dziękuję za odpowiedź:)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.