
rolkam72
Members-
Ilość treści
275 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
28 ExcellentO rolkam72
-
Ranga
Zaawansowany
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wieś Polska
Ostatnio na profilu byli
4505 wyświetleń profilu
-
-
Dokładnej zasady nie znam aczkolwiek jeśli się zepsuła stara proponuje zakupić uniwersalna od MF 255 za 20zl bez blokady . Podłączasz 3 kabelki i masz normalna stacyjkę z rozruchem za 1/10 ceny oryginalnej
-
Witam. Posiada ktoś a może zna dobrze pod którym bezpiecznikiem co powinno być podłączone . Nie chodzi mi nawet o cały schemat lecz sam opis gdzie co ma być Ciągnik to Zetor 10245 więc cała seria ..245 Zdjęcie bezpieczników poniżej . Tak dla pewności podkresle słowo ,,powinno'' być fabrycznie podłączone . Dziękuję za każdą odpowiedź
-
Wymieniłem oringi uszczelniające w smoku i w króćcu ssącym i ciśnienie powróciło .
-
rolkam72 zaczął obserwować John deere 2064 problem z klimą, Pompa z mechanizmem wywazajacym ursus/zetor, Kupno katalogu instrukcji Zetor seria ..245 i i 4 innych
-
Witam . Otóż mam takie zapytanie . Posiadam w swoim zetorze 10245 pompę oleju silnika z mechanizmem wywazajacym tzn z walkami wywazajacymi i jest mały problem. Ciśnienie oleju po odpaleniu wynosi około 7bar po chwili pracy silnika tzn około 5 min spada do granic 5,5i tak się utrzymuje do prawie pełnego rozgrzania . Po złapaniu temperatury spada do granic 3 Wszystkie wyniki na poziomie 800 obr silnika Po rozgrzaniu w polu w pracy tzn około 1800obr w granicach 2.5bara na wolnych obrotach przy 800 około 0.5 Temperatura wody 80stopni cały czas podczas pracy Chciałbym się zabrac za przejrzenie wału panewek jednak co z tą pompa zrobić . Pobliski zakład od silników nie regeneruje ani nie sprawdza tych pomp a jak dokładnie przerobić na zwykłą nie chcą do końca powiedzieć . I tu pytanie odnośnie konkretnej firmy ,zakładu który sprawdza ewentualnie regeneruje te pompy aby wykluczyć że to nie ona jest przyczyną złego ciśnienia . Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi i sugestie
-
Witam forumowiczów . Pytanie moje brzmi czy posiada ktoś coś takiego jak instrukcje napraw typowo do zts z serii 245 tzn 8245, 10245, 12245 ,itd . Chodzi mi o polską wersję z podanymi numerami katalogowymi . Wersja w pdf lub drukowana . Z góry dziękuję za wszelkie informacje
-
A więc tak głowica zdjęta uszczelka wygląda ok nie widać przerwania przepaleń itp. Po zdjęciu miski takie oto cudo się okazało . Jest to pompa z wyważeniem silnika czy jakoś tak się to typowo nazywa . I tu moje kolejne pytanie zdjęcie tego to zapewne dostanie się do pokrywy rozrządu i ustawienie tego na znaki Ktoś może ma informacje czy w województwie kujawsko pomorskim wielkopolskim łódzkim bądź mazowieckim jest zakład co można sprawdzić taka pompę ewentualnie zregenerować . ( pytam poza tematem wody w oleju ) Kolejne pytanie to czy kalkuluje się wymiana jednego zestawu naprawczego tzn tłok tuleja itd . Z góry dziękuję za wszelakie odpowiedzi
-
Nie ani spalin ani oleju w wodzie nie ma
-
Pacjent to Zetor 10245. Podczas kończenia orki zobaczyłem dym tzn parę wodna z odmy . Przed wyjazdem w pole było trochę mało wody dolałem i skontrolowalem olej .Było go jakby więcej . Po skończeniu orki olej zrobił się lekko szary i wrócił normalny stan . I tu pytanie typowa awaria uszczelki pod głowicą czy może gorszy wariant uszczelnienie tulei . W pracy silnika nic się nie zmieniło ma moc i wogule . Dodam że na zimnym silniku z odmy nie kopci a w chłodnicy nie ma bąbelków powietrza ani śladu oleju Obstawiam że dmuchło kanał olej- woda ale niech eksperci się wypowiedzą
-
Puknij w cewkę bolcem albo młotkiem bo najprawdopodobniej się zacina . Dokładnie tak samo jest w 309ci którym jeżdżę czasami .
-
Witam . Otóż zastanawiam się nad zakupem talerzowki 2,7 m do Zetora 95km ziemię bardzo zróżnicowane . Zastanawiam się właśnie nad firmą Metanga . I tu moje pytanie do posiadaczy owej maszyny . Jak z jakością wykonania ? Czy nie zapychają się duże poplony . Wady zalety opinie . Ogólnie maszyny w wersji podstawowej jedynie z opcji dobralbym talerze 560mm ofasa. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź .
-
Przyczyną okazał się luźny kabel idący od stacyjki do przekaznika
-
Witam . Otóż taki problem ciągnik chodził zapalał wszystko było ok.Mialem mały przegląd instalacji elektrycznej i drobne poprawki i wszystko było ok. Wieczorem chce zapalić ciągnik i niestety nic . Wskaźniki działają oprócz voltomierza i nie odpala.Gdy odlacze jeden Aku jest tak samo jakby go nie było .Przekaźnik nie okopcony bezpieczniki ok . Prosiłbym o drobne podpowiedzi i z góry dziękuję za wszystkie sugestie . Ciągnik to Zetor 10245 odpowiednik polskiego 1014
-
Fendt 412 bardzo podobny przypadek z tym że zamarza osuszacz czy tam skraplacz i z kratek praktycznie wogule nie leci powietrze .Wystarczą 3 min wyłączyć klimę i odmarznie. Uciążliwe ale ważne że chłodno w kabinie
-
Jutro będzie sprawdzane krok po kroku instalacja , bardzo dziękuję za pomoc
-
Witam serdecznie wszystkich użytkowników . Otóż jest taki problem . Stacyjka nie rozłączała mi prądu i blokowała się kierownica . Kupiłem nową założyłem i pali się tylko i wyłącznie kontrolka od ładowania .Żaden wskaźnik ani nic innego włącznie z rozruchem . Po włożeniu starej jest to samo Wychodzą z ciągnika 3 kable jeden z nich plus drugi wyjście na kontrolki i 3 rozruch Po kręceniu kluczykiem stacyjka podaje na kontrolki prąd ale nic się nie dzieje nie tyka ten stycznik nie zapalają się zegary ogólnie nic nie ma.pradu . Bezpieczniki dobre na 2 z nich jest jakiś znikomy prąd 2.8v . Proszę o radę co może być uszkodzone .