rolkam72

Members
  • Ilość treści

    277
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

28 Excellent

3 obserwujących

O rolkam72

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wieś Polska

Ostatnio na profilu byli

4770 wyświetleń profilu
  1. Pewnie że jest taka możliwość grafik robi projekt w odpowiednim programie wrzucasz to do ciągnika z systemem section Control i siewniczek sieje tam gdzie chcesz . Pozdrawiam
  2. Dokładnej zasady nie znam aczkolwiek jeśli się zepsuła stara proponuje zakupić uniwersalna od MF 255 za 20zl bez blokady . Podłączasz 3 kabelki i masz normalna stacyjkę z rozruchem za 1/10 ceny oryginalnej
  3. Witam. Posiada ktoś a może zna dobrze pod którym bezpiecznikiem co powinno być podłączone . Nie chodzi mi nawet o cały schemat lecz sam opis gdzie co ma być Ciągnik to Zetor 10245 więc cała seria ..245 Zdjęcie bezpieczników poniżej . Tak dla pewności podkresle słowo ,,powinno'' być fabrycznie podłączone . Dziękuję za każdą odpowiedź
  4. Wymieniłem oringi uszczelniające w smoku i w króćcu ssącym i ciśnienie powróciło .
  5. Witam . Otóż mam takie zapytanie . Posiadam w swoim zetorze 10245 pompę oleju silnika z mechanizmem wywazajacym tzn z walkami wywazajacymi i jest mały problem. Ciśnienie oleju po odpaleniu wynosi około 7bar po chwili pracy silnika tzn około 5 min spada do granic 5,5i tak się utrzymuje do prawie pełnego rozgrzania . Po złapaniu temperatury spada do granic 3 Wszystkie wyniki na poziomie 800 obr silnika Po rozgrzaniu w polu w pracy tzn około 1800obr w granicach 2.5bara na wolnych obrotach przy 800 około 0.5 Temperatura wody 80stopni cały czas podczas pracy Chciałbym się zabrac za przejrzenie wału panewek jednak co z tą pompa zrobić . Pobliski zakład od silników nie regeneruje ani nie sprawdza tych pomp a jak dokładnie przerobić na zwykłą nie chcą do końca powiedzieć . I tu pytanie odnośnie konkretnej firmy ,zakładu który sprawdza ewentualnie regeneruje te pompy aby wykluczyć że to nie ona jest przyczyną złego ciśnienia . Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi i sugestie
  6. Witam forumowiczów . Pytanie moje brzmi czy posiada ktoś coś takiego jak instrukcje napraw typowo do zts z serii 245 tzn 8245, 10245, 12245 ,itd . Chodzi mi o polską wersję z podanymi numerami katalogowymi . Wersja w pdf lub drukowana . Z góry dziękuję za wszelkie informacje
  7. A więc tak głowica zdjęta uszczelka wygląda ok nie widać przerwania przepaleń itp. Po zdjęciu miski takie oto cudo się okazało . Jest to pompa z wyważeniem silnika czy jakoś tak się to typowo nazywa . I tu moje kolejne pytanie zdjęcie tego to zapewne dostanie się do pokrywy rozrządu i ustawienie tego na znaki Ktoś może ma informacje czy w województwie kujawsko pomorskim wielkopolskim łódzkim bądź mazowieckim jest zakład co można sprawdzić taka pompę ewentualnie zregenerować . ( pytam poza tematem wody w oleju ) Kolejne pytanie to czy kalkuluje się wymiana jednego zestawu naprawczego tzn tłok tuleja itd . Z góry dziękuję za wszelakie odpowiedzi
  8. Nie ani spalin ani oleju w wodzie nie ma
  9. Pacjent to Zetor 10245. Podczas kończenia orki zobaczyłem dym tzn parę wodna z odmy . Przed wyjazdem w pole było trochę mało wody dolałem i skontrolowalem olej .Było go jakby więcej . Po skończeniu orki olej zrobił się lekko szary i wrócił normalny stan . I tu pytanie typowa awaria uszczelki pod głowicą czy może gorszy wariant uszczelnienie tulei . W pracy silnika nic się nie zmieniło ma moc i wogule . Dodam że na zimnym silniku z odmy nie kopci a w chłodnicy nie ma bąbelków powietrza ani śladu oleju Obstawiam że dmuchło kanał olej- woda ale niech eksperci się wypowiedzą
  10. Puknij w cewkę bolcem albo młotkiem bo najprawdopodobniej się zacina . Dokładnie tak samo jest w 309ci którym jeżdżę czasami .
  11. Witam . Otóż zastanawiam się nad zakupem talerzowki 2,7 m do Zetora 95km ziemię bardzo zróżnicowane . Zastanawiam się właśnie nad firmą Metanga . I tu moje pytanie do posiadaczy owej maszyny . Jak z jakością wykonania ? Czy nie zapychają się duże poplony . Wady zalety opinie . Ogólnie maszyny w wersji podstawowej jedynie z opcji dobralbym talerze 560mm ofasa. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź .
  12. Przyczyną okazał się luźny kabel idący od stacyjki do przekaznika
  13. Witam . Otóż taki problem ciągnik chodził zapalał wszystko było ok.Mialem mały przegląd instalacji elektrycznej i drobne poprawki i wszystko było ok. Wieczorem chce zapalić ciągnik i niestety nic . Wskaźniki działają oprócz voltomierza i nie odpala.Gdy odlacze jeden Aku jest tak samo jakby go nie było .Przekaźnik nie okopcony bezpieczniki ok . Prosiłbym o drobne podpowiedzi i z góry dziękuję za wszystkie sugestie . Ciągnik to Zetor 10245 odpowiednik polskiego 1014
  14. Fendt 412 bardzo podobny przypadek z tym że zamarza osuszacz czy tam skraplacz i z kratek praktycznie wogule nie leci powietrze .Wystarczą 3 min wyłączyć klimę i odmarznie. Uciążliwe ale ważne że chłodno w kabinie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj