rolkam72

Members
  • Ilość treści

    209
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

22 Excellent

3 obserwujących

O rolkam72

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wieś Polska

Ostatnio na profilu byli

2916 wyświetleń profilu
  1. Wychodzi p i k drożej jednak ma więcej siarki a oprócz tego 13% Cao i 4% Mgo
  2. Witam. Otoz planuje na wiosnę siać łubin żółty ok 3.5ha. Klasa ziemi trochę 5 i większość 6. Chciałbym go posiać na ziarno. I oto pytanie. Czy nawożenie 250kg potafoski 13-13 będzie ok? Nie ma ona azotu bo ponoć łubin nie lubi go zbyt dużo w glebie.. Może inny nawóz? Napewno nie posieje polifoski bo jest zbyt droga na uprawę łubinu.Sol potasowa? Superfosfat? Przedplon to żyto ziemia dość kwaśna łubinu nie było tam z 15lat. Jest dużo podobnych tematów ale niektóre odpowiedzi są od osób które chyba nie mają pojęcia o czym mówią dlatego proszę o radę rolników praktykujących ta uprawę
  3. Tego można było się spodziewać 😁 Polecasz wogule to zamawiać czy to kompletny szajs ze szkodliwymi pierwiastkami?
  4. Kolego jakies efekty po 1 roku siania tego,, wapna,,.Skad jesteś wogule że taka cena za to? Widziałem ogłoszenie właśnie z Inowrocławia i się zastanawiam czy nie wziąć ze 2 łódki na próbę.
  5. No niestety tak jest jak coś sie chce to trzeba kase ładować choć nikt nie karze od razu wymieniać laczków i montować wspomagania.Po prostu dobra rada na przyszłość aby poprawić sobie komfort pracy i robota szła do przodu a autor tematu zrobi jak zechce .Bez tego idzie przeżyć
  6. Wiadomo każda firma ma plusy i minusy oraz zdarzają się takie przypadki jak opisujesz. Podałem te firmy jako przykład bo najważniejsze jest sprawdzić kilka egzemplarzy ocenić jakość elementów spasowanie itp i dopiero podejmować jakieś decyzje a nie jechać i kupić pierwszego lepszego od firmy,, x,, która dziś jest jutro jej niema a spasowanie elementów było wykonywane,, na kolanie,,
  7. W c 360 tur będzie dobrym rozwiązaniem. Do tego wspomaganie szerokie laczki na przód i robota idzie jak trzeba. Jak by się postarał to i balast na tył robota o niebo lepsza. Jedno co mogę Ci dać do myślenia to kupuj ładowacz z znanej firmy jak np. Wol met, hydramet itp nie żadne ulepy rzemiosła z pobliskiej niby,, firmy,,.
  8. Jest do tego specjalny przyrząd nawet ale i zwykła miarą to zrobisz. Robisz 2 kreski po przeciwnej stronie na środku krańcu felgi najpierw dokładnie obejrzyj czy nie zagięta aby przypadkiem.Drugie koło to samo. Potem mierzysz odległość jaka jest od koła prawego do lewego na 1 kresce oraz to samo na 2 kresce. Jaki wynik ci wyjdzie tak musisz skorygować długość końcówek drążków. Aby wyeliminować krzywizne felgi po wstępnym prawidłowym ustawieniu zbieżności robisz obrót o 180stopni na każdym kole i mierzysz. Oczywiście kreski na feldze robisz na środku z przedniej strony oraz tylnej. Mam nadzieję że coś rozjasnilem
  9. Żarówki standard h3 55w a w mijania mam samochodowki nie wiem ile wat ale są napewno większe od zwykłych. Było dobrze na tych żarówkach odkąd był alternator dawał radę na nich i na wszystkich halogenach a teraz go coś boli.
  10. 2 pary halogenow mam ale dzieje się to tak nawet na zwykłych mijania bez halogenow jeśli włączę halogeny świeci jeszcze bardziej i jak dodam gazu tak samo im więcej gazu tym więcej swieci. Edit :nowe fakty w sprawie. Alternator na wyjściu po włączeniu wszystkiego co się da ma ok. 13v na małych obrotach około 600 a przy obrotach 1200/min jest około 14v więc chyba jest ok I dodam że mierzylem ma wyjściu z alternatora nie na plusie z rozrusznika . A kontrolka jak się zarzyla tak zarzy styki niby ok
  11. Witam. Otoz sytuacja wygląda tak. Jakiś czas temu od wiosny bodajże na włączonych światłach lekko się żarzyla kontrolka od ładowania ale bez świateł było ok więc jeździłem do tej pory.W piątek podczas orki gdy ciągnik pracował na światłach nagle kontrolka od ładowania przestała się żażyc tylko zaczęła się świecić. Zawiozlem alternator do speca od tych spraw i wymienił mi diodę jakąs. Kontrolka przestała się świecić ładowanie powróciło bez obciążenia wszystko jak najbardziej ok. Po zapaleniu świateł kontrolka znów się zarzy i im więcej i mocniejszych świateł włączę tzn począwszy od mijania po 2 pary halogenow tym więcej się świeci kontrolka. Wychodzi na to że alternator nie doladowuje pod obciążeniem i tu pytanie. Co to może być? Czy to kolejna dioda? Chcę wiedzieć chociaż mniej więcej co to bo zawioze go znów do majstra zapłacę niewiadomą ile to może nie warto i kupię nowy
  12. Niestety ale jak kolega wyżej pisze trzeba płakac i płacić za nowy rozdzielacz ewentualnie jakąś regenerację
  13. Ciężko powiedzieć co to. Ten dźwięk to takie jakby zgrzytniecie chrupniecie jakby łożysko ale no sam nie wiem już i dzieje się tak tylko pod nagłym obciążeniem albo jak np zahamuje na jedno koło prawe
  14. Jutro kupie nowe łożysko to wewnętrzne bo już niby dobre ale dla pewności to drugie jak nowe więc zostawiam skręce i zobaczę co z tego wyjdzie. Co do tych śrub mam naprawdę pewność bo widac by było po farbie że nie jest jednolita tylko przerwana.
  15. Śruby łączące gwiazdę z felga na pewno się maja luzu bo jak już wspominałem malowane były 2 cz 3 lata temu i jest farba więc było by widać pęknięcie. Łożyska ładnie byly osadzone jedno to wewnętrzne ma luz na obudowie zwolnicy ale to raczej nie przez to planuje je wkleić na klej do srub.Moze faktycznie coś od mechanizmu jednakże zgrzytanie słyszalne jest jak by że zwolnicy gdzieś
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj