rolkam72

Members
  • Ilość treści

    196
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

22 Excellent

3 obserwujących

O rolkam72

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wieś Polska

Ostatnio na profilu byli

2516 wyświetleń profilu
  1. Ciężko powiedzieć co to. Ten dźwięk to takie jakby zgrzytniecie chrupniecie jakby łożysko ale no sam nie wiem już i dzieje się tak tylko pod nagłym obciążeniem albo jak np zahamuje na jedno koło prawe
  2. Jutro kupie nowe łożysko to wewnętrzne bo już niby dobre ale dla pewności to drugie jak nowe więc zostawiam skręce i zobaczę co z tego wyjdzie. Co do tych śrub mam naprawdę pewność bo widac by było po farbie że nie jest jednolita tylko przerwana.
  3. Śruby łączące gwiazdę z felga na pewno się maja luzu bo jak już wspominałem malowane były 2 cz 3 lata temu i jest farba więc było by widać pęknięcie. Łożyska ładnie byly osadzone jedno to wewnętrzne ma luz na obudowie zwolnicy ale to raczej nie przez to planuje je wkleić na klej do srub.Moze faktycznie coś od mechanizmu jednakże zgrzytanie słyszalne jest jak by że zwolnicy gdzieś
  4. Śruby dokrecone są bardzo dobrze. Tutaj mam akurat pewność bo farba na felgach nie jest spekana a jak a dokrecone były że breszka ledwo je ruszyłem. Jakieś inne pomysły może bo ciągnik stoi rozkrecony i nie wiem co robić ???
  5. Witam. Problem jest taki że coś nieraz zgrzytnie w prawym kole jakby w zwolnicy. Zdjalem wal koła oba łożyska i wyglądają jeszcze w miarę nie są aż tak tragicznie zużyte i tu pytanie co to może tak nieraz przeraźliwie zgrzytnac. Dzieje się tak najczęściej przy przejeździe przez bruzde lub pod nagłym obciążeniu np jak się sie zakopie i złapie twardego. Tryb niby ok delikatnie wyszczerbione 2 ząbki są w tej polosi czy jak to się zwie co wychodzi ze skrzyni ale to minimalnie. Co może być jeszcze przyczyną takiego zgrzytania? Ciągnik to c 360 z 81r
  6. rolkam72

    Przenżyto BOROWIK

    U mnie borowik około 6 może 5.5 coś w tych granicach. Niestety było dużo klosow co nie było ziarna albo były po 4 w klosie jednakże na tą susze nie ma tragedi odmianę śmiało mogę polecić.
  7. A w ciężkiej pracy nie widać dymu niebieskiego? Być może w lekkich pracach go wydmuchuje a pod obciążeniem i co za tym idzie w wyższej temperaturze idzie na przepal. Tak czy siak trzeba rozbierać i wymieniać pierścienie. Chociaż tak się teraz zastanowilem to jeśli na 1 cyl to i tak tego nie zauważysz czy niebiesko kopci
  8. Kopcenie na niebiesko świadczy o spalanym oleju który może się przedstawać przez np zużyte lub zapieczone pierścienie, uszkodzenie uszczelki pod głowica . Wtryskiwacze gdyby były uszkodzone walil by czarna chmurę dymu. I taki dym przy dodaniu gazu na zimnym silniku jest w wielu starych ursusach a potem ustaje.
  9. Prasa kuzyna więc powiem Ci jakie ciśnienie w niedzielę bo u niego będę. A środek jak i reszta belki wychodzą ładnie zbite. Wiem że napewno nie ma ustawionego na maksa bo się pytał czy nie podkręcić choć kule zbite że palca nie wsadzi
  10. Dobrze mówisz kolego tyle że sprawdzałem w 2 c 360 i ten luz jałowy był wyraźnie większy i dało się to bez problemu wyregulowac na regulacji przy zaworze jednakże u mnie luz jałowy jest na tyle mały że ciężko to ustawić. Obecnie skręciłem bardzo ta regulacje przy zaworze i powiedzmy że hamuje razem z ciagnikiem ale to i tak nie bezpieczne jednakże już jest lepiej. Więcej nie podciagne tego bo zawór wcale nie otwiera obiegu powietrza i jest jakby ciągle zahamowanie. Musi być jakaś regulacja na pompkach bo jak już wyżej pisałem w innych c360 ten luz jest większy a u mnie jest on naprawde znikomy. Nawiązując do tej regulacji przy pompkach faktycznie jest tam gwint żeby wkręcić to popychadlo czy jak to się zwie od pedału i muszę spróbować ale dostępu prawie żadneg. Cóż będę kombinował
  11. Zetek szóstka z NH br 750 jest idealnie podpasowany w stosunku do mocy bele są ładnie zbite i myślę że napewno jest coś nie tak ze zgniotem. Sąsiad też prasuje NH 654 belarusem 80km to pod górki ma co robić i czuć że go trzyma
  12. Nie ma tak być. Podlaczasz pod dwie sekcje i musisz wajchowac 2 dźwigniami. Powinnes podpiąć to od lewej zasilanie gora i drugi wąż niżej pod niego. Obsługujesz wtedy składanie i rozkładanie jedynie 1 wajcha do przodu i do tyłu. Ta druga sekcja to jak ja to nazywam zasilanie z wolnym splywem dla siłowników jednostronnych które opadają samoistnie bez konieczności podcisnienia np w przyczepie
  13. Najprościej mówiąc są to 2 pary wyjść. Jedno wyjście to zasilanie i jedno powrotne to para. Jeśli masz siłownik jednostronny czyli jeden wąż podlaczasz tylko pod zasilanie jeśli 2 strony zasilanie i powrót.
  14. Ja bym to najpierw scial orkanem potem jak kolega pisal talerzowka i jeśli byś chciał siać na jesień już to siej pszenzyto jak poprzednicy mówili. Po tej talerzowce niech sobie polezy przyschnie przywiednie i dobrze to przeorac nie tam na 10cm tylko dać te 20 conajmniej żeby się znów jajówa nie wywaliła i cosik uleci. Na wiosnę rzuc jakiego saletrzaku oprysk dobry i na magazyn do siebie wrzucisz na olx spokojnie sprzedaż a wrazie by nie zapłacisz jakiemu sąsiadowi to ci na skup zawiezie
  15. Witam. Otoz jest taka sprawa w moim Ursusie c 360 potrzebuje pneumatyki do ciagania 2 przyczep zboża i tu jest problem. Hamulce hydrauliczne w ciągniki są brzytwy jednakże skok jałowy pedału hamulca jest tak mały że otwarcie zaworu od powietrza jest znikome. Jeśli rozepne pojedynczo to działa wszytko ok bo oba hamulce maja skok jałowy dość spory jednakże spięte razem hamują tuż po wciśnięciu hamulca. Skok jałowy jest bardzo minimalny przez co ciągnik hamuje a przyczepy nie a jak wcisne na Maxa go to hamują dobrze ale w ciągniku stają koła i jest to nie bezpieczne. Da się jakoś ten luz jałowy zwiększyć. Dodam że nie grzeją się hamulce nawet po bardzo długich trasach a regulacja na długości ciegla przy zaworze nie pomaga bo znowu jak podciagne mocniej to hamują przyczepy ale nie odbija zawór i są za hamowane ciągle
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj Anuluj