Krzychu_912235

Problemy z odpalaniem

Polecane posty

dareq1994    1

a jak można sprawdzić gdzie mogą być przebicia? bo wyciągniety kluczyk w stacyjce a prąd  ucieka. jak sa metody ? prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bayu86    13

a jak można sprawdzić gdzie mogą być przebicia? bo wyciągniety kluczyk w stacyjce a prąd  ucieka. jak sa metody ? prosze o pomoc

Kolego a może Ty masz zwarcie w instalacji gdzieś zupełnie w innym miejscu i Ci akumulator rozładowuje? Lepiej posłuchaj kolegów i wezwij fachmana bo wykończysz aku albo popalisz kable tyle zaoszczędzisz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

Gdzieś czytałem ze ktoś zakładał uzwojenie od rozrusznika od bizona do rozrusznika w ursusie. Ktoś praktykował z użytkowników? Wirnik pasuje od ursusa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam moj ursus trzymał jesieniom cisnienie 3 a jak sie rozgrzał w orce słabe dwa . Teraz w mrozy zauwazyłem że po odpaleniu go wskazówka od cisnienia lezy . Dopiero po jakis paru min pracy skoczyła na słabe 3 .Czy to oznaka ze pompa olejowa jest słaba i dlatego nie mogła podac gęstego oleju stąd jesieniom też niskie cisnienie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Lub rurka jest cienka i potrzeba czasu na przepchnięcie zgęstniałego oleju, u mnie tak się dzieje ale potrzeba kilkanaście sekund aby ciśnienie wzrosło.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nightmare    81

ursus 904 po ciężkiej pracy rozgrzany po zgaszenu często nie odpala, nie da rady przekrecic walem, na zimnym nie ma problemu.  ciągnik jest do remontu, po rozgrzaniu ciśnienie niecale 1 na ma obrotach, pytanie czy te nie odpalanie może być oznaka zacierania się silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renesis16xT    13

Tym razem ja potrzebuję pomocy.

Problemy z odpaleniem. Kręci rozrusznikiem, ale nie odpala. Akumulatory są dobre, rozrusznik dobry. Silnik ma w bloku grzałkę. Więc warunki są bardzo dobre.

Zachowuje się tak, jakby akumulatory były za słabe. Kompletnie nie mam pomysłu co to może być. Gdzieś jakieś przebicie?


Zapraszam na mój kanał na YouTube i Facebook:

Agroblog

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marioo117    1

Witam wszystkich,

Koledzy czy ktoś z was montował do C 385 świecę płomieniową?

Wesołych Świąt.

Edytowano przez marioo117

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    10

Panowie mam problem z odpalaniem moje c-385. Posiadam rozruch 12/24. Jak jest ciepło to kreci ok. ale jak spada ponizej zera ledwo co rusza rozrusznikiem. Sprawdziłem miernikiem i tak:

kabel gruby dochodzacy do rozrusznika podczas postoju 12.4/12,5;podczas kręcenia 17.5

Akumulatory: na postoju oba po 12.4, podczas krecenia na jednym spada napiecie do 9.3, na drugim do 9.7

 

Cos poradzicie? od czego zacząc teraz sprawdzanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majkelos    28

Witajcie. Mam ursusa 912 co miał w zeszłym roku robiony kapitalny remont silnika  a 2 lata temu kupiony nowy rozrusznik i nawet nowy akumulator dostał  i nwm co mu dalega  ale przyjdzie lekko zimno to za chiny niechce odpalić nawet nie ma siły zakręcić co jedynie może raz albo 2 razy i kaplica Wiecie może co mu dolega nwm dać wiekszy kabel od + czy  podwójną masę ?  A rozrusznik to jest szybkoobrotowy  . Pomóżcie bo  nwm co jest z góry dziękuje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Ach te rozruszniki szybko obrotowe,wymyślone po to by trzepać kasę, z nieświadomości ludzkiej, a potem tylko same problemy.Prawdę mówiąc mając styczność nie widziałem tam nic szybko obrotowego,prócz szybko obrotowych finansowych strat.

Jak próowałeś ładować akumulator a to nie pomogło,to polecam wyrzucić rozrusznik i założyć zwykły

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

co ty gadasz w 7211 mam już z 5 może 7 lat szybkoobrotowy i nic się nie dzieje , no w tym roku wymieniałem sprzęgło bo pękło (jednokierunkowe i przepuszczał) wieniec cały

I to naprawdę szybkoobrotowe po prostu silnik jest mniejszy ale właśnie szybciej się kręci a obroty zwalnia mu przekładnia która podnosi moc

@Majkelos a ku ma prąd moze po prostu już zużyty i wiadomo przy niższych temp się rozładowuje . Nie masz miernika prądu jakiegoś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiki868    2

Jeśli mimo dobrych rozruszników i akumulatorów  ursusy Wam nie palą, prawdopodobnie do sprawdzenia głowice ( wymiana gniazd,  sprawdzenie zaworów,  planowanie) 

sprawdzić wtryski na urządzeniu  , może być też przyczyną że przy dużym ciśnieniu (165) będą dobrze rozpylać, ale przy mniejszym ciśnieniu nie będą prawidłowo rozpylać.  a przy uruchamianiu ciągnika nie od razu jest pełne ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikcom20    190

Panowie potrzebuje waszej rady. Ciągnik c385 miał regenerowaną głowice bo wcześniej mocno dymił i nie miał siły. Po remoncie jak jest rozgrzany silnik nie chce zapalać.  Rozrusznik wogul nie obraca. Jak jest zimny zapala normalnie. Rozrusznik zamieniony na inny a reakcja taka sama. Przed remontem czy ciepły czy zimny zapalał normalnie. Co może być przyczyną tego stanu rzeczy. Na zaciąg odpala momentalnie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

rozrusznik  rozbierz, wyczyść  nasmaruj , przejrzyj mocowania kabli od niego do aku,

 skoro na zaciąg pali to i na rozruszniku musi

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikcom20    190

mam inny rozrusznik i nie ma poprawy Mocowania kabli też sprawdzone Jeśli kable byłyby luźne lub zaśniedziałe to na zimnym silniku też by nie palił a on zapala Myślę czy głowica po tym remoncie nie puchnie od ciepła i temu nie chce potem  zapalić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

Rozrusznik wogul nie obraca. Jak jest zimny zapala normalnie. Rozrusznik zamieniony na inny a reakcja taka sama. 

 

jak rozruszniki nie obracają , to szukaj w elektryce  i nich samych a nie w  głowicy, no chyba że nie mogą obrócić. słabe kręcenie i lejące wtryski,  kompresja ro też ciężkie palenie na rozruszniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikcom20    190

Ale podejdę teraz i ciągnik odpali normalnie. Pochodzi sobie 20minut, zgaszę silnik i przy pponownej próbie odpalenia obróci troszkę albo wogole. Pójdę jutro rano i zapali normalnie.  Przed remontem głowicy zapalał normalnie czy to ciepły czy zimny. 

Edytowano przez mikcom20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Te rozruszniki masz może spasowane.Za dużo podkładek regulacyjnych i wirnik niema luzu.Ładowanie jest prawidłowe?Głowica była planowana?Może była krzywa bo przegrzany był silnik i teraz masz prostą głowicę a krzywy blok.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

robiłeś samą głowicę czy coś jeszcze wcześniej , np zestawy naprawcze, a rozruszniki przejrzyj bo że  masz dwa to nie znaczy że w najlepszym stanie, coś trzeba zrobić bo gotowej odp. nikt nie poda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj