Grabcio

Members
  • Ilość treści

    766
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

28 Excellent

O Grabcio

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 09/14/1993

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wola Siennicka
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Ostatnio na profilu byli

6897 wyświetleń profilu
  1. Spróbuj dociągnąć łożyska tą nakrętką pod tym dekielkiem na 3 śruby. Jeżeli to nie pomoże to musisz zdjąć zwolnice, rozebrać i wymienić uszczelniacze i ewentualnie łożyska jeśli są mocno zużyte. Do przedniego mostu oryginalnie był zalewany Hipol 6 ale jak wlejesz coś gęstszego to nic złego się nie stanie.
  2. Jeżeli uszczelka pod głowicą jest wymieniona i głowica też jest dobra bez żadnych pęknięć to sprawdź jeszcze chłodnicę czy nie jest zasyfiona i mocno zakamieniona. Jeśli to co wymieniłem wcześniej jest w porządku to załóż dobry termostat i problem powinien ustąpić.
  3. Jeśli masz wałek sprzęgłowy na 22 frezy to wymienić musisz tarczę sprzęgła na tą o średnicy 350mm a jeśli jest wałek na 19 frezów to pasowało by go też zmienić na ten z 22 frezami tak jak jest fabrycznie przy słoneczku. Do tego musisz jeszcze zmienić łożysko wyciskowe i tuleję zapędu WOM.
  4. Pod koniec wciskania pedału sprzęgła widełki hamulca popychają sworzeń który hamuje bęben wzmacniacza momentu przez co zwalnia też wałek napędzający skrzynię biegów. Tak to właśnie działa w skrócie.
  5. Może pękła Ci sprężyna która zaciska taśmę na bębnie ewentualnie coś jest nie tak z rozdzielaczem i nie odcina dopływu oleju do tłoka luzującego taśmę.
  6. Żeby wymienić mikropompę musisz odjechać skrzynią pośrednią od skrzyni biegów. Jeżeli na żółwiu też się delikatnie ślizga to można jeszcze podciągnąć taśmę na śrubie regulacyjnej.
  7. A jak przełączysz go na żółwia to też się ślizga czy wtedy już jedzie normalnie? Jeżeli to ślizganie występuje tylko na zającu to przyczyny musisz szukać w mikropompie i układzie zasilania sprzęgła wzmacniacza w olej bo masz za niskie ciśnienie jak olej się rozgrzeje i ślizga Ci się na tarczkach.
  8. Do zwolnic i do mostu oryginalnie wlewany był Hipol 6 ale jak wlejesz jakiś gęstszy np. 85W90 to też się nic nie stanie. Do zwolnicy wlewa się 1,25l właśnie przez tą śrubę na pokrywie a do przedniego mostu 3,5l przez ten korek na górze.
  9. Przecież jak wciśniesz sprzęgło do końca to napęd z silnika niema prawa przejść na wałek sprzęgłowy dlatego jeśli przy wciśniętym sprzęgle do końca ten problem dalej występuje to szukaj przyczyny w samym silniku ewentualnie w rozruszniku.
  10. Jak zgasisz ciągnik to wtedy automatycznie włącza się żółw bo mikropompa przestaje podawać olej na sprzęgło zająca. Poza tym wciśnij sprzęgło przy odpalaniu, jeśli to nie pomoże to przyczyny blokowania szukaj w silniku.
  11. Podkładki idą 12x18 a czujnik ma gwint na stożku i tam już nie potrzeba podkładki.
  12. Tak samo musi być podkładka tylko że tutaj już wystarczy zwykła miedziana o grubości 1 mm.
  13. Muszą być podkładki miedziane, ewentualnie aluminiowe bo inaczej tego nie uszczelnisz. Czasami między wyrównywacz a pompkę trzeba założyć grubszą podkładkę żeby było szczelnie.
  14. Nic nie rozwali, nie ma takiej możliwości bo rozdzielacz ma wbudowany zawór bezpieczeństwa.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj