ursus1991

Members
  • Ilość treści

    979
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

9 Neutral

O ursus1991

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 20.07.1991

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    lubuskie
  • Zainteresowania
    Rolnictwo, komputery, muzyka, motoryzacja

Ostatnio na profilu byli

5312 wyświetleń profilu
  1. ursus1991

    Podnośnik pulsuje w JD 6610

    Dzieki. Zobacze na ten potencjometr.
  2. ursus1991

    Podnośnik pulsuje w JD 6610

    a można sprawdzic niektóre z tych elementów domowymi sposobami?
  3. Hej. Posiadam duży problem z podnośnikiem w 6610. Wygląda to wszystko tak, że jak podniosę maszynę to podnośnik cały czas pracuje i opuszcza jakieś 5 cm i podnosi z powrotem w bardzo szybkim czasie, że aż buja całym ciągnikiem. Dodatkowo czasami nie chcą działać przyciski od podnoszenia i muszę albo przytrzymać przycisk, albo czasami podnieść suwakiem. Czasami podnośnik podniesie do końca, a czasem trochę mu brakuje. Pod czas uprawy w polu ciągnik potrafi sam podnieść maszynę, czasami nawet robi to cały czas i muszę dusić ciągle w dół. Hydraulika też potrafi się przywiesić. Dzisiaj podczepiłem siewnik na hydropaku i po którymś podniesieniu nie mogłem go opuścić. w którą stronę bym nie dał dźwigni to ciągnik próbował dalej podnieść siewnik. Co może być tego przyczyną? Olej i filtry są nowe.
  4. ursus1991

    Podnośnik w Ursusie C-385

    Czesc. Próbuje uszczelnic moja c-385. Niestety nie mam katalogu(mam jedynie do 912) a nie wiem co prawidłowo powinno byc włozone pod zawór przepływu oleju. dokładne miejsce zaznaczyłem na zdjęciu strzałka. Wcześniej podłozyłem podkładkę miedziana, niestety po pewnym czasie z powrotem zaczyna sączyć. Czy tam nie powinien być oring? Może dać ta podkładke z oringiem/gumka w środku? Co dajecie pod kruciec wkręcany w pompę hydrauliczną? Zwykła miedzianą podkładkę? Czy może podkładkę i oring? Prosze o szybką poradę. https://www.fotosik.pl/zdjecie/3bf828d15415af7a Może ktoś ma katalog do c-385 i podeśle fotkę strony z tym zaworem
  5. ursus1991

    C 385 przeróbka z serwa na orbitrol

    Wczoraj dokonaliśmy przeróbki na orbitrol. Od razu został zregenerowany cały przód. Założony został orbitrol o którym pisałem wyżej i siłownik który kupiłem z demontażu (oryginalny z kompletu wspomagania na orbitrol do ursusa). Do tego nowe przeguby osiowe i kontowe oraz pozostałe pierdoły. Układ został zalany świeżym boxolem. Niestety po złożeniu wszystko działa ok, tzn nic się nie przycina, orbitrol dobrze reaguje na zmianę kierunku lecz ciężko się kręci. Ciągnik stoi na twardym, bez tura i obciążników lecz na wolnych obrotach ledwo co się skręca kierownica. Jak dodam gazu jest lepiej, ale to nie to co powinno być. Dla sprawdzenia podłączyliśmy zasilanie orbitrola bezpośrednio z pompy pomijając zawór lecz to nie przyniosło żadnej zmiany. Obecnie jest wykręcona pompa bo chciałem dać ją gdzieś do sprawdzenia.. Poradźcie gdzie szukać przyczyny? Pompa? orbitrol? a może jest za cienki przewód który wychodzi z pompy?(został fabryczny) .
  6. ursus1991

    oś przednia ursus 385

    Właśnie zabieram sie za remont przodu w mojej c-385 i zmieniam wspomaganie na siłownik z orbitrolem. Mam tura i chce zablokować zwrotnice. Kupiłem dzisiaj ( doszły dzisiaj) te zderzaki do blokowania https://sklep.mizar.com.pl/zderzak-ii-c-385-80271035-p-19714.html Czy te zderzaki powinny mieć w środku gwint? Bo jak przeglądam katalog to na logike powinien być gwint i otwór M10x1,25 i tam wkrecamy śrubę do blokowania. W moich zderzakach jest otwór M 12 i niema tam gwintu. Śruba 12 wchodzi bez problemowo. Moze ja coś zle zrozumiałem? Podpowiedzcie jak to powinno byc?
  7. ursus1991

    C 385 przeróbka z serwa na orbitrol

    Na dniach chce sie zabrac za przeróbke wspomagania. Powiedzcie czy zostawiac ten oryginalny zawór koło zbiornika? Nie wiem czy ten mój orbitrol posiada wbudowany zawór.
  8. Cześc poszukuje fortschritta zt 323 sprawnego technicznie w zachodniej Polsce. Jeśli ktoś ma na sprzedaż, albo wie kto ma to proszę o informację Pozdrawiam Ursus1991
  9. Wlasnie dzwonilem i dowiadywalem sie. Nie pasuja czesci od 912. A ryginaly sa praktycznie od 10 lat niedostepne. W rowniarkach byly krecone do 95 km, ale osiaglay moment obrotowy przy nizszych obrotach. Na wyższych były juz słabsze. Taka informacje dostalem od mechanikow ktorzy ponoc zajmuja sie tylko silnikami deutz
  10. Obdzwonilem troche serwisow i czesci do tych silnikow sa praktycznie nie do dostania a jak cos sie znajdzie to remont przekracza zakup wyremontowanej 913. Raczej odpuszcze. Szkods troche bo ładny traktor
  11. Wlasnie wydaje mi sie ze tam raczej pisze 812. Silnik pochodzi z równiarki drogowej. Tabliczka jest tak jak piszesz z lewej strony nad miska. Tak na zdjeciu to jest tylko jakas ostrzegawcza. Obawiam sie ze silnik moze miec tylko 80 km. Natrafilem na takie dane w internecie. Nie wiem jak z dostepem czesci do takiego silnika?
  12. Ogladałem przed chwila ten ciagnik. Z tabliczki silnika odczytalem F6L 8120. Tabliczka byla troche zatarta. Ale wydaje mi sie ze dobrze odczytalem. Dodaje zdjecie silnika. Prosze o szybkie odpowiedzi. Silnik fajnie pracuje i bardzo lekko odpala. Wlasciciel mowi ze cos tam oleju bierze ale nie duzo. Ogolnie niby troszke słabszy od oryginalnej ify. Traktor nie pracowal w polu
  13. Cena jest 17 tys. Ale to normalna cena na te traktory. Miałem kupić inny z oryginalnym silnikiem i blisko, ale wlaściciel kręci coś z dokumentami
  14. Silnik jest zamontowany w ciągniku fortschritt zt 323. A te Fortschritty wytrzymują spokojnie silniki 150 km. Właściciel zmienił silnik, ponieważ oryginalna ifA ciężko paliła zimą, a ciągnik był używany do odśnieżania tylko. Wiem że w niektórych silnikach można podnieść moc o jakieś 20-25 km przez pompę wtryskową. Wiem że to polega z regułyy na regulacji dawki paliwa i konta wtrysku ale to zawsze cos. Obawiam sie że te 95 km to będzie za mało dla mnie. Sprawdzałem w internecie model silnika, który podał extrabyk i niektórzy podają ze maja one nawet 120 km bez turbo. A te silniki są przystosowane do turbo? Czy może trzeba cały środek wymieniać? Powiem szczerze, że ok 110 km to myśle że by mi starczyło. Zadzwonię dzisiaj i po proszę o zdjęcie silnika, albo chociaż podanie dokładnego modelu.
  15. ursus1991

    C 385 przeróbka z serwa na orbitrol

    Tak mam siłownik dwustronny
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.