Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak sprawdzałem, wszystko pozostałe działa jak należy. Jeszcze raz dziś to rozbiorę i może dojdę do ładu. Pozdrawiam.

    Jeszcze się tak zastanawiam, że może ja je nie w tych miejscach założyłem, patrzyłem na rysunek w katalogu i tam wg niego powinny być dwa oringi i dwie uszczelki do jednego cylinderka włożone, i tak po kolei: najpierw uszczelka na pierwszym tym kanale, później na drugim oring, następnie znowu uszczelka na tym kanale na tłoczku pod kapeluszem jakby? a drugi oring zakłada się na koniec tulei tutaj przy gwincie jak się skręca? Bo ja już się pogubiłem z tym wszystkim i pewnie coś źle zamontowałem...

Edytowane przez lukaszk93
Opublikowano

Mam prośbę jak zamówić lub zrobić uszczelkę rury wysypu na obrocie (otwieranie) ona jest chyba z teflonu. Wiem że kiedyś było o tym pisane ale nie potrafię znalezć.

Jak przeczytać własne posty z poprzednich lat (rok 2012 i 2013) chyba wtedy była mowa o tej uszczelce na forum.

Opublikowano

Dzięki Paweł - o to mi chodzi, stosowałeś może ,pomogło w ciężkim otwieraniu rury, może wiesz jaka jest grubość i czy to jest z teflonu czy z innego tworzywa, bo to trochę przesada za takie g...o 222zł + przesyłka.

Opublikowano

Dzięki Paweł - o to mi chodzi, stosowałeś może ,pomogło w ciężkim otwieraniu rury, może wiesz jaka jest grubość i czy to jest z teflonu czy z innego tworzywa, bo to trochę przesada za takie g...o 222zł + przesyłka.

Ja tego nie wymieniałem więc nie pomogę A jedynie przy demontażu rury czyściłem i smarowałem Ale nie pamiętam z czego to było ani jakie ma wymiary.

Opublikowano

Lukowiag, bardzo odczuwające masz te wibracje? w zeszłym roku miałem takie u siebie i okazało się, że poszło łożysko na pasie który napędza cały osprzęt, tam przy silniku, jest takie łożysko gumowe chyba pięciokątne jeśli dobrze pamiętam, kilka postów wcześniej chyba ktoś nawet o tym wspominał...

Opublikowano

Panowie dwie sprawy pierwsza to gdzie dostać gumy na podsiewacz te w środku takie ala fartuch...

a druga to ktoś tu kiedyś wstawiał zdjęcie "żmijki"tej od podajnika kłosowego co podaje kłoski z powrotem na cepy chodzi mi o te blach dookoła niej...

Opublikowano

Lukowiag, bardzo odczuwające masz te wibracje? w zeszłym roku miałem takie u siebie i okazało się, że poszło łożysko na pasie który napędza cały osprzęt, tam przy silniku, jest takie łożysko gumowe chyba pięciokątne jeśli dobrze pamiętam, kilka postów wcześniej chyba ktoś nawet o tym wspominał...

 

Kolego, wydaje mi się że zbyt duże, sprobuje bez sieczkarni czy bedzie mniej. Bo jesli to wina pasa ktorego zdjecie wstawilem to go wymienie, a jak to niezalezne to bede go meczyl az peknie.

Opublikowano

Lukowiag jeżeli chodzi o ten pas przy samym kadłubie jest to pas od napędu wialni,przenośników napędu podsiewaczy i klawiszy , wię lepiej wymień na nowy

Opublikowano

Panowie dwie sprawy pierwsza to gdzie dostać gumy na podsiewacz te w środku takie ala fartuch...

a druga to ktoś tu kiedyś wstawiał zdjęcie "żmijki"tej od podajnika kłosowego co podaje kłoski z powrotem na cepy chodzi mi o te blach dookoła niej...

A co masz z tymi blachami? Zgniła? Chcesz ja kupic lepiej kawałek blachy wygiac i wstawić czy cos innego potrzebujesz? A co do fartuchow agro as na pewno ale tez pewnie drogo

Opublikowano

Wyjąłem dziś sita i zobaczyłem że w moim mercatorze jest mocno pogięta blacha ta zaraz za wentylatorem od młocarni co chyba nadaje kierunek wiatrowi i tu pytanie czy da się to jakoś szybko wyjąć żeby wyprostować tak popatrzyłem i nie widziałem sensownego sposobu jest na to jakiś patent?

Opublikowano

A co masz z tymi blachami? Zgniła? Chcesz ja kupic lepiej kawałek blachy wygiac i wstawić czy cos innego potrzebujesz? A co do fartuchow agro as na pewno ale tez pewnie drogo

blachy zgniły i chciałem zobaczyć jak powinno to wyglądać.

Fartuchy o dziwo dostałem od ręki u mnie w agromie o wym 6 cm szerokości, 3 mm grubości, 2,1 m długości po 30,- za sztukę. Nie wiem jeszcze jak są zamontowane gumy/fartuchy z przodu "przed cepami"ma ktoś tego zdjęcie??

Opublikowano

post-49041-0-83251100-1469040154_thumb.jpgpost-49041-0-83251100-1469040154_thumb.jpgpost-49041-0-83251100-1469040154_thumb.jpg


Ciężko jest zrobić tam zdjęcie żeby to było widac chyba ze któryś szczegół bardziej Cię interesuje to pstryknę jeszcze cos A te gumy to te które widac patrząc od strony sit?

post-49041-0-69610500-1469040185_thumb.jpg

post-49041-0-57678400-1469040241_thumb.jpg

Opublikowano

ok dzięki dziś się przyglądałem z teściem temu i zregenerujemy to w ten sposób,ze nałożymy na to przeciętą rurę  180 i później się ją przyspawa do oryginalnej.

Mi chodziło o te gumy co są przed cepami od strony gardziela tylko to mi zostały do zrobienia bo praktycznie wszystkie po zimie szlak trafił przez gryzonie...........

Opublikowano

Pany padło sprzegło w mercatorze, próbowałem rozebrać wariator sprzegła zdjąłem tą sprężyne ściagnalem pas ale nie mogę zdjąc tych dwóch kół...wałek sprzęgła na końcu ma nakrętkę i za nic nie da się jej odkecić..kreci się razem z wałkiem. Co jest grane? jak się za to zabrać?

Opublikowano

Zaciągasz ręczny, odbezpieczasz nakrętkę, dorób sobie klucz chyba że masz do tej nakrętki i kręć musi pójść. później koła zbijasz z wałka. można jakimś dobrym odrdzewiaczem popsikać żeby się przeżarło to łatwiej odkręcić będzie.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez BenQ
      Witam.Kolejny problem z renatą.Pytanie czy dostane gdzieś docisk sprzęgła (nie wiem jak sie to poprawnie nazywa) cały komplet w sklepie kosztuje 2600zł.Może któryś z panów wymieniał. Z góry dziękuję za odpowiedź .Na dole zdjęcia o co chodzi
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v