gadget

Members
  • Ilość treści

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O gadget

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

2012 wyświetleń profilu
  1. Witam Posiadam 40 l oleju akcela nexplore w bańkach po 5 l Cena za 5 l to 70 zł tel:799070207
  2. Już wszystko poskładane,śmiga aż miło.. 😉 Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie i pomoc Pozdrawiam
  3. Ok.. Więc prawdopodobnie nie potrzebnie odjechałem z silnikiem i znowu będę musiał mordować się żeby trafić na wałek .. Nie dopuszczałem myśli żeby regulować dźwignią sprzęgła bo sugerowałem się tym że jeśli wysunę łożysko oporowe na stałe do przodu to sprężyny które je że tak powiem ściągają z powrotem będą ciągle napięte i z czasem się po prostu rozciągną. Gdyby była książka napraw to już było by po zabawie a tak to cały dzień grzebania i główkowania poszedł na marne.. Beniu33 wielkie dzięki za pomoc
  4. Tak te śruby mające styczność z łożyskiem oporowym wykręcone są maxymalnie
  5. Witam Zdecydowałem się na założenie nowego tematu bo problem jest raczej niestandardowy a biorąc pod wzgląd że mamy w Pl sporo ciągników w wersji angielskiej to być może ktoś zetknął się już z tym problemem Otóż jest problem ze sprzęgłem w mf 235, jest to wersja angielska. Kupiłem nowe tarcze produkcji Ursusa i problem jest taki że po złożeniu i ,,zjechaniu'' silnika nie ma sprzęgła ( dźwignia sprzęgła wpada w podłogę) tak jak by tarcze były za grube?? podczas skręcania obudowy sprzęgła z kołem zamachowym widać jak pieski w pewnym momencie się cofają pod wpływem działającej na nie siły, w przezierniku pod obudową sprzęgła widać że łożysko oporowe ma sporą drogę do pokonania żeby mieć kontakt z pieskami a prawidłowo odległość powinna być nieznaczna Po włożeniu starej tarczy jest nieźle ale nie tak jak trzeba, od kiedy go mam sprzęgło nie było rewelacyjne( jest zdecydowanie cieńsza czyt. wyeksploatowana). Jest możliwe że tarcze w wersji angielskiej były węższe albo inne było koło zamachowe lub docisk i ktoś wymieniał jeden z powyższych elementów i teraz to się po prostu nie zgrywa?? zupełnie zaskoczyła mnie ta sytuacja i nie wiem co z tym zrobić, dodam tylko że jeśli skręcę sprzęgło z kołem zamachowym tak że zostaje jakieś 2 mm luzu ( nie skręcam na maxa) to dźwignia sprzęgła jest twarda i wszystko ładnie się wysprzęgla. Wygląda na to że jeśli obie tarcze były by cieńsze lub pomiędzy obudową sprzęgła a kołem zamachowym były by jakieś podkładki ok 2-3 mm to wszystko by hulało tylko że raczej na pewno ich tam nie było
  6. Zmierzyłem tarcze ursus z tą która byla dotychczas w ciągniku od wom i jest w bdb stanie. Różnica jest 0,7 mm czyli wychodziło by na to że to nie grubość tarcz.. z resztą ursus robi dobre części więc raczej już nie obstawiam że to grubość tarczy jest zła , sam już nie wiem
  7. Witam Mam problem ze sprzęgłem w mf 235, jest to wersja angielska. Kupiłem nowe tarcze produkcji Ursusa i problem jest taki że po złożeniu i ,,zjechaniu'' silnika nie ma sprzęgła ( dźwignia sprzęgła wpada w podłogę) tak jak by tarcze były za grube?? podczas skręcania obudowy sprzęgła z kołem zamachowym widać jak pieski w pewnym momencie się cofają pod wpływem działającej na nie siły.. Po włożeniu starej tarczy jest nieźle ale nie tak jak trzeba, od kiedy go mam sprzęgło nie było rewelacyjne( jest zdecydowanie cieńsza czyt. wyeksploatowana). Jest możliwe że tarcze w wersji angielskiej były węższe albo inne było koło zamachowe lub docisk i ktoś wymieniał jeden z powyższych elementów i teraz to się po prostu nie zgrywa?? zupełnie zaskoczyła mnie ta sytuacja i nie wiem co z tym zrobić, dodam tylko że jeśli skręcę obudowę sprzęgła z kołem zamachowym tak że zostaje jakieś 2 mm luzu ( nie skręcam na maxa) to dźwignia sprzęgła jest twarda i wszystko ładnie się wysprzęgla. Wygląda na to że jeśli obie tarcze były by cieńsze lub pomiędzy obudową sprzęgła a kołem zamachowym były by jakieś podkładki ok 2-3 mm to wszystko by hulało tylko że raczej na pewno ich tam nie było
  8. Bo mało miejsca mam na podwórku, ciągnik jak kupiłem to też w częściach żeby miejsca nie zajmował 😉 Podaj jaki to model za 55 netto na bogatej opcji . Jeśli okaże się że jest takowy, lepszy i w takiej cenie to obniżę cene moze ja czegoś nie wiem..??
  9. To idź kup kvernelanda albo kubotę jaki masz problem??
  10. Witam, posiadam nieużywane tylne obciążniki do case jx, farmall i ich odpowiedniki w NH oraz obciążniki na przód do farmall, jx , Maxxum Cena 180 zł za szt Proszę o poważne oferty
  11. Sprzedam nieużywaną zgrabiarkę kuhn GA 7501 z 2018 r w okazyjnej cenie Zgrabiarkę trzeba będzie sobie złożyć bo część maszyny jest w pudełku. Proszę o poważne oferty
  12. Jak w tytule , mam do sprzedania nieużywany wóz paszowy Kuhn z 2018 r. Wóz został zakupiony do gospodarstwa ale zmieniły się priorytety i sprzedaję maszynę Cena 60000 netto Poważnie zainteresowanych zapraszam do kontaktu i zakupu.
  13. Wiem kto ma c 330 z przebiegiem ok 800 mth za 15000 zł info na priv gdyby kogoś interesowało
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj