330CUrsus

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze.

Polecane posty

PaweLisowicz    88

Sprzątałem sobie garaż i pośród różnych rupieci od poprzedniego właściciela znalazłem 2 tłoki chyba od c330. Wyglądają na nowe i w środku pisze WSK. Leżą u mnie już chyba 7lat. Czy ewentualnie po przeczyszczeniu z kurzu można było by zamontować je w silniku?

Kilka fotek:

1. https://zapodaj.net/ee3f360080025.jpg.html

2. https://zapodaj.net/9adeffa9e82eb.jpg.html

3. https://zapodaj.net/99dbc67e36160.jpg.html

https://zapodaj.net/ddfe5d56e87b2.jpg.html

https://zapodaj.net/cc1ff0483773e.jpg.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Tłoki na złom,takie rzeczy muszą leżeć w przynajmniej w szmatach nasiąkniętych olejem lub zamknięte szczelnie w foli i pryśnięte samem drugiej opcji kiedyś nie było.Na drugim zdjęciu widać wżery  tłok musi być gładki dyskwalifikuje go do założenia.Nawet jeśli tłoki były by dobre problem będzie z pierścieniami.Tłoki stare różnią sie delikatnie rowkami na pierścienie.Wiem co to jest bo zakładałem do c-360 zapasu i pierścienie Primy nie pasowały na stare tłoki pierścien miał luz w rowku i docierały się pod kątem musiałem pierścienie  założyć  nowe z zapasu.Podsumowując szkoda zachodu będziesz robił kapitalkę kup dzisiejsze zestawy dobrej jakości będzie hulać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Jakie firmy produkują teraz dobre części, bo u mnie to zawsze kupuje się oryginalne części ursusowskie. :) Do remontu na pewno będę miał cały silnik, sprzęgło i skrzynie. 

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

oryginalnych ursusowskich już dawno nie ma.Teraz wszystko to import lub robione u jakiegos producenta.Jedne lepsze , drugie gorsze.Bierz najdroższe .Prosta zasada.A które części są ok to masz o tym 14 stron opisane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurtz    1

Panowie i Panie powiedzcie mi czy zestawy naprawcze (tłoki, tuleje, pierścionki) różnią się czymś od C-328 a C-330? Będę robił silnik w 328 i nigdzie nie mogę dopaść zestawu do 328... Ok już wiem 330 a 328 to to samo. A jeszcze takie pytanko. Mahle ktrotoszyn czy Ursus?

Edytowano przez kurtz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trojak    22

 

22 godziny temu, kurtz napisał:

Panowie i Panie powiedzcie mi czy zestawy naprawcze (tłoki, tuleje, pierścionki) różnią się czymś od C-328 a C-330? Będę robił silnik w 328 i nigdzie nie mogę dopaść zestawu do 328... Ok już wiem 330 a 328 to to samo. A jeszcze takie pytanko. Mahle ktrotoszyn czy Ursus?

Waryński

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Ostatnio przez przypadek byłem w Agromie i był mechanik i gadalismy i mówił że THM robi Krotoszyn, tak samo Chełmno, a Ursus Waryński to produkcja w Indiach.Mówił że jak zakłada to przeważnie THM i traktory pięknie pracują.Ja zaś polecam zestawy PRIMA, u mnie sprawdzają się MEGA, dopasowanie ideał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Wujaszek ma z THM 2 lata w c330 i ładnie pracuje,wcześniej miał chyba mahle i gorzej pracował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Podkarpacie    0

Wiat sory ze tu ale nie chce zakładać nowego tematu .Czy spotkał się juz ktoś z takim czymś ze nowe pierścienie Prima przy oczywiście odpowiednim montażu tłoka w tuleje ( z opaska + olej, napisy top do góry ) i by zostawiały ślady tak jak by rysy na łączeniu pierścieni na 2 tulei nie zostawiają takich śladów, wadliwy jeden zestaw pierścieni czy jak ? zestawy są nowe tuleje +tłoki + pierścienie , co z tym robić ryski pionowe są minimalne ale są 

Edytowano przez Podkarpacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    117

Koledzy powiedzcie czy zestawy naprawcze silnika c325 różnią się od tych co są w c330?


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Podkarpacie    0
Napisano (edytowany)

Witam oryginalnie w c 325 były inne tuleje i tłoki niż w c 330 ale przerabiają bloki lub tuleje i podobno pasuje, nigdy nie robiłem remontu oryginalnego bloku 25 ale słyszałem o tych przeróbkach  , w c 328 juz można zakładać zestawy od c 330 ( a jesteś pewny ze blok to oryginalny c 325 gdzie ma odprężnik ???

 

Dnia 24.12.2018 o 21:05, KULAWA_KOZA napisał:

Bo załozyłeś pierścienie zamkami do wydechu i do dolotu a to błąd.

ja zakładam tak i jest OK.https://zapodaj.net/0c1e67d4d798f.png.html

Przy czym 5 zamek może być też na 3( ostatni pierścień)

Pierścienie nie były ,,zamkami w stronę dolotu i wydechu był jeden zestaw pierścieni wadliwy 

Edytowano przez Podkarpacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    117
Podkarpacie napisał:

Witam oryginalnie w c 325 były inne tuleje i tłoki niż w c 330 ale przerabiają bloki lub tuleje i podobno pasuje, nigdy nie robiłem remontu oryginalnego bloku 25 ale słyszałem o tych przeróbkach  , w c 328 juz można zakładać zestawy od c 330 ( a jesteś pewny ze blok to oryginalny c 325 gdzie ma odprężnik ???   Dnia 24.12.2018 o 21:05, KULAWA_KOZA napisał: Bo załozyłeś pierścienie zamkami do wydechu i do dolotu a to błąd. ja zakładam tak i jest OK.https://zapodaj.net/0c1e67d4d798f.png.html Przy czym 5 zamek może być też na 3( ostatni pierścień) Pierścienie nie były ,,zamkami w stronę dolotu i wydechu był jeden zestaw pierścieni wadliwy 

Silnik jest na pewno od c325 bo jest tabliczka znamionowa,nawet porównywałem zdjęcia z internetu.


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Podkarpacie    0
19 minut temu, Axd529 napisał:

Silnik jest na pewno od c325 bo jest tabliczka znamionowa,nawet porównywałem zdjęcia z internetu.

Zapytaj na for Retro Traktor oni tam maja te sprawy obcykane 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    117

Ten silnik chodził w sam z skrzynią i mostem stara. Po przemyśleniu stwierdziłem że sprzedam silnik i resztę i pomyślę o jakimś władimircu.


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Podkarpacie    0
14 minut temu, Axd529 napisał:

Ten silnik chodził w sam z skrzynią i mostem stara. Po przemyśleniu stwierdziłem że sprzedam silnik i resztę i pomyślę o jakimś władimircu.

HMM wolał bym c 328 lub 330 do remontu jak pomyśle o T25 to mi sie coś dzieje naprawiałem już ich kilka i powiem ze to jest tragedia jedynie co to silniki jak dobrze zrobiony to są ok a reszta to jakaś pomyłka ( była na FB fajna oryginalna c 330 z 76 roku podobno na chodzie stała za jakimś garażem za 5 tysięcy ale rzucili sie jak na wódkę i ja chyba juz kupili 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    117
5 minut temu, Podkarpacie napisał:

HMM wolał bym c 328 lub 330 do remontu jak pomyśle o T25 to mi sie coś dzieje naprawiałem już ich kilka i powiem ze to jest tragedia jedynie co to silniki jak dobrze zrobiony to są ok a reszta to jakaś pomyłka ( była na FB fajna oryginalna c 330 z 76 roku podobno na chodzie stała za jakimś garażem za 5 tysięcy ale rzucili sie jak na wódkę i ja chyba juz kupili 

Ja ten silnik wystawiłem na olx i chyba za tanio bo telefony się urywają  

https://www.olx.pl/oferta/silnik-ursus-c325-zarezerwowany-do-soboty-CID757-IDytxXF.html#75bd30175c

U nas w okolicy pełno t25 i ludzie nie narzekają

co do t25 to myślę że do 7000zł w miarę utrzymany by kupił zresztą niedawno u nas był w okolicy do sprzedania i poszedł od ręki a co do c330 to w tych pieniądzach może i się kupi ale raczej do remontu lub bez dokumentów. 

 


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Ja mam na sprzedaż c330 z 76r do lekkiego remontu bo trzeba zmienić uszczelkę pod głowicą bo lekko cieknie i wodziki w skrzyni zrobić. :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    117
Przed chwilą, PaweLisowicz napisał:

Ja mam na sprzedaż c330 z 76r do lekkiego remontu bo trzeba zmienić uszczelkę pod głowicą bo lekko cieknie i wodziki w skrzyni zrobić. :) 

a ile $$$ za tego ciapka wołasz???


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88
Napisano (edytowany)

11 tysięcy. Ciśnienie oleju nie spada poniżej 3 barów

A kurcze zapomniałbym, niestety blok był pęknięty, ale zaklejony jest i z 5 lat nic się z nim nie dzieje  

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    117
1 minutę temu, PaweLisowicz napisał:

11 tysięcy. Ciśnienie oleju nie spada poniżej 3 barów

To na obecną chwile mnie nie stać żeby kupić ale cena w miarę korzystna. 


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

rozumiem :) Tryby w skrzyni jak nowe tylko te wodziki trzeba zrobić heh :) Od 2004r znam historię tego ciapka. Niestety muszę sprzedać bo stoi bezczynnie :( 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    117
1 minutę temu, PaweLisowicz napisał:

rozumiem :) Tryby w skrzyni jak nowe tylko te wodziki trzeba zrobić heh :) Od 2004r znam historię tego ciapka. Niestety muszę sprzedać bo stoi bezczynnie :( 

U mnie sąsiad  z kolej kupił ciapka za 18000 niby 4600mth i opony z tyłu do wymiany bo łyse,ale strasznie dużo szukał żeby kupić utrzymanego. 


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Podkarpacie    0
9 godzin temu, Axd529 napisał:

U mnie sąsiad  z kolej kupił ciapka za 18000 niby 4600mth i opony z tyłu do wymiany bo łyse,ale strasznie dużo szukał żeby kupić utrzymanego. 

Mozna znalesc c 328-30 za 6-7 tysięcy tylko trzeba poszukać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj