330CUrsus

Members
  • Ilość treści

    492
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O 330CUrsus

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Dąbrowy
  • Zainteresowania
    Rolnictwo i motoryzacja.

Ostatnio na profilu byli

7155 wyświetleń profilu
  1. Dokładnie, w tym roku zatarłem przez swoje niedopatrzenie.
  2. Temat po 9 latach powraca jak bumerang, nawet nie wiedziałem, że to ja zakładałem ten temat i pytałem czy do wyjęcia tłoków muszę ściągać wał, trochę mi teraz wstyd, no ale było się gówniarzem także... No więc tak, pięknego letniego dnia zatarłem silnik, ostatnio go rozebrałem i jak się okazało złapało na panewkach, tragedii nie ma, ale jak już się brać to raz a porządnie. Teraz mam mętlik, Te 9 lat temu założylem zestawy MAHLE Krotoszyn, teraz po rozebraniu widać nadal ślady honowania, brak oznak progów i tym podobne ALE... No właśnie, jest jedno ale, podczas cięższej roboty, na przykład kosiarka strasznie mi się pocił grzybkiem, po rozebraniu w kanałach ssących głowicy mokro od oleju. Zawory pochowane, więc nie wiem czy to przez głowice waliło ciśnienie do góry, czy jednak szlak trafił i te pierścienie. W sumie mając wszystko na wierzchu może warto założyć jednak nowe zestawy? Tylko co teraz jest w miarę godne uwagi? To samo się zastanawiam co z głowicą, czy regenerować starą czy kupić nową? Jak nową to jaka? Bo patrzę są i za 400, a są i za 600. Robię grubszy remont, bo drugi blok, wał, więc może by jednak nie kombinował i kupił nowe zestawy wraz z głowicą?
  3. bo chcę kupić trójnik a nie wiem jaki.
  4. jaki jest skok gwintu na przewodach hamulcowych? wiem że M12 ale nie znam skoku... 1? 1.5?
  5. odezwij się do mnie na pw ;) mam pytanko

  6. to ja trochę chyba przesadziłem bo dociągnąłem właśnie 200... wymienię tylko tulejkę i zobaczymy jak to będzie, może będzie ok rusza się coś w temacie u Ciebie?
  7. podrzucisz mi jakim momentem? w instrukcji pisze chyba że 140 Nm, gdzieś wyczytałem że ktoś musiał 200 bo jak mniej to wydmuchiwało czy coś i sam już nie wiem ile.
  8. głowice do dociągałeś dynamometrycznym czy na czuja?
  9. wyczyścić klemy, jak dalej będzie to samo to można spróbować śrubokrętem zewrzeć duży bolec do którego jest kabel od akumulatora i ten mały na którym jest wsuwka i sprawdzić czy wtedy będzie startował.
  10. jedną wymieniać to takie bez sensu trochę... będziesz wymieniał 4?
  11. problem rozwiązany. tylko i wyłącznie moja gapa, sam nie wiem jak to się stało bo już nie raz się to robiło. na czwartym tłoku odwrotnie wsunąłem tłok tak że zamek był po przeciwnej stronie... aż mi wstyd się przyznać... dzięki balcerek1 za pomoc
  12. właśnie u mnie to samo, wymieniłem oringi, już nie leci tylko te opory...
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj