Skocz do zawartości

330CUrsus

Members
  • Zawartość

    490
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O 330CUrsus

  • Ranga
    Zaawansowany

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Dąbrowy
  • Zainteresowania
    Rolnictwo i motoryzacja.
  1. Hamulce w Ursusie C-360

    bo chcę kupić trójnik a nie wiem jaki.
  2. Hamulce w Ursusie C-360

    jaki jest skok gwintu na przewodach hamulcowych? wiem że M12 ale nie znam skoku... 1? 1.5?
  3. odezwij się do mnie na pw ;) mam pytanko

  4. Remont C-360

    to ja trochę chyba przesadziłem bo dociągnąłem właśnie 200... wymienię tylko tulejkę i zobaczymy jak to będzie, może będzie ok rusza się coś w temacie u Ciebie?
  5. Remont C-360

    podrzucisz mi jakim momentem? w instrukcji pisze chyba że 140 Nm, gdzieś wyczytałem że ktoś musiał 200 bo jak mniej to wydmuchiwało czy coś i sam już nie wiem ile.
  6. Remont C-360

    głowice do dociągałeś dynamometrycznym czy na czuja?
  7. Remont C-360

    czemu pękło?
  8. Problem z odpalaniem.

    wyczyścić klemy, jak dalej będzie to samo to można spróbować śrubokrętem zewrzeć duży bolec do którego jest kabel od akumulatora i ten mały na którym jest wsuwka i sprawdzić czy wtedy będzie startował.
  9. C-330 brak mocy

    może pompka zasilająca pada.
  10. Remont C-360

    jedną wymieniać to takie bez sensu trochę... będziesz wymieniał 4?
  11. Remont C-360

    oberwało? znaczy pękła?
  12. Remont C-360

    problem rozwiązany. tylko i wyłącznie moja gapa, sam nie wiem jak to się stało bo już nie raz się to robiło. na czwartym tłoku odwrotnie wsunąłem tłok tak że zamek był po przeciwnej stronie... aż mi wstyd się przyznać... dzięki [b]balcerek1[/b] za pomoc
  13. Remont C-360

    właśnie u mnie to samo, wymieniłem oringi, już nie leci tylko te opory...
  14. Remont C-360

    jak to najlepiej sprawdzić? jak ruszałem góra dół to nie było żadnych luzów, jedynie na boki ale to wiadomo.
  15. Remont C-360

    nie mogłem pomylić bo wyjmowałem pojedynczo tłoki z korbowodami i od razu przykręcałem stopkę po odłożeniu na stół, jakbym wszystkie tłoki wyjął na raz to może bym pomylił. właśnie sam już nie wiem... zwłaszcza 4 korbowód jak dokręcę to zaciska wał. żadnych paprochów nie ma, wszystko jest smarowane olejem, tuleje też nasmarowałem. także praktycznie nie ma mowy o oporze, a jednak brechą metrową jest opór więc jest coś nie tak, skoro przed demontażem szło lekko.
×