Skocz do zawartości

Zdjęcie

Stukanie w silniku


249 odpowiedzi na ten temat

#181 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 09 styczeń 2014 - 23:30

Stukanie w silniku Trochę już pochodził uszczelka ułożyła się między głowicą a blokiem więc możesz ją dokręcić ponownie na 230 - 240 a jeśli masz blisko to podjedz do tego kto robił niech dokręci i ustawi ponownie zawory ;)
​Jak by co nie będzie burczał że sam coś robiłeś, jeśli dał Ci na to jakąś gwarancję czy coś tam :P

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stukanie w silniku Dzisiaj, 17:05
  •  

#182 Share Maniek101

Maniek101

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 styczeń 2014 - 15:37

Stukanie w silniku Próbowałem dzisiaj dokręcać głowice pierw na 230 a potem na 240 i nic nie poszło. Także skąd tam może się płyn zbierać?

#183 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2395 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 styczeń 2014 - 17:13

Stukanie w silniku Jedź na reklamacje.Nie wiadomo czy głowicę planował a jak piszesz że pod tuleję podłożył uszczelką a może nie trzeba było podkładać.Może kiedyś był blok planowany a nie pod frezowane gniazdo tulei albo na raz dociągał głowice i ją zwichrował.Możesz reklamować za nim pojedziesz w pole bo ci może później powiedzieć że przegrzałeś silnik albo coś innego.

#184 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 11 styczeń 2014 - 19:47

Stukanie w silniku @balcerek1 dobrze że podłożył tą miedzianą podkładkę czy uszczelkę pod tuleje bo niby jak bez tego miało by być przecież to jest górne uszczelnienie tuleja - blok

#185 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2395 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 styczeń 2014 - 22:33

Stukanie w silniku Uszczelnienie to masz na dole a do góry jak nie masz podkładki pod tuleją to uszczelka od głowicy ci uszczelnia.Ja nie kiedy podkładam 2-3 podkładki pod tuleję a nie kiedy to tuleję zawożę do kupla na tokarkę i kątówką ją pod szlifujemy bo wystaję milimetr i to nie tylko w 30 ale w 60 też tak jest.Robiłem gościowi w tamtym roku silnik w 30 na nowym bloku i nowy wał ( pokazał kopyto tak że miskę olejową też rozwalił urwał się korbowód ) i od razu po zmierzeniu gniazd wystawały by tuleję 1,2 i 1,4 mm i zawoziłem do frezowania tłoki też musiałem stoczyć 1,5 mm bo wystawały po za tuleję poszły na jednym 2 a na drugim 3 podkładki bo troszeczkę przebrał tak że widać jakie dzisiaj części robią a w starych silnikach jak masz go nie od nowości to różne cuda mogą być porobione.W zetorze 8011 też miałem taki numer że tuleję trzeba była szlifować tak że widać jak też zakłady planują bloki i a nie frezują gniazd.

#186 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 12 styczeń 2014 - 00:42

Stukanie w silniku Jasna sprawa co do gniazd, staczania tłoków czy tulei zgodzę się bo sam stosowałem taki zabieg nie raz jeśli tuleja wystawał zbyt wysoko ponad blok i tak samo tłok ponad tuleję.
Ale nigdy nie stosowałem takiego zabiegu aby nie podkładać ani jednej podkładki pod tuleje :P

#187 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2395 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 styczeń 2014 - 08:57

Stukanie w silniku Robiłem już w nie jednej 30-60.W niejednym silniku na jedną tuleję podkładałem na drugą nie i jak na razie to wróciły ze trzy na wymianę uszczelki pod głowicą ale to już ze sporymi przebiegami.Nie trafiła się żadna po 200 motogodzinach no chyba że wody nie nalał do chłodnicy i się u parował bidny silniczek.

#188 Share KULAWA_KOZA

KULAWA_KOZA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2117 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska KOL.
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 12 styczeń 2014 - 09:31

Stukanie w silniku Podkładka mosiężna pod tuleję musi być.
Być może mechanik nie wyczyścił dobrze gniazda tam gdzie siada góra tuleji , były tam jakieś syfy i tuleja niżej nie siądzie.
Tak czy siak dziwme że woda wydostaje się spod głowicy.
Maniek proponuje wymienić tą głowicę bo Cię do grobu zaprowadzi.
A głowicę zawsze dokręcam kluczem z przedłużką 50 cm B) jak dokrecam to raz a konkretnie.
Ta zasada mnie nigdy nie zawiodła.
Dociagałem raz głowicę na 250 a potem raz jeszcze kluczem z przedłużką to poszło jeszcze trochę po tym momencie 250.
Tak więc wolę lepiej swoją metoda dokręcać."Chłopskim sposobem"
Jak głowica splanowana , o ile dobrze splanowana to tylko blok krzywy u góry.Nic wiecej nie może być.

Balcerek podkładkę mosiężną stosuję się pod tuleję po to by woda która krąży w układzie nie dostawała się pod głowicę a potem w rezultacie do komory spalania.
Więc ta podkładka MUSI tam być.

Edytowany przez KULAWA_KOZA, 12 styczeń 2014 - 09:34.


#189 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2395 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 styczeń 2014 - 10:28

Stukanie w silniku KULAWA_KOZA Ja wiem swoje i będę robił swoje i jak na razie mnie to nie zawiodło.

#190 Share krzysztofz14

krzysztofz14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 449 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 styczeń 2014 - 10:59

Stukanie w silniku Jak się może woda dostać do komory jak uszczelka jest uszczelnieniem.W zetorze 7211 nie ma podkładek miedzianych pod tulejami i chodzi .

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stukanie w silniku Dzisiaj, 17:05
  •  

#191 Share ursusikc330m

ursusikc330m

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 80 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zaborowo12

Napisany 20 luty 2014 - 21:51

Stukanie w silniku Po regeneracji pompy wtryskowej zaczęły pojawiać się takie metaliczne stuki w okolicy głowicy dlaczego tak się dzieje czy to wina zbyt wczesnego zapłonu?

#192 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2395 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 luty 2014 - 21:55

Stukanie w silniku Ustaw dobrze kont wtrysku i sprawdź luzy zaworowe.

#193 Share ursusikc330m

ursusikc330m

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 80 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zaborowo12

Napisany 20 luty 2014 - 22:13

Stukanie w silniku Dodam jeszcze że silniczek jest troszkę mułowaty i jak go odpalę jak jest zimny to przekopci na biało a jak jest na wolnych obrotach to potrafi nawet zgasnąć.

#194 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2395 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 luty 2014 - 22:25

Stukanie w silniku Za wczesny wtrysk.

#195 Share ursusikc330m

ursusikc330m

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 80 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zaborowo12

Napisany 20 luty 2014 - 22:33

Stukanie w silniku ok dzięki za podpowiedz postaram się na nowo dokładnie ustawić.

#196 Share ur330

ur330

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 64 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 listopad 2014 - 20:02

Stukanie w silniku panowie mam problem. Czy rozrząd jeśl połączony miską olejową silnika. Bo przy pracy przy pompie wpadły mi śrubki do rozrządu i muszę jakoś wydostać i może poprzez odkręcenie miski olejowej. Czekam na jakieś odpowiedzi.

#197 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 13 listopad 2014 - 20:19

Stukanie w silniku

Tak jest podłączenie z misą tylko jak już zdejmiesz misę to sprawdź czy wszystko spadło bo mogło zawiesić się tez na którymś z kół rozrządu 



#198 Share ur330

ur330

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 64 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 listopad 2014 - 15:16

Stukanie w silniku dzięki za odpowiedź. Wiem że muszę sprawdzić czy nie zostały na jakimś kole zębatym. A jak by zostały to wtedy trzeba zdjąć pokrywę rozrządu? Czy może jest jakiś inny sposób na pozbycie się z kół zębatych?

#199 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 14 listopad 2014 - 15:27

Stukanie w silniku

Tak jak piszesz w razie potrzeby wystarczy zdjąć pokrywę rozrządu bo inaczej to ciężko tam się dostać



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stukanie w silniku Dzisiaj, 17:05
  •  

#200 Share ur330

ur330

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 64 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 listopad 2014 - 17:39

Stukanie w silniku bo jak bym nie usunę tych części to uszkodze silnik?

Podobne tematy pompa wtryskowa silnik