Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Wrzucam ściągacz wykonany przez ojca, bo być może komuś się przyda. Łożysko zeszło,ale trzymało okropnie, że aż lemiesz od pługa się wygiął i nasadka pękła hehe

IMG_20240405_150708.jpg

IMG_20240405_150659.jpg

Edytowane przez Morion
  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano

Pomysłowe, natomiast ciężko szło też dlatego że łożysko ciągnęliście na na raz ( tj. w tym samym momencie schodziło z osi i wychodziło z obudowy) przez co było dwa razy ciężej, ale ważne że skutecznie 👍

Opublikowano

Wymieniał ktoś ramę silnika, albo wie czy tego był jeden rodzaj bo dzwoniłem do jednego sklepu i twierdzi że tego jest ze 4 różne rodzaje. Pękła mi z prawej strony między otworami od strony obudowy sprzęgła, i będę musiał wymienić tylko jeszcze nie wiem jak się do tego zabrać.

Opublikowano

Mi też kiedyś pękła to pospawałem jak należy i kupiłem te płaskowniki wzmacniające co idą od obudowy sprzęgła do obciążników. Może trochę drożej wyszło ale to jest na wieki wieków. Na ramie masz też numery nabite (lewej), także zwróć na to uwagę bo później mogą być jaja na przeglądzie albo przy sprzedaży

Opublikowano

Pękła z prawej strony w sumie to już dawno była delikatnie zarysowana zanim jeszcze założyłem ładowacz, a teraz to już całkiem się rozlazło i co lepsze obcięło dwie śruby w obudowie sprzęgła którymi rama  ładowacza jest przykręcona. Chyba za dużo dźwiga bo śruby regularnie sprawdzam czy się nie poluzowały 

Opublikowano
3 godziny temu, karbex napisał:

Mi też kiedyś pękła to pospawałem jak należy i kupiłem te płaskowniki wzmacniające co idą od obudowy sprzęgła do obciążników. Może trochę drożej wyszło ale to jest na wieki wieków. Na ramie masz też numery nabite (lewej), także zwróć na to uwagę bo później mogą być jaja na przeglądzie albo przy sprzedaży

Można jakiś link do tych wzmocnień jak to jest zamontowane?

Opublikowano (edytowane)

https://allegro.pl/oferta/agro-mar-listwa-wzmacniajaca-boczna-mtz-belarus-80-82-820-920-14884445191?reco_id=453174a3-fcf5-11ee-b45d-e28c7723be39&sid=1147bbb04b955b96a226cab2e664258d9124ef0862320b2d7366fdd6604cf017

 

To przykład, a z montażem to sobie poradzisz bo ją się da zamontować tylko w jeden sposób, od obudowy sprzęgła po uchwyt obciążników kręcisz śrubami. Zdjęć nie mam bo sprzedałem mtzta

Edytowane przez karbex
Opublikowano

Mam tura w swoim MTZcie - dwa lata temu podłączyłem go "na chwilę" dp drugiej sekcji rozdzielacza oryginalnego, wyjścia na złączeniu między silnikiem a sprzęgłem. Nyple rozwierciłem tak żeby miały jak największy przepływ. Po załączeniu tura nie słychać obciążenia na pompie, praktycznie nie występuje wyskakiwanie dźwigni oryginalnego rozdzielacza przy obciążeniu. Ale teraz już wiem, że ten ciągnik chwilę z tym turem popracuje to bym chciał podłączyć to bardzie profesjonalnie. Rozdzielacz tura to galtech q45 o przepływie 60 litrów. Czy wydajność rozdzielacza jest wystarczająca do zasilenia go bezpośrednio z pompy i potem dalej przez tuleję ciśnieniową do oryginalnego rozdzielacza?

Opublikowano

No skoro część która jest na zdjęciu była w smarze/oleju to z pewnością była wyciągnięta spod dekla, pytanie czy jest mały dekielelek tylko do dźwigni czy cały dekiel do skrzyni. W starym mtz było to inaczej, tz samo sterowanie inaczej i więcej miejsca. Teraz to wróżenie z fusów, trzeba się brać i rozbierać.

Opublikowano

Ta wajcha od dawna duży luz miała i wreszcie zepsuła się dobrze że teraz jak roboty nie ma gorzej by było jakby w czasie jakich większych prac.  Trzeba zadzwonić do swego mechanika. Dam znać co było.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v