Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
4 godziny temu, jahooo napisał:

bo przy zmianie trzeba było wymienić śruby mocujące do korpusu, one się wypracowują i potem kuku

Zmieniając siłownik na c110 właśnie zmieniłem śruby i odkręciłem na klej, po prostu podnośnik w mtzcie jest za delikatny. Przy tym siłowniku podnosi już wystarczająco dobrze, tylko reszta jest za słaba. Wieszak rozerwało, dwa razy pękło cięgno na łączeniu, śruba wieszaka itd. Obstawiałem że w końcu ukręci wał a tu wyrwało mocowanie, w momencie gdy chciałem podnieść zagłębiony w ziemi agregat podorywkowy. Może nie jest strasznie ciężki bo waży 1t ale jest długi przez co nieźle buja ruskiem. Dlatego nie było wyjścia i dostał siłowniki wspomagające. Dodatkowo gdy wyrwało mocowanie narobiło problemów z womem, bo wyrwało tą dźwignie pod siedzeniem od zmiany wałka zależne/niezależne i trzeba było ściągać pokrywę na moście chociaż to się przydało bo wyszło że nakrętka na ataku się poluzowała. 

Opublikowano

Ja mam 86Ah jeden akumulator 12V i od wiosny do jesieni pali bez problemu, tylko zamiast świec tych spiralek mam założone samochodowe, bo u mnie głowica z komorami jeszcze

Opublikowano

No ja nie mam ani żarowych ani płomieniowej i jak jest chłodniej to lipa, podgrzeje grzałką podłącze starter i od strzała pójdzie. Dla porównania mam renówkę świeca płomieniowa odłączona -15 było trach złapał od strzała. Aku 12v 145ah UJ wie ile ma lat.

Opublikowano

ja mam jedną 12, 125ah i jak jest ciepło to nic więcej nie trzeba. Ostatnio jak mi niedomagał rozrusznik to już przy +10 miałem problemy nawet ze świecą. Wymienione same szczotki i jest dużo lepiej.

Opublikowano

Ja odkąd założyłem do ciągników alternatory ze szrotu od osobówek to skończyły się problemy z akumulatorami w ciapku 10lat w Mtz-cie 8lat bez żadnego podładowywania prostownikiem a akumulatory z battery Polska

Opublikowano
9 godzin temu, Skowron16 napisał:

Ja odkąd założyłem do ciągników alternatory ze szrotu od osobówek to skończyły się problemy z akumulatorami w ciapku 10lat w Mtz-cie 8lat bez żadnego podładowywania prostownikiem a akumulatory z battery Polska

A ja zamiast zmieniać alternator zmieniłem koło pasowe i nawet na wolnych obrotach z włączonymi wszystkimi światłami pięknie ładuje 😊

Opublikowano
12 godzin temu, Skowron16 napisał:

Ja odkąd założyłem do ciągników alternatory ze szrotu od osobówek to skończyły się problemy z akumulatorami w ciapku 10lat w Mtz-cie 8lat bez żadnego podładowywania prostownikiem a akumulatory z battery Polska

Jaki alternator i jak podłączyłes w mtz?

Opublikowano

alternator mam od astry f ze zwykłym kołem pasowym

wzbudzenie alternatora kabel prosto od kontrolki ładowanie pod rozrusznik i przewód od amperomierza pod to samo miejsce do ładowanie

Za alternator 2 lata temu dałem 70zł

Opublikowano

Jak mam układ kierowniczy starego typu na dwa drążki ale kierowanie na siłownik to mogę go zastąpić pojedynczym długim? Wiem że odpada wtedy blokada automatyczna tylko zastanawiam się czy bez wymiany tych wąsów się obejdzie?

Opublikowano

Jeżeli chodzi o wypadek to myślę że jestem w stanie zrobić to solidnie. Bardziej mnie zastanawia coś innego - gdzieś czytałem że po przejściu na nowy typ wąsów i pojedynczy drążek to właśnie ten drążek też tam tak do końca nie pasuje, przyciera o ramę...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v