Rafiiiiiiiiii

dwuwskażnik

Polecane posty

PIOTREK44    2

Ja kupiłem dwuwskaźnik http://www.bankfotek.pl/view/1167057 i mam problem taki że po 15min może krócej, nie wiem dokładnie była zasunięta cała żaluzja na chłodnicę z termostatem ciągnik chodził, woda była gorąca... kolektor też był gorący a na wskaźniku wskazówka nie drgnęła od wody i nie wiem co robić może za mało chodził ciągnik nie wiem co robić pomocy!!

 

dodam jeszcze że to mi się dzieje w ursusie C-360 i jeździłem na trzecim biegu na niskich obrotach przez 15 minut :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

KFM też nie grzeszy jakością u mnie wytrzymał rok i teraz chyba elektryczny założę. @PIOTREK44 Najszybciej sprawdzisz wykręcając czujnik i podgrzej go zapalniczką.

Edytowano przez marcinnowicki87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Wiem o tym że mogę zapalniczką tylko że ciężko było wkręcić w kolektor wodny, ten czujnik ponieważ jak wciągałem stary to dużo odtrąciło się kamienia i gwint się zabrudził a też nie chcę odkręcać wskaźnika bo nie mam czasu a po drugie pod deską rozdzielczą są krótkie kable. :( i nie wiem co zrobić zobaczę jeszcze zapalniczką podgrzewać i dodam jeszcze w sklepie podgrzewał zapalniczką jak go kupowałem i wskazówka drgnęła

ostatnie wyjście to będzie kupić od c385 podobno pasuje bez żadnego problemu http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31778-wskaznik-temperatury/ przerobię co nieco deskę rozdzielczą i będzie git ale nie chcę wyrzucać tego ponieważ też pieniądze kosztował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Jak go podłaczysz do czujnika to wyjmij czujnik i podgrzej go zapalniczką wtedy zobaczysz czy wskazówka sie unosi czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Ja nie chce tu nic mówić, ale nie masz pewności czy czujnik działa poprawnie. Po za tym to, że wskazówka się nie podnosi to nie znaczy, że nie działa wskaźnik, bo może byc wyjęty termostat i za małe obciążenie do nabrania odpowiedniej temperatury. I do tego, żebyś zauważył zmianę położenia wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ruktaf    0

Zapalniczką to jest sposób żeby sprawdzić czy czujnik w ogóle działa ale trzeba go przyłożyć do masy. To że nie widać na wskaźniku aby wskazywał to może być brak termostatu i się silnik nie nagrzewa jak napisał grzegorz 508. Jeżeli się źle podepnie przewody do wskaźnika to przy zetknięciu przewodu od czujnika z masą wskazówka schodzi w kierunku "zera", przy poprawnym podłączeniu idzie na max-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

Jeśli masz podłączone wszystkie przewody przy wskaźniku i dochodzi do niego prawidłowo napięcie,to włącz kluczyk i zewrzyj przewód przy czujniku do masy.Wskazówka wskaźnika powinna się wychylić na full,jeśli nie,to wskaźnik walnięty.Sprawdź wcześniej czy dochodzi napięcie i czy ma masę z drugiego przewodu.A tak w ogóle,to po włączeniu kluczyka wskazówka powinna delikatnie drgnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Witam czy ma ktoś może do sprzedania albo wejścia żeby zdobyć wskaźnik mth, temp. wody i ciśnienia powietrza, ale oryginalny od c355 a nie od 4011 albo zetora bo ogólnie jak na możliwości hurtowni to nie ma takiej opcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Są jakieś różnice między tymi wskaźnikami? W katalogach do 355 i 4011 ten wskaźnik ma te same numery katalogowe 0050/45-211/0.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Jest różnica c355 ma zegary temperatury i ciśnienia powietrza okrągłe a w 4011 są prostokątne no i kontrolki smarowania, ładowania, kierunków i długich są w innych miejscach, no i cyferblat (tarcza) inaczej wygląda wizualnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
20CBR12    209

...ale lipa kupiłem cały zegar do c-360 no i lipa,połaszczyłem się na 5zł taniej,zamówiłem no i......okazało się że przewód do czujnika temp wody jest za krótki...zastanawiam się czy to ma jakieś znaczenie że go przedłuże - czy może trzeba cały zegar zwrócić do sklepu...? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Dwuwskaźnik w c360 powinien mieć kapilarę o długości 1250mm, więc widocznie dali ci do c330. Zegary są identyczne tylko długości kapilar są inne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

zastanawiam się czy to ma jakieś znaczenie że go przedłuże

To nie ma żadnego znaczenia. Poza tym, że po przecięciu kapilary wskaźnik nadaje się tylko na złom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dostane złotą łopatę roku za reanimacje tematu ale mam podobny problem.

 

w moim C360 3p na zimny silnik po włożeniu kluczyka od razu wskazówka wstaje do pionu po chwili pracy wchodzi na czerwone pole i tam pozostaje. spotkał się ktoś z takim przypadkiem ?

 

czujnik do wymiany czy wskaźnik ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Na 99% czujnik, ale sprawdź jeszcze kabel od czujnika może gdzieś się przetarł i podobnie czasami może się dziać.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

podłacze sie do tematu znalazem taki zegar w garażu i chce go zamontować w 40 od czego czujnik bedzie współgrał z tym zegarem 

 

 

 

 

 

 

 

 

post-127298-0-92912100-1450610134_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rafał2222
      Dzień dobry. Chciałabym sobie doświetlić pole widzenia za traktorem. Chciałabym to zrobić bezpośrednio z aku kablem 2x1.5 po drodze bezpiecznik potem jakiś włącznik, i tym kablem na tył kabiny tam zdobić ala kostkę która pozwoli mi rozgałęzić już do dwóch lamp LED 60w. Czy coś takiego można zrobić żeby to działało i się nie grzało? Co sądzicie o tym  tylko jaki by bezpiecznik zastosować.😃
    • Przez Kam78245
      Witam serdecznie 
      Próbowałem samemu rozwiązać problem lecz niestety, ale wiem że na Was można liczyc:) !
      Otóż, podczas próby rozruchu mojej 60tki rozrusznik na początku krecił jak zwykle lecz dosłownie po sekundzie zaczał wolniutko mielic i zgasł, zauważyłem jednocześnie błysk w skrzynce bezpieczników. Potem juz brak reakcji na przycisk start. Akumulatory są dobre, wszystkie światła i to co na prąd w maszynie działa...oprócz rozrusznika. Nie wiem jak prądnica bo jeszcze taka w nim jest ze względu na to że używam 60tki dwa razy na kwartał. Sprawdzałem klemy, mase 
      Proszę o pomoc 
      Pozdrawiam Kamil 
    • Przez Polski_czlowiek
      Jak naładuje akumulatory to padają następnego dnia albo w ten sam dzień
      Alternator chyba ładuje 
      Ursus c360 
    • Przez Mateusz100
      Witam ostatnio widziałem na internecie jak ktoś zrobił niby profesjonalną instalacje do ursusa c 360, a mianowicie puścił kabel od rozrusznika do puszki hermetycznej takiej instalacyjnej  ktorą umieścił w ciagniku i do tej puskzi ten kabel i za pomocą złaczek wago połączył tam do tego bezpiecznik na kablu samochodowy dał i jakieś właczniki i podłaczył lampy tylnie i przednie oczywiście ledowe. Moje pytanie czy to ma sens i będzie działać? od rozrusznika dał dwużyłowy kabel 2x1,5mm   jest od odpowiedni? Z tego co widziałem to kabel prądowy bezpośrednio do kostki wago i od niej innymi kablami do przełaćznikow dawał. Nie wiodziałęm żadnego rozłączania tego prądu ale niby mu to działa. Co wy na to jest to bezpieczne i dobre? Chciałbym to zrobić i zamontować lampy dwie ledowe ktore maja 29w jedna czyli razem niecałę 60w pobierają wytrzyma coś takiego? Oczywiście muszę wymienić prądnice na alternator bo inaczej to ciagnika nawet nie odpale haha o tym wiem.
    • Przez Bolo3
      Witam,mam problem z prędkościomierzem w claas arion 450 2021.Wszyqtjo działało dobrze aż tu nagle licznik przestał pokazywać prawidlową prędkość. Teraz jadąc 40km/h licznik pokazuje 4,6km/h. Pomoże ktoś co mogło się stać?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj