Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam wszystkich Agrofotowiczów mam pewien został wymieniony tłok i cylinder w podnośniku i 40 zaczeła początkowo ładnie podnosić wszystko ładnie trzymało i nagle przestała podnosić nie reaguje na podnośnik wajchą od niego co najlepsze podnośnik zaczął działać jak ruszę dźwignią od hydrauliki tak samo wywrot przyczepy działa bez zarzutu tylko coś z podnośnikiem odbiło co może być przyczyną ? czy coś źle zostało podłaczone ? rozdzielacza nic nie ruszałem 

Opublikowano

@Alamo przy tych objawach może być wina suwaka, ale jeśli po zmontowaniu hydraulika wewnętrzna działa,to mogło też coś przeskoczyć w mechanizmie sterującym rozdzielaczem. Przy zakładaniu podnośnika łatwo jest o ugęcie jakiegoś elementów z tego mechanizmu, który po kilku ruchach dźwignią przeskoczy z prowadnicy. Stawiałbym na wyłączną winę suwaka, gdy nie działała by hydraulika zewnętrzna. Bez zdjęcia podnośnika  nie da się stwierdzić przyczyny.

Dobrze by było aby autorzy tych postów informowali nas czy przekazujemy im dobre tropy napraw. 

  • Like 1
Opublikowano

@Qwazi dobrze myślisz. Ponieważ za sterowanie obwodem wewnętrznym i zewnętrznym odpowiada tylko jeden rozdzielacz, nie jest możliwe aby  jednocześnie sterować podnośnikiem i używać hydrauliki zewnętrznej. Dlatego, aby używać hydrauliki zewnętrznej, dźwignia od hydrauliki wewnętrznej musi znajdować się w położeniu neutralnym lub opuszczania. Po cofnięciu dźwigni sprężyna wewnątrz rozdzielacza ustawia suwak w odpowiednim położeniu. Jeśli zostało coś uszkodzone i podnośnik nie reaguje na poruszanie dźwignią, to ta sprężyna ustaliła suwak w takim położeniu, że możliwe jest używanie hydrauliki zewnętrznej. To można stwierdzić tylko po przejrzeniu od wewnątrz podnośnik.

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, wujekk110 napisał:

@Qwazi dobrze myślisz. Ponieważ za sterowanie obwodem wewnętrznym i zewnętrznym odpowiada tylko jeden rozdzielacz, nie jest możliwe aby  jednocześnie sterować podnośnikiem i używać hydrauliki zewnętrznej. Dlatego, aby używać hydrauliki zewnętrznej, dźwignia od hydrauliki wewnętrznej musi znajdować się w położeniu neutralnym lub opuszczania. Po cofnięciu dźwigni sprężyna wewnątrz rozdzielacza ustawia suwak w odpowiednim położeniu. Jeśli zostało coś uszkodzone i podnośnik nie reaguje na poruszanie dźwignią, to ta sprężyna ustaliła suwak w takim położeniu, że możliwe jest używanie hydrauliki zewnętrznej. To można stwierdzić tylko po przejrzeniu od wewnątrz podnośnik.

Jak jesteśmy przy temacie podnośnika i hydrauliki to zapytam jak byś zrobił pompę zewnętrzną w c360?

Edytowane przez Qwazi
Opublikowano (edytowane)

Czytaj jeden z drugim ze zrozumieniem co napisał,"co najlepsze podnośnik zaczął działać jak ruszę dźwignią od hydrauliki" Jak rusza tą dźwignią to odblokowuje mu zaklinowany suwak ciśnieniem oleju przez kanały w rozdzielaczu z zaworkami.

Dźwignia hydrauliki zewnętrznej nie ma nic wspólnego w korpusie podnośnika z mechanizmem sterującym podnośnikiem,tam ma bezpośrednie zapięcie na suwak.

Edytowane przez Alamo
Opublikowano

Tak wygląda podosnik wszystko chyba było dobrze podłączone muszę rozebrać go zacznę od wymiany oringow na rozdzielaczu tu na zdjęciu jest czysty ale po zdjęciu plecaka cały rozdzielacz był ,,obrzygany " olejem jakby coś gdzieś wywalało olej przy podnoszeniu

IMG_20220831_133353.jpg

Opublikowano

Witam wszystkich. Rozbierałem podnośnik i pękła śruba mocująca plecak i siedzenie. Kawałek z gwintem został w środku. Próbowałem rozwiercić ale nic nie daje. Macie jakieś rady jak wyciągnąć ? Czy może jest jakiś klei aby skleić w tym jednym miejscu plecak z korpusem?

Opublikowano

Nawiercic małym rozmiarem wiertła i spróbować wbić jakiegoś torxa, może da się wykręcić. Jak nie to wiercić średnicą, prawie jak śruba, wykręcić, wydłubać resztki i poprawić gwintownikiem. 

Głęboko pękła w otworze?

Opublikowano

Ja nie lubię takiej metody, ale brat czasami trochę nawierca śrubę i później starym wiertłem na lewych obrotach dociska, aż zacznie się przegrzewać całość, gwint wtedy puszcza i da się przeważnie wykręcić byle czym. Chyba, że sam gwint jest odkształcony i uszkodzony to zostaje rozwiercenie rozmiarem prawie jak gwint, a jak się uszkodził gwint to przeróbka na większy, albo tulejka na normalny gwint. 

Opublikowano

Panowie mam problem. Podnosnik podnosi bdb gdy jest zimny olej a po rozgrzaniu oleju trzeba dać pełen gaz i ledwo podnosi oczywiście nie na pusto tylko z maszynami. Stan oleju jest. Pompa ma 5 lat jest mocniejsza z zetora. Obstawiam że pompa siada ale nie jestem pewien doradzi ktoś ?

Opublikowano

Ja bym zaczął od sprawdzenia filtrów. Pierwszy ren pod fotelem. Drugi ten w pompie. Możliwe że się zapchała. Jeśli nie to pompa do pompiarza na sprawdzenie. Raczej nie będzie to wina rozdzielacza czy siłownika bo by Ci opuszczał a jak nie opuszcza (o czym nic nie piszesz) to raczej wina pompy. 

Opublikowano

Filtr pod fotelem czyszczony. Siłownik robiony podczas wymiany pompy 5 lat temu, podnośnik opuszcza (po prostu zapomniałem napisać). Musze sprawdzić ten filtr przy pompie. A jak sprawdzić czy pompa jest dobra ?

Opublikowano

Sam nie sprawdzisz jak nie masz manometru. Potrzebujesz manometru glicerynowego do pomiaru ciśnienia z przejściówką pod wyjścia hydrauliczne. Nie wiem czy masz euro czy te zakręcane. Wpinasz się w pierwsze po lewej złącze, dajesz wajchę hydrauliki do góry i sprawdzasz jakie ciśnienie daje. Tylko musisz mieć jakieś dane referencyjne żeby mieć się do czego odnieść, czyli musisz znać ciśnienie nominalne tej pompy. Jak nie masz miernika i nie chcesz kupować i się w to bawić to musisz oddać pompę do kogoś kto się nimi zajmuje. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v